Bedre "omgang" dette da?Min umiddelbare reaksjon på disse bildeseriene over her, er at damen omgår gitarene på en kunstig måte - ikke ekte vare liksom....
![](http://fc02.deviantart.net/fs38/f/2008/346/6/6/Guitar_Girl_Cryss_by_aegipan.jpg)
Bedre "omgang" dette da?Min umiddelbare reaksjon på disse bildeseriene over her, er at damen omgår gitarene på en kunstig måte - ikke ekte vare liksom....
Det driter vi i ;D ;D ;Demotikon skrev:Min umiddelbare reaksjon på disse bildeseriene over her, er at damen omgår gitarene på en kunstig måte - ikke ekte vare liksom....
Alle mann på dekk!!Lagga skrev:;D Ubetalelig!!!!roger skrev:Hu har kjelane på dekk.
Kjelane på dekk, altså...
/ Morten
Klare for be-dekning ? 8)rørlig skrev:Alle mann på dekk!!Lagga skrev:;D Ubetalelig!!!!roger skrev:Hu har kjelane på dekk.
Kjelane på dekk, altså...
/ Morten
;D Er nok ikke første pri nei.... 8 måneder Sluket? Det er strengt!!! For min egen del, har det dukket opp noepengesluk skrev:Det driter vi i ;D ;D ;D
;Drørlig skrev:Alle mann på dekk!!Lagga skrev:;D Ubetalelig!!!! Kjelane på dekk, altså...roger skrev:Hu har kjelane på dekk.
Jepp, ikke så mye implantater som holder instrumentet ut fra kroppen....Loevhagen skrev:Bedre "omgang" dette da?Min umiddelbare reaksjon på disse bildeseriene over her, er at damen omgår gitarene på en kunstig måte - ikke ekte vare liksom....
![]()
pengesluk skrev:Det driter vi i ;D ;D ;Demotikon skrev:Min umiddelbare reaksjon på disse bildeseriene over her, er at damen omgår gitarene på en kunstig måte - ikke ekte vare liksom....
;Dpengesluk skrev:Den siste serien er definitivt en fem-siklers.... 8) 8) Edit; justert ned til tre, ved nærmere ettertanke
Som Arne Scheie ville ha sagt, hvis han hadde sett bildene her: Cup er Cup.Lagga skrev:Virtuell javel, men tenk så stolt Lemmy ville vært...
Tre bilder til av Ann Marie
Orntli' ekte artist her:
Og en siste søt en.....
Vennlig hilsen
Morten
Ja, er ikke det dagen da det ramler inn enormt mange fine bilder her.... ? ;Dpengesluk skrev:Holdt nesten på å glemme det; i dag er det FREDAG!!!!
emotikon skrev:Spent på hva Lagga skal dra i hus nå...
;Dpengesluk skrev:Swiis Physics. Piece of cake.
Er det riktig måte å behandle vinylen påLagga skrev:Kort sagt, alle gode HFSere: GOD HELG!!!
Vennlig hilsen
Morten
S som i SMELagga skrev:Jo takk Sluket, jeg er mao den alternative alternativtråden - det må være en god ting!
En siste togkryssing her på Spydeberg nå, så er det helga, kun innom et verksted for å hente
en forsterker som skal hospitere/testes litt chez Lagga.
emotikon skrev:Spent på hva Lagga skal dra i hus nå...
:![]()
Vennlig hilsen
Morten
Rørehuerpengesluk skrev:S som i SME
Det har du helt rett ipengesluk skrev:Ikke legg deg opp i noe du ikke har greie på ;D ;D
Forvask.....? :ou812rh skrev:Er det riktig måte å behandle vinylen på;D
Det var en inspirert gjetning Jan, men Sluket vant den runden......JanR skrev:Rørehuerpengesluk skrev:S som i SME
Første som slo meg var Solhaug, om ikke kællen så kreasjonene hans.
Takk cash! Er sannelig ikke sikker på hvordan reglene for slikt er lenger, men detcash 63 skrev:Trevliga bilder Lagga! men synd att man sladdar kroppsdelar her i landet fortsatt :-\