C
CAP
Gjest
Inkompetent sofabonde med alle sosialkontorene på speed dial.
Er det virkelig ingen marinejegere, astronauter, profesjonelle synkronsvømmere eller annet spennende på dette forumet
Selv selger jeg legemidler på resept
Lite tips, hvis du vil ha det kjekt så sats på 2. bataljon. Ing. bat. gjør artige ting de også, men blir sett ned på :lol:Har jobbet som mye. jobbet ca 5 år som sykkelmekaniker/ selger, vært lydteknikker for ett kor i 4 år, drevet egentfirma som jobbet for to lydfirmaer med salg, service og lydteknikker. Begynte på NTNU elektronikk i sommer, men har blitt kalt inn i forcen så i januar skal jeg til Skjold og bli inteniør soldat. Lurer på om jeg kommer til å gå over til HIO og ta en batchlor i elektronikk først og så gå over til ntnu igjen etterpå, da jeg liker mer praktisk jobbing.
KLIPP HÅRET OG SKAFF DEG EN JOBB.Inkompetent sofabonde med alle sosialkontorene på speed dial.
Enda verre.Kreativ leder og designspesialist.
O.
Det skulle vel ikke mot formodning være Citroen du forhandler ?Driver egen bilforretning med et fransk nybilagentur
He he joda.....x-marinejeger, x-antiterror soldat..... men etterhvert som årene går, finner vel de fleste en litt mer "lay back" livsstil (ja for det blir en livsstil og mye mer enn en jobb).Er det virkelig ingen marinejegere, astronauter, profesjonelle synkronsvømmere eller annet spennende på dette forumet
Selv selger jeg legemidler på resept
Jeg lurer litt på hva BT gjør i finansbransjen som gjør han mest kvalifisert her, og hvertfall på det tekniske,hehe.... ;D Du kan iallefall gjøre et regnestykke på det, og ører har du helt sikkert, hehe....Klart det. Skal man ha en bra musikkformidler må man jo finansiere den. Jeg vurderer derfor mitt yrke som mest relevant av alle her.
Enda verre.
Kan du ikke bare skaffe deg en jobb på Rimi?
Nei nei nei ! Det finnes tre franske biler å bry seg om.Det finnes bare en fransk bil å snakke om: Renault.
De andre er dårlige etterligninger 8)
KLIPP HÅRET OG SKAFF DEG EN JOBB.
GJØR NYTTE FOR DEG GUTT!
JEG BETALER IKKE SKATT FOR AT DU SKAL LIGGE Å DRA TINGEN DIN.
Jadda......Citroën ellerligne Renault...hahaha det var en en dårlig spøkDet finnes bare en fransk bil å snakke om: Renault.
De andre er dårlige etterligninger
Jeg ville nok plusset på en del flere Citroën modeller her ja.......Det finnes tre franske biler å bry seg om
Jøss, jeg trodde yrket "Trendforsker" var på vei ut.Selvstendig næringsdrivende innen Vakt og Sikkerhet.
I følge trendforsker Paal Fure så vil det i årene fremover være en økende etterspørsel etter vakt og sikkerhetsløsninger. (Noe som få vil bestride... )
http://www.dn.no/forsiden/article701663.ece
Han er litt med, fordi Bjørnson bruke Ole Viig som modell for denne fantasifiguren.Hva skjedde med Bård Skolemester?
Har du en veldi morro og lys latter vet jeg hvem du er.. ;DJeg er Disstriktsjef i Kiwi
Miljøterapeut, jobber med adferdsvansker (utdannet barnevernspedagog)
Ditto.. men på Kjemi. Jeg er fra gode gamledager da Sivilingeniørene bare kom fra en byFZ skrev:Siv. ing. bygg fra den gang det het NTH og det var minst ett HB-apparat i hver oppgang på Moholt.