Mye klør og tenner, men snill og grei. Han blir en liten tass ved siden av dine bluesTrivelig bilde, HC.
Mnjaa, det har nok mest med eierne å gjøre. Har er overivrig og veldig på hugget når han skjønner at det forberedes tur,Puslete Gio..
Nettopp! Din påstått lykkelige hund gjør egentlig sitt ytterste for å vriste seg ut av skiten et par innlegg opp....i det øyeblikket han værer at han skal ha klær på, bråsnur han, går i senga si og legger seg demonstrativt der. Gio er veldig klar i språket.
Så riktig så riktig Aurora, akkurat slik gjorde jeg meg deilig for jentene i unge år også,Hvordan var nå det ordtaket om herren og........
for meg er det noe jeg blir varm i hjertet av å se. Når en hund velter seg
over slik og sover videre slik forteller det at han er fullstendig trygg både på flokken sin og omgivelsene sine.
/Morten
Med tilhørende redskap på benken der bør hun være det ja..ble mest varm om hjertet av dette rørende bildet, viser at hun er fullstendig trygg både på flokken sin og omgivelsene sine
Vis vedlegget 698507
ja, det ser betryggende ut, men for den totale sjelefred bør man nok få på plass både slagdrill, blåselampe og knipetangMed tilhørende redskap på benken der bør hun være det ja..
Dette er selvfølgelig sagt med glimt i øyet.Han viser gjerne fram ballene sine, Gio-gutten. Må dessverre si at det siste bildet blir litt "turn off"...
God helg.
Nei, her må jeg bare krype til et eller annet kors eller kvernstein og innrømme at jeg ikke kjenner hennes fortid i bandet Affinity BigSwifty. Men det er ennå ikke for sent skjønner jeg for øvrig har det foregått, og foregår en del musisering ute på Nesodden.Siden du digger Linda H, kjenner du selvsagt til hennes fortid i bandet Affinity? Hvis ikke må det sjekkes ut øyeblikkelig! Deres versjon av Coconut Grove er intet mindre enn fantastisk. Grisedyr på original vertigo swirl, men finnes i nyversjon og på Tidal.
Ja, den ligger nå nede ved torget i Sarpsborg.Kjenner ikke igjen fasaden på retro vinyl butikken har den byttet tilholdssted?
Det er jo det som er kult med Sentralen (når medlemmene slutter å dra kabeltrusa langt opp i skrittet). Å dele tips og triks. Har lært mye her, både om utstyr og musikk.Nei, her må jeg bare krype til et eller annet kors eller kvernstein og innrømme at jeg ikke kjenner hennes fortid i bandet Affinity BigSwifty. Men det er ennå ikke for sent skjønner jeg for øvrig har det foregått, og foregår en del musisering ute på Nesodden.
Hadde han fått litt mer sving på nettbutikken sin, så kunne nok også vi utenfor øssfoll også hjelper til litt med turnoverenI dag har byens gjenværende platebutikk...
Det har vært tøffe tider for butikken...
Godeste ptb, det er en veldig fin tanke.Hadde han fått litt mer sving på nettbutikken sin, så kunne nok også vi utenfor øssfoll også hjelper til litt med turnoveren