|
Klarer du ikke å konsentrere deg nå da eller ?? ;Dpengesluk skrev:Nei nå begynner'n pinadø med Grace igjen....
Tja, hvem skulle nå disse "some" være da tro? Støtende bilder kommer jeg neppe noengang til å befatte meg med,jan#jan skrev:Snart må du ha en sånn oxo i signaturen din ....
![]()
:bjornh skrev:..men slapp ikke helt unna bildemanipulering, hun heller. Før den "klassiske photoshoppen", hehe.
:Dazed skrev:Må være vanskelig med vareopptelling i keiserklesbutikken.![]()
Hørte jeg mer Grace Jones? ;Dpengesluk skrev:- mer Grace Jones
...Eller nye pickup-er. Har vært få nye pickup-er de siste par ukene.pengesluk skrev:de ekstra pengene kan omsettes i gåselever og Sauternes...
Akk ja Bjørn, det er så alt for lenge siden, men lekselesing på -70tallet var jo alltids en vei, mmmm, inn...bjornh skrev:The Pick-Up Artist...!
Han har jo ikke lagt ut bildene enda ;D Kommer nok tenker jeg..pengesluk skrev:Ingen damer, ingen mat? Du er vel ikke syk, Morten?
Og akkurat i tide før sommeren forhåentligvis braker løs!Lagga skrev:passende gave til fruen:
Gratulerer med et førsteklasses kamerahus! Det har vært litt vemodig å fotografere med min gamle 400D helt siden jeg var dum nok til å ta en titt gjennom søkeren på en kamerats 5Dmk2.Lagga skrev:og til undertegnede...
Supert valg. Det blir garantert bra, dette! Selv har jeg lagt så mye penger i optikk som kun tegner ut en APS-C-sensor, at et bytte til 24x36 ("fullformat" ...sic.) hadde blitt ekstremt dyrt, så jeg sikter på å oppgradere til 7D med tid og stunder, eller kanskje en overligger av 50D hvis de er mulig å oppdrive lenger. 60D har liksom blitt flyttet nedover på skalaen for å passe inn mellom 600D og 7D, og har fått plasthus og en del andre nedsparinger som dessverre gjør det ganske uinteressant.Lagga skrev:Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt meg 5D, det var 60D som var målet, - men etter mye
lesing på nett, samt prat med en kompis som jobber i reklamebransjen, - og som bruker en 5D selv,
skjønte jeg vel hvor det bar......
Tja...Lagga skrev:Jeg antar at dette drar med seg nye utgifter; lagring og behandling..... :![]()
Ja. Selv bruker jeg en liten NAS-boks til både musikk og bilder, samt squeezebox server. Du kan ta en titt i kveld hvis du har lyst.Lagga skrev:Skjønt et PC-bindeledd mellom Squeezebox og musikkbank har jo vært i emning lenge, så nå blir det nok
en fortgang der.
Det blir jo ikke bedre enn det.Lagga skrev:Fruen bare smiler om dagen, og det er en god ting! Bilen er veldig morsom, og var overraskende rimelig
i innkjøp.
Uff, ja. Du sier noe. Vårt også.Lagga skrev:Ellers blir det vel med disse hyggeinnkjøp denne sommeren, huset trenger nytt tak - dét er dyrt det!
;D ;DDazed skrev:(*host*, Squeezebox, *host!)![]()
pengesluk skrev:Jaså, har fru Lagga rukket å bli 30 allerede? Ser ikke slik ut ;D ;D Klem fra meg :-* :-*
Jaså, har Hr.Lagga rukket å bli 40 allerede? Ser ikke slik ut![]()
Mandig håndtrykk fra meg 8) 8)