J
J.J
Gjest
Lagga har STÅL kontroll .................................................................. ihvertfall på vinyl !! ;D ;D
God tur til Hr. og fru Lagga!Lagga skrev:tre vakter til,
så er det sommerferie!
GOD FERIE - GO TURDazed skrev:God tur til Hr. og fru Lagga!Lagga skrev:tre vakter til,
så er det sommerferie!
Lagga skrev:Men, det har kommet litt mer vinyl inn i huset, jeg har jo sånn smått begynt å sanke inn
litt Porcupine Tree, og i dag kom de to siste i denne omgangen;
Transmission IV
...
Hvor mye betalte du for den? Jeg prøver selv å sanke inn litt PT-vinyl, ikke lett uten å bruke en god del kronasjer.
Lagga skrev:(-) jeg har jo sånn smått begynt å sanke inn litt Porcupine Tree, og i dag kom (-) Transmission IV
Har fått takk i det aller meste til helt overkommelige priser, men ikke Transmission IV; 73,- frakt inkl.vargen skrev:Hvor mye betalte du for den? Jeg prøver selv å sanke inn litt PT-vinyl, ikke lett uten å bruke en god del kronasjer.
Varmt og godt altså. Liker varme. Like godst som -30. ;DLagga skrev:Det er meldt 33 grader og pent vær, jeg hadde nøyd meg med 10 grader mindre, men
jeg skal IKKE klage! 8)
Ser at du også har noe å se fram i mot olisn, høres deilig ut!
Det var da litt av en tur bjornh, sosial langtur? Reinsdyr er helt feil å få i fronten/kupéen,
så det var nok riktig valg - å ikke kjøre på noen altså.... :
Fortsatt god sommer alle sammen!
Vennlig hilsen
Morten
He, he.. Fått noen hint om at Laggas nærmest har ligget nede pga hetebølge i Roma og Venecia.. Ikke fått gjort alt de hadde planer om.. Men, bilder har det nok blitt jaDazed skrev:Ja, da setter vi oss vel bare ned her og venter på Laggas reisebrev fra Roma, da! Ta med matpakke! Jeg tipper vi blir litt sultne av bildene igjen.
Da hadde jeg blitt svært forundret - jeg ogpahf skrev:Det er vel hevet over enhver tvil om at Lagga er istand til å få i seg flytende væske så han ikke blir helt dehydrert ihvertfall
Nesten noe norskt over det. Med all sausen.JanR skrev:Det der så jævla godt ut.
Gleder meg til fortsettelsen
/jan
Akkurat det der tenkte jeg og bjornh, vi nordmenn er glade i saus!bjornh skrev:Nesten noe norskt over det. Med all sausen.JanR skrev:Det der så jævla godt ut.
Ja vi sauser det til, vi nordmenn. Det gjør svensker også. Finlendere er kjøtt-folk! De har svære kjøttstykker som pålegg på brødet, f.eks.Lagga skrev:Takk karer, det blir, kanskje ikke uventet, flere matbilder.... :
Akkurat det der tenkte jeg og bjornh, vi nordmenn er glade i saus!bjornh skrev:Nesten noe norskt over det. Med all sausen.JanR skrev:Det der så jævla godt ut.
Saltimbocca ER godt Jan!
Det du ser, er flatbiff av kalv, stekt i panne med parmaskinke og salvie.
Panna er så kokt ut med hvitvin, og - nå gjetter jeg; potetbitene har fått surre litt
med hvitvinsskyen for å jevne den.
Det var første, men ikke siste, gang vi bestilte Saltimbocca på turen...
Vennlig hilsen
Morten