Butterfly-albumet er noe jeg har hatt i bakhodet i årevis ptb, men dette er første gangen det har dukket opp.
Kjente jeg ble oppriktig glad når det åpenbarte seg nede i platebunkene.
Lydkvaliteten er mye bedre enn hva jeg tenker på som bootleg 'breaker, men helt uten lyte er det ikke, nivået
er ganske lavt, det ligger en lav dur under musikken, antagelig fra en mic eller opptaksutstyr, og klapping fra publikum er
kunstig skarpt og ubehagelig. Lyden er dog IKKE vått ullteppe, det er bra, og energien fra frøken Ford og bandet er
formidabel.
Jeg har ikke tålmodighet til å finlete gjennom hele lokalet jeg heller 'pain. Forskjellige selgere har ofte sitt eget fokus, så
når jeg finner "riktig" selger, forsvinner gjerne mesteparten av penga der, slik var det om lørdagen også.
Damen er alt annet enn A4 ptb!
Til gjengjeld er hun et særdeles behagelig menneske å prate med; rolig, lugn og avbalansert.
Du sier noe Tore. Det er mer enn nok uspilte plater i kø hjemme, så hvorfor platemesser?
Samlegenet er vanskelig å undertrykke. Men jeg har blitt flinkere, kjøper nå kun ting jeg VET at jeg vil ha,
og har sluttet å kjøpe plater etter nysgjerrighet og innskytelser.
Så kan det kanskje høres kjedelig ut, men for den slags nysgjerrighet har jeg Spotify, så der har den
tjenesten sin nisje hos meg.
Mere skinner i Norge, det håpet deler vi!
Lett inspirert av bildet over, er det tid for nattmat
/Morten