Ha ha, du sier noe Laban. Nei; Musikkverket Storbyen i Særp er nok ikke helt der ennå.
Men butikken flytter stadig mer vinyl, og nyheter dukker opp fortløpende, flinke er de og til
å effektuere hva du enn måtte føle for å bestille - så ja; slikt lokalt initiativ støtter jeg!
Fredagen ble tilbrakt i utkanten av kommunen, barnebursdag rett og slett, med høy pølse- og kakefaktor.
Et vennepar feiret noen av unga sine, så vi var i et simultant 4, 10 og 13årslag, jovialt kaos er vel en grei oppsummering.
Fru Lagga og undertegnede rakk dog et par glass skumpa på verandaen etter hjemkomst, før det ble ubehagelig kjølig i lufta.
Sommer...... - rompa mi!
Nåja, når jeg først er inne på og gi reklame for idealister, føler jeg for å nevne kjære frøken Eklöf igjen, for de som husker
er Amelie profesjonell modell, som tar allslags morsomme oppdrag
så har dere kamera og penger - er muligheten for å leie en proff modell definitivt tilstede.
Men, dette er nok delvis for å fylle opp bankontoen, da Amelie egentlig er taxidermist, og er sitt eget firma.
- og det skaper nok litt morsomme scener når hun må leverere oppdrag, i og med at hun ikke har lappen...
Hun er definitivt en.... - "alternativ" type menneske, og definitivt i positiv forstand! Dette gjør dog at hun i tillegg til
tradisjonell taxidermi, som denne søramerikanske dverggrevlingen - før:
- og etter:
- har sans for tøffere ting, hva med en innrammet flaggermus?
Eller et villsvin, eller to....?
Giraffskallen får du for 6 laken
Nåvel, denne helga feirer hun at butikken har vært i drift et år, så hun sendte ut denne meldingen:
"På lördag firar jag 1 år på
Porky Royale Tattoo! Det kommer bjudas på, alkohol snacks och en burleskshow med glöd av
ElegyEllem Model & Performer!
Och vet ni vad det bästa är? Hela dagen erbjuder jag 20% RABATT på alla Kalabalika-djur och smycken!
Öppet från 12, festminglet börjar kl 18.
Facebook verkar inte vara så sugna på att dela eventet här, men testa att söka på "1-årsfest på Porky Royale!" annars.
Hoppas vi ses! Glöm inte att jag numera tar kortbetalningar"
Kort sagt; party on!
Burlequeshow med venninnen "Elegy Ellem" altså, tja - kanskje det blir festlig?