He he, jeg glemte jo det viktigste; Lille Adam og jeg har begge vært Mirage M3Si-eiere i
et antall år, og når vi satt der og hørte gjennom noen "testlåter" - for det måtte vi jo!
- så hørte vi det begge to, og Lille Adam sa det høyt;
"Dette spiller bedre enn det gjorde både hos Morten og meg" - og det var sant, helt klart et
bedre rom for disse høyttalerne enn noen av oss har hatt!
Noe av sorgen over å ikke lenger eie disse (med rette) legendariske musikkformidlerne, slapp
taket da, de kommer til å spre mye glede i sitt nye hjem.
I wish Bjørn... - nei, jeg hadde ikke noe slikt "liggende og slenge", så hadde det nok vært i bruk på
en eller annen måte. Neida, en av forummedlemmene tilbød dette settet til en hyggelig pris, så det var
egentlig en "no brainer", venneparet vårt har virkelig fått Kobe-biff til pølsepris med denne kombinasjonen.
Ekstra morsomt var det at Acurus-settet er ganske "på" lyden, altså frampå, mens Mirage er en smule tilbakelent,
dette gjør at de to matcher hverandre på en aldeles fortreffelig måte, ille moro!
Elektron; nå ble jeg glad! God mat og fornøyde gjester - det er lykke det, enkelt og greit lykke! Hils tilbake og fortsatt god påske til dere alle sammen!
Jamen fant jeg et dårlig mobilbilde fra flyttedagen og; Chartwell PM410 ut, Mirage M3Si inn!
Apropos høyttalere, layout begynner å komme på plass... :
Vennlig hilsen
Morten