Gårdagen ble ellers en slitsom affære, gikk av nattevakt halv sju på morran, dro hjem og dusjet/skiftet,
og dro så til lille Oslo. Passerte Bagatelle med fem meter, da jeg skulle inn i nabobygget - og slett ikke for en bagatell; skulle opereres i kjeften av en Endo-spesialist......
Første gangen jeg har ligget i en tannlegestol, og legen har tittet inn i et vinkelmikroskop mens det hele
stod på. TV skjerm på veggen og, hvis jeg ville følge med på operasjonen....
Vel, konsentrerte meg isteden om den vakre iranske assistenten jeg, hun var mye mer ålreit
å hvile øynene på. :
På vei ned til sentrum, ble jeg enig med meg selv om at jeg hadde fortjent en trøstepremie, så jeg skjenet innom
Big Dipper....
Nå skal det sies at Magnum-albumet og Dio CD'n i midten kom fra CDON for noen dager siden, men resten er gårsdagens fangst...
Ellers er de første forpostfektningene over, når det gjelder systematisering av vinylsamlingen.
Platene på de øverste hyllene er ungdommens innkjøp, de står alfabetisk.
De nederste er det voksne livets innhandlinger, de står også alfabetisk.
De "to samlingene" skal nå flettes sammen, i tillegg står det anslagsvis fire - fem firkanter spredd utover stuene, som også skal på plass, jeg både gleder og gruer meg, som det heter. Tenkte jeg skulle se gjennom "High Fidelity" i aften, for å få litt inspirasjon....
Vennlig hilsen
Morten