De legger seg riktig, iaf her. I høyden altså.Mmmm? Hvorfor kommer bildene ved siden av hverandre? Finner ingenting som indikerer om man kan plassere de horisontalt eller vertikalt....
Prøv igjen.
/jan
De legger seg riktig, iaf her. I høyden altså.Mmmm? Hvorfor kommer bildene ved siden av hverandre? Finner ingenting som indikerer om man kan plassere de horisontalt eller vertikalt....
Hehe,ikke uenig i det Savner de også innimellomBildene ligger rett de Rune... Synes ikke de i bakgrunnen var så værst å se på heller...
Hva du ser når du legger opp bilder (før du legger ut posten) er ikke alltid det samme her hos meg heller.Ok,her ble de liggende ved siden av hverandre,så jeg laget 2 innlegg i stedet.
Sikkert et lokalt virus
Må jo nesten flytte bildene over på denne siden ogsåEt vakkert stykke håndverk dette
Vis vedlegget 140442
I det hele tatt...
Vis vedlegget 140443
Jeg var sikker på at vi måtte kjøre to turer, men neida, den gamle Galanten slukte begge problemfritt
Vis vedlegget 140444
Så, noen tunge løft senere, var kabinettene på plass i RS' ad hoc verksted, ingen av oss greide å la være
å klappe og stryke på de, og vi bare MÅTTE se dem med elementene én gang til....
Vis vedlegget 140445
Digg!!!
Vis vedlegget 140446
La oss heller ikke glemme RS'ene i RS' egen stue, som mer enn overbeviste meg om at dette er fremtiden,
de blir jo nå lillebror......
Vis vedlegget 140447
Finishen blir også helt annerledes, det er vel en reell fare for at jeg tar med noen liter Owatrol og en pose øl ned
til RS senere i dag, høres ut som ren hygge for meg!
Vennlig hilsen
Morten
så enig ¨å enigSer utrolig fine ut de høyttalerene, sikkert finere i virkeligheten enn på bilder også vil jeg tro.
Denne tråden er som jeg har nevnt før; HFS beste og fineste tråd. Her kommer det flotte bilder, bra formidling av opplevelsene, nesten så man er tilstede selv.
Dessuten er dette en tråd hvor det ikke blir skrevet et kløyva ord om nøytral lyd.
KJEMPEBRA!
Sjekk svar #3292Hva er det som skal i av elementer her?
Ohoi, klarte å unngå å få med meg den ja... *Flau*Sjekk svar #3292
/jan
Ikke verdens beste opptak, og tynn lyd, fra en mobil - men kan jo gi et lite inntrykkRegner med at du har sunget av full hals ikveld ?