He he, tankeleser'n. Joda, har et rom i kjelleren hvor de gode ting i livet er samlet; bøker, film og whisky.Dazed skrev:Du har vel flere rom i huset? Skulle ikke forundre meg om du hadde en gammel forsterker og noen høyttalere stående også.
;D ;D ;Dpengesluk skrev:Kanskje på tide med en egen tråd - "bæltrivelige babes i nærmiljøet - Lagga Style!"
Neinei. Der var det jo en snurrer allerede!Lagga skrev:He he, tankeleser'n. Joda, har et rom i kjelleren hvor de gode ting i livet er samlet; bøker, film og whisky.
Og da må det et lite koseanlegg til også:
Revolver Rosewood m Rega 300 og Denon pu.
Det spørsmålet har Fru Lagga stilt et par ganger også....... :-[Dazed skrev:Neinei. Der var det jo en snurrer allerede!(Herregud, mann! Hvor mange HAR du?)
Enda flere rom må til pers, altså.
Sku'kke hatt et anlegg ved stillverket, da?Lagga skrev:Vel, en eller annen gang får han lyst på sitt eget sted, og da flytter kanskje anlegget ut -
så kan jeg begynne der oppe..... :![]()
Ikke gi mannen noen ideer nå daDazed skrev:Sku'kke hatt et anlegg ved stillverket, da?Lagga skrev:Vel, en eller annen gang får han lyst på sitt eget sted, og da flytter kanskje anlegget ut -
så kan jeg begynne der oppe..... :![]()
Koble til PA-en på perrongen, kanskje?
Vet ikke om jeg vil ha noe ansvar for valget av akkurat den Dylanskiva, Lagga. ;DLagga skrev:Tja, primærårsaken for min del, er ikke så mye armene, som pickupene.
Tanken på sikt, er å ha to pickuper som er ganske så forskjellige å høre på,
men som begge er festlige.
Eksempelvis en MC kontra en MM. De som står på nå, er eksempler; Lyra Argo i
og Audio Technica AT 150 EA.
De spiller forskjellig, men begge er engasjerende - sånt liker jeg! AT'n er forøvrig
velvilligst utlånt av Lille Adam, så den brukes praktisk talt ikke, men står derimot på
pri-lista for fremtidig innkjøp.
Alle pickupene rutes gjennom samme RIAA ja....
Så var jamen tiden kommet til Robert, gruppepresset fra Parelius og Rozzy er merkbart,
så kjøpte denne av Pixy forleden:
Vennlig hilsen
Morten
Litt i samme båt sjøl, men nå som man har blitt "voksen" så svinger det ganske bra av den skivaLagga skrev:Greide ikke å riktig glede meg over dette albumet da det kom,
hvor var Fish......... ?
Men i ettertid; kjempealbum!
Og låter ikke halvgæernt på vinyl...
/ Morten
Frivol ordbruk fra min side. Mea culpa.rolfozzy skrev:Heldig, Lagga? Heldig!? Man vet da hva man driver med. ;D
Ahh, du bruker farenheit..Lagga skrev:Tja, anbefalt temp er 80 - 82 grader....?
:-\
Morten
Bra! Bon Apetite.. Natti Nutti.. Snakkes..Lagga skrev:He he, skøyern... ;D
Nåja, rett skal være rett, den BLE well done,
men i det minste meget saftig....... :
Vennlig hilsen
Morten - forspist, igjen........