Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.308
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Grattis med lekker arm Lagga :) Om jeg skjønte deg rett ang armbase spørsmål, så passer SME infattning rett over på Notts armbaser
    så var det ivf når jeg byttet til G.Phantom med SME feste.

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Tusen takk Cash!

Det er som du er inne på, mulig og bare borre ut fire hull til skruene, og skli SME-armen nedpå,
    men basen er ikke stor nok til at det er mulig å få en tolvtommer ut til riktig avstand fra senter,
    så det må tas andre grep her.

Uansett, det var en utfordring jeg var klar over på forhånd, det finner sin løsning. ;)

Men, så nærmet middagen seg bordet...

Hadde laget opp en fløtesaus, og smaksatt denne med "italienske" kryddere, så slapp jeg en god klatt pesto oppi.

Rørte den inn og avsluttet tilsmaking med salt og pepper. Normalt ville jeg også tilsatt Dijonsennep, men jeg er
    litt mer glad i denslags enn fruen, så i dag droppet jeg sennepen. (Jeg får en SME, hun får middag.... ;D )

Det begynte å dra seg sammen; saus, oksekjøtt og løk, og straks ferdig penne, al dente om jeg må be!

Så er det fullbrakt; Penne al osso med pestosaus, og et dryss Gran Padano. Italiensk rett, italienske farger... ;)

Hyggelig lite bord til fruen og meg

Måtte noe italiensk i glasset til dette; en Cirò Rosato 2009 satt helt fint.

Vennlig hilsen

Morten

Vedlegg

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.308
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Selvsagt Lagga, tenkte ikke på lengden :-[ Men armbasen som brukes til Notts 294 mod er kanske tingen.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Artig Lagga. Gratz med SME. Får liksom litt uberspitz følelse av de armene der. Må få til en lytt når dine søte "små" høytalere er på plass :)

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Takk takk HCS, det blie en fint tid framover...... :)

294, selvfølgelig cash!

Nottingham må mao ha armbaser til tolvtommere, når jeg nå tenker meg om - ser da basen
    på bildene kjent ut - et søk i huset er påkrevd!

vennlig hilsen

Morten

Vedlegg

freddie77

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.09.2009
    Antall liker
    457
    Lagga skrev:
    Nottingham må mao ha armbaser til tolvtommere, når jeg nå tenker meg om - ser da basen
    på bildene kjent ut - et søk i huset er påkrevd!

vennlig hilsen

Morten
    Ikke noe er bedre enn om dette er noe du alt har liggende... :)
    Ser virkelig flotte ut de spillerene der!

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Du sier noe Freddie,
    basen ser som sagt kjent ut, må ta et søk etter bitene som fulgte med Dais.....

Ellers, ja! Nottingham Analogue lager flotte platespillere, flotte å se på, imponerende prestanda,
    og en driftsikkerhet overgått av, vel, ingen.

Interspace jr

Hyperspace

Ace Space

Vedlegg

ansepe74

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    31
    Sted
    Bodø
    Griselekkert!!
    Husker jeg så en reportasje fra Nottingham, deriblandt også så den Anna log... Ettersom jeg forstår så er det treverket 5-600 år gammelt, som har gjennomgått endel prosesser for å få den riktige "egenskapen"?
    Utrolig spennende interesse vi har :)

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Ikke sant Ansepe!!!??
    Det er noen som tar'n helt ut, og som er med på å gjøre lidenskapen vår enda mer, vel; lidenskapelig....

Nottingham Analogue Anna Log Turntable

The Anna Log turntable is a masterpiece at controlling unwanted resonances. Rather than allow the resonances to scatter every which way, like a stone falling into a pond sends waves out in all directions, the wooden log, (which is made from approximately 20 pieces of pitch pine timber glued together into a spiral), helps to break down unwanted resonances and forces them to run east to west, and vice-versa. Since resonances travel in a direction known to us we are able to guide and control the vibration which is then damped at either end by varying lengths of damping material. Thus the resonances do not return a millisecond later to compete with the musical information that is happening now. (And, yes, the wood in the Anna Log does indeed come from a beam taken out of a 200 year old mill.)

For those wanting similar performance in a slightly less exotic package, we highly recommend the Nottingham Dais turntable.

The feet of the Anna have special rubber that has an affinity with 50Hz. This is excellent for helping to damp motor resonance. Motor resonance is further minimized by the tried and tested use of our very low powered motors. Thus in the Anna there is an absolute minimum of vibration going into the bearing platter, arm and styli interface.

The thrust of an Anna has a pump so each time the outside of the platter moves 100th of a millimeter the thrust bearing has a complete change of oil. The platter is a gravity spun cast iron, and has no imperfections on its surface or internally to cause it to be out of balance. The centre of both sides of the platter has been removed so most of the weight is on the outside giving a very great movement of inertia. The platter is carried by a spindle of cobalt steel onto a special thrust bearing. On top of the cast iron platter sits a 25mm thick graphite 'mat' providing complete damping along the top of platter. Three expansion rings on the side of the platter further eliminate resonances without effecting the speed of getting rid of the unwanted platter/stylus resonances. With resonances absolutely vanquished the turntable will only play the music being performed now, not the history, not the future.

PROBABLY THE LAST TURNTABLE YOU WILL EVER BUY

Lageret, av samme produksjon som den britiske marinen har i lager til drivakslinger etc

Chassis

Undertallerken senket på plass med egne løftehåndtak, samme som på Dais - 22 kg

Feste til arm nr 2

Anna Log, good to go....

/ Morten

Vedlegg

ansepe74

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    31
    Sted
    Bodø
    Ligger langt oppe på listen over "vil ha" produkter...
    Iallefall innenfor vinyl-segmentet.
    Prøvd funk the firm?

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Du sier noe cash, det er flere av oss, ingen tvil om det.
    Tom Fletcher er dessverre ikke blant oss lenger, men han rakk dog å opprette sitt nye firma under eget navn,
    og skape to nye, spennende spillere

Tom Fletcher Omega Point 3

Tom Fletcher Omega Point 5

Skulle likt å tatt disse i nærmere øyesyn, ingen tvil om det!

Vennlig hilsen

Morten

Vedlegg

rørlig

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    Grattulerer med ny flott arm.
    Åsså 12 tommer da gitt.

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    cash 63 skrev:
    Vi Nottingham eiere burde vel ha en Tom Fletcher vennetråd, det er vel flere enn oss to ???
    Vel, her er en til.. Etter jeg ble kjent med Lagga og Lille_Adam siklet jeg lenge på Nottingham Analogue. Så ble det nå slik da at jeg fikk meg en jeg og.. Lille_Adam kjøpte seg ny og jeg hans gamle. Lagga hadde orginal 9" Ace Space arm som jeg også tok over og dermed ble jeg også medbroder. Fantastiske spillere dette :)

mvh
    lassemann

Vedlegg

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.955
    Torget vurderinger
    4
    Nottingham er flotte spillere ja.
    Jeg hadde en Interspace med modifisert RB250 arm og AT OC9 mlII. Flott musikalsk kombo!

Håper og tror du vil bli fornøyd med 312S. Det er en flott arm som oser av kvalitet.

:)

Terje Berg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Antall liker
    1.080
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    5
    Fikk plutselig lyst på platespiller nå! hehe :)

Hva koser noe slikt?

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    TerjeB skrev:
    Fikk plutselig lyst på platespiller nå! hehe :)
    Hva koster noe slikt?
    Helt forståelig! ;) Koster, tja, jeg vet sannelig ikke hvem som importerer de om dagen. Var det noen av modellene som
    fristet mer enn andre?

Takk takk Kjoenik, den føles meget tillitsvekkende å håndtere, kjenner og ser at det er et godt stykke arbeid!

Ja Lassemann, gull at du endte opp med Lille Adams Spacedeck, vet du har mye glede av den!
    Det er spennende å se bildene av de, men når du ser og føler dem i levende live - skjønner du virkelig hva dette er for noe.
    Som jeg nevnte noen poster tidligere, komponenter for evigheten.

Tusen takk rørlig! Har hatt lyst til å prøve en tolvtommer i mange år egentlig, men det handler jo om sted, pris og anledning,
    men når jeg så Kjoeniks annonse, var det sånn:

Kjærlighet ved første blikk....... ;D

Vennlig hilsen

Morten

Vedlegg

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Ja, og så finnes det et "par" forretninger i UK såklart, de har ikke noe imot å sende...

Det er noen av de jeg skal sjekke opp nå i forbindelse med armbase til tolvtommer, hvilket minner
    meg om; fant den!

Litt tydeligere her kanskje, ser ut som den er klargjort for, tja, Rega?

Ser og føles ut som et seigt materiale å sage i, i hvertfall med egne midler, sjekker nok opp hva en ny koster.

Morten

Vedlegg

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Nesten vårstemning, og så fredag 'a gitt...

Ta det pent hjem, hjelper ikke å stresse...

Bruk heller tida til planlegge helga, spille plater?

Eller en runde etter andre godsaker, over hundre loppiser bare i Særp denne helga..

Eller slappe av hjemme med en god film..

og litt velsmakende mat

/ Morten

Vedlegg

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Skal du ut? Så er det fram med finstasen...

Gode forberedelser er viktig, så handle inn det nødvendige, men vær forsiktig med
    de der alt for gode tilbudene

For selv om kvelden ser lovende ut

Kan slike feilvurderinger koste dyrt

Og brått viser det seg at engelen du tok med hjem har svarte vinger

Så tar kvelden en ny vending før du vet ordet av det

Og du ender opp med svarteper....

/ Morten

Vedlegg

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    345
    Torget vurderinger
    1
    Som vanlig masse flotte bilder Lagga ;)

Tok en tur innom Playcom i østfoldhallen i dag, det ble to vinyl og en cd ;D

cd.

God helg :)

Destiny.. :)

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Se der ja!

Hadde de flere av den Tom Waits'en?

Morten - hvor er bilnøklene....

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    345
    Torget vurderinger
    1
    Hei Lagga , jeg spurte ikke om det var flere Waits igjen :-\ hørte den hos Rubyred og syns den var fantastisk bra, måtte bare ha den sø ;D

Destiny.. :)

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Nei, hvorfor du du spørre om det? ::) :) Stakk ut en tur jeg, fant ingen, så jeg får titte
    etter den annensteds. Alt er der ute et sted... ;)

Vennlig hilsen

Morten

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Se der ja; vakkert creed!!! Så (tilsynelatende) enkelt er det...

Vennlig hilsen

Morten

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    De av dere som føler at det har blitt vel mye Nottingham Analogue her, får heller bare lukke øya nå.

Litt historie og bilder.

I en av de landlig beliggende forstedene til Nottingham finner vi hjemmet til Nottingham Analogue.
    Nå avdøde Tom Fletcher startet sitt firma i 1972, bildet av ham over med sin firbente venn,
    og de fleste andre bilder er tatt i 2006. Fletcher gikk bort 18. oktober 2010

Fabrikken er plassert i uthusene til landstedet Tom bodde i, virkelig en “cottage industry” her altså.
    Firmaet holder et lite antall entusiaster i arbeid, og er selve motpolen til fleste andre hi-fiprodusenter,
    ingen fjonge brosjyrer, ingen lefling for hifipressen, kun grunnleggende ingeniørkunst og know how.
    Ikke for å lage Hi-fi, men som Fletcher uttrykte det; “utstyr designet for å skape en illusjon av musikk”

Fletcher utdypte dette slik: “We find it impossible to make new models every year or every five years.
    We spend thousands of pounds on ideas and research just to see if we can better the products that we have.
    We try changing everything, we try using all the materials other manufacturers are using
    but we always end up going back to our tried and tested methods and materials because we want music not hi-fi!
    It is the time and materials that we throw away that gives us the confidence to know that we are on the right road.”

Nottingham Analogue er stolte over kjensgjerningen at alle deres produkter er håndlaget,
    og praktisk talt alle biter og komponenter produseres i uthusene, jeg mener fabrikken! ::)
    Selv dreibenker og freser styres manuelt, ingen datamaskin å se noe sted, kun digitalmåling på maskinene som hjelpemiddel.

En Anna Log nærmer seg ferdigstilling.

Tonearmene bygges I hovedsak i et eget uthus, vanskelig å ta et godt bilde der inne, som synes.

I esken ligger ferdig maskinerte armsentre, klare for ferdigmontering.

Platetallerkenen til Art Deco-modellen er brutalt massiv. Med en vekt på nesten 30 kg,
    er jeg ganske overbevist om at det er en av de tyngste i bruk på noen platespiller i dag.
    Her ligger den opp-ned, og Fletcher spøkte om sin “Plan B” for disse, om han ikke skulle greie å få solgt noen Art Deco,
    kunne han i det minste selge tallerknene som eksklusive parasollføtter… ;D

/ Morten

Vedlegg

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Stabler med ferdigmalte baseplater venter på å pakkes med resten av spilleren sin,
    platetallerkner egner seg godt som brevvekter… 8)

Uansett hvor du snur deg, ligger det deler til de forskjellige modellene.

Spacedeck (nå Ace Space) har vært Nottingham Analogue’s mest fremgangsrike modell med over 10 000 solgte spillere.
    Her venter rekke på rekke av dem på å ta fatt på reisen til sine nye eiere.

Her er en av firmaets tidligste modeller inne for en service, spilleren med kjælenavnet “The Helicopter”,
    ser ikke det minste gammeldags ut, men den ble produsert i 1973...

En Dais blir sluttestet før levering.

Nottingham Analogue har en klar filosofi, som et resultat av mange år med eksperimentering og lytting,
    og Tom Fletcher var selv meget klar på viktigheten han tilla jevnlig lytting på levende musikk som sin referanse.

Alle Nottingham Analogue spillere deler samme grunnleggende design, og det legges mye arbeid i resonansen til hver enkelt del,
    noe som i stor grad er med å avgjøre materialvalg, og dimensjoner på delene. Fletcher trodde ikke noe på avfjæring,
    så alle spillerne er “døde”, og åpne i designen. Det siste er ganske vanlig i dag,
    men Nottingham Analogue var en av de aller første som designet spillerne sine slik, mens så godt som alle andre fabrikanter monterte
    drivverkene sine ned I en “trekasse” – med resonanser…

Alle spillerne bruker motorer med svært lavt vridningsmoment, som med vitende og vilje er ute av stand til å dra I gang platetallerkenen.
    Dette er et av de karakteristiske kjennetegnene med en Nottingham Analogue; ingen av-og-på-bryter, den starter ved at du gir tallerkenen en dytt,
    og stopper ved at du bremser med hånden.
    Enkelt, men smått genialt! Hensikten med dette er å minske vibrasjoner så mye som mulig, motoren er der egentlig bare for assistere tallerkenen på vennlig vis,
    slik at den holder riktig hastighet. Dette gjøres mulig ved den høye vekten til tallerknene, som nesten holder seg selv i gang pga sin masse,
    - som forøvrig tas til det ekstreme i de største modellene.

Tom Fletcher gikk som nevnt bort i 2010, noen få år før dette solgte han, vel; egentlig ga han nesten bort selskapet til noen av sine ansatte.
    Han var da meget syk, med en dårlig prognose, og ville ikke at Nottingham Analogue skulle dø ut med ham.

Så Nottingham Analogue lever i beste velgående, og Fletcher, jo; han ble faktisk bedre! Dette varte dessverre bare et par år, men han var med friskt mot,
    og startet et nytt firma sammen med danske (?) partnere: Fletcher Audio.

/ Morten

Vedlegg

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Så, bildene i de forrige to innleggene, fra 2006, ble tatt helt på tampen av Fletchers eierskap,
    han var da syk, og forlot Nottingham Analogue i september det året.
    Space 294 var den siste modellen han designet under NA-navnet.

Tom Fletcher hadde ikke riktig tro på internett heller, Nottingham Analogue fikk aldri, og har ennå ikke,
    en hjemmeside, ikke e-mail heller. Du må ringe dem, rett og slett.... ;D

Men, dette forandret seg også, da Fletcher følte seg frisk nok til å ta tak igjen, det var nok takket være
    hans partnere, men samma det, Fletcher Audio HAR en hjemmeside!

http://www.fletcheraudio.co.uk/

Grunnprinsippene er de samme, det er ikke vanskelig å se, men hva Fletcher nå hadde av nye idéer og ny viten,
    ble inkorporert i de nye spillerne.

Vennlig hilsen

Morten

Vedlegg

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Vet du Morten.. Det er meget inspirerende å lese disse innleggene om Nottingham Analogue. Og jeg må si at en mindre kommersiell bedrift enn dette kan da knapt finnes? Dette er et ekte produkt som selger seg selv.. Og noen annen spiller er nok ikke aktuelt for meg heller tror jeg, med mindre man ikke finner på noe selv da ;) Å lage den ultimate platespiller selv basert på de enkle prinsippene til NA er en tanke som har streifet meg mer enn en gang for å si det sånn.. Og jeg har også noen uthus som skal restaurerers med tid og stunder ;)

mvh
    lassemann

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.308
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Dette var bedre en jente bilderne dine Lagga :) :-\ Har sett de NA bilderne tidl men fant dem ikke igen. Hvem er det som lager
    NA spillerne nå, er det en tidl ansatt? Fortsatt ingen hjemmeside ::)

Hade gjerne sett/hørt din Dais live fremover når allt er klart :)

Gudmund_Vold

Medlem
    Ble medlem
    04.03.2011
    Antall liker
    1
    Sted
    Pepperstad Skog
    cash 63 skrev:
    Dette var bedre en jente bilderne dine Lagga :) :-\ Har sett de NA bilderne tidl men fant dem ikke igen. Hvem er det som lager

Det er vel egentlig bare og lese innleggene over her så har du alle svarene på dine spørsmål. link til hjemmesiden er det der også. Først lese, så spørre :p

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.955
    Torget vurderinger
    4
    Interessant lesestoff!
    (Men ikke slutt med jentebildene 8))

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.308
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Gudmund_Vold skrev:
    cash 63 skrev:

Det er vel egentlig bare og lese innleggene over her så har du alle svarene på dine spørsmål. link til hjemmesiden er det der også. Først lese, så spørre :p
    Beste Herr Gud-mund! Nå var det gamle sellskapet jeg tenkte på "Nottingham Analouge", ang mer lesing om deres produkter bla på en hjemmeside
    Ha en fin dag :D

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.000
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Takk skal du ha Lassemann, hyggelig at emnet fenger! ;) Spennende planer for framtiden, dét er også spennende!

Det minner meg om at jeg de siste dagene har gått og grunnet på et platespillerprosjekt en kompis og jeg fablet og
    idémyldret om for, tja; 25+ år siden, det begynte å boble i underbevisstheten da SMEarmen kom, og klarnet da jeg leste,
    av alle ting, en tråd her inne om butikkene i området rundt Rostedsgt. i Oslo.

Vel, dette er noe jeg heller får komme tilbake til, ser nå andre løsninger og muligheter enn dengang, ikke dumt å la en idé
    få et kvart århundre i tenkeboksen 'se, viktig å ikke stresse med sånt...... ;D

Takk cash, det blir nok ikke slutt med

(ingen fare Kjoenik ;) (Og takk!)

Det er i det store og hele svært "maskulint" utseende bokser og duppedingser vi viser her inne, hyggelig med en liten myk
    krok inni det hele også..... (?) ::)

Så vidt jeg vet, har NA ennå ingen hjemmeside, dette ser ut som en, men har ingen forhandlerliste, eller kontaktdetaljer...

http://nottinghamanaloguestudio.com/#

Dette har ført til at noen av forretningene nærmest har sine egne NA-seksjoner

På Fletcher Audios hjemmeside ligger det bl.a. et brev fra Tom Fletcher, som tidvis tenderer til krasst, hvor han gjør det veldig klart
    at han ikke lenger har noe som helst med Nottingham Analogue å gjøre, og at alt som lages der er de gamle modellene.

Vel, ved å rote litt mer rundt på nettet; kan det virke som om Fletcher ønsket å ta tilbake styringen over NA, når han følte seg friskere,
    men at de nye eierne ikke syntes det var noen god idé, og at Fletcher Audio kom som et resultat av dette.
    Det er ikke så godt å vite hva som er hva av disse opplysningene, og folk oppfatter situasjoner forskjellig - det ser vi bare på forsida av
    Verdens Gnag i dag.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10073124

Snakker om natt-og-dag oppfatninger...

Vel, uansett produseres Nottingham Analogue i dag av de samme som overtok etter Fletcher, og foreløpig har det ikke kommet nye modeller,
    jeg for min del ser ikke noe problem i dette i det hele tatt, hvorfor endre noe som er så bra?

Fletcher Audio på sin side, videreføres av mannens partnere, så vi får faktisk i både pose og sekk.... :)

Det er hyggelig med besøk cash, du er hjertelig velkommen! Antar at du uansett vil farte forbi på vei "sydover" i sommer? Så vil tolvtommeren
    være i drift, og det bør stå nye høyttalere her.... ;)

Vennlig hilsen

Morten

Vedlegg

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.308
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Kunne passet med en mc tur senere i sommer opp til Sarp,blå/grønne veien opp til Halden er en fin tur til ett hifi besøk hos dere Laggas :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn