Jeg sÄ du kom gÄende mot byporten, men tenkte att her er det en herremann som har ett viktig Êrend og gjÞre. Vurderte og si hei.SÄ ble det en liten tur til lille Oslo.
Tasset fra Oslo S opp til MĂžllergata, og ble klart glad over Ă„ se dette oppstilt inne hos Big Dipper.
Vis vedlegget 1055965
Reiste inn for Ă„ hente Jokke-boksen, men litt mer havnet ogsĂ„ i sekkenâŠ
Vis vedlegget 1055966
Jeg plukket ogsĂ„ opp det nye The The albumet for en kompis. Han var ikke hjemme da jeg svingte innom med det, sĂ„ jeg satte det pĂ„ et trygt sted, det var kl 15. Han leter ennĂ„âŠ
Har ikke fyrt opp anlegget ennĂ„, sĂ„ Gio nyter freden i stuaâŠ
Vis vedlegget 1055967
/Morten
Mc30 super satt mange Är pÄ en rimelig Thorens men lyden har jeg glemt "" men den har gravd ut ting fra vinylen jeg aldri har klart Ä reprodusere .Hmm, det spilte fint i natt som var, men det lÄ en jordingsbrum:snerr der, som jeg ikke ble kvitt. Vanskelig og overse, nÄr du fÞrst begynner Ä hÞre pÄ den. Gjorde noen enkle elevforsÞk, uten at det hjalp, sÄ nÄ gadd jeg ikke mase mer med det, jeg byttet hele kverna. . Ut med Kenwood KD-600 og inn med Kenwood KD-990.
Vis vedlegget 1055389
Denne har fabrikkarmen.
Vis vedlegget 1055390
Pickup er en Ortofon MC30 Super
Vis vedlegget 1055391
NÄr jeg fÞrst var i gang, ommÞblerte jeg litt i komponentene ogsÄ. Synes dette gjorde seg.
Vis vedlegget 1055392
Og jordingsbrummen? Borte, go figureâŠ
/Morten
Det hadde vÊrt hyggelig, jeg hadde tid til en hei.Jeg sÄ du kom gÄende mot byporten, men tenkte att her er det en herremann som har ett viktig Êrend og gjÞre. Vurderte og si hei.
Den eneste nyere Ortofon jeg har, er en 2M Black, og det er neppe noe Ä sammenligne med.Mc30 super satt mange Är pÄ en rimelig Thorens men lyden har jeg glemt "" men den har gravd ut ting fra vinylen jeg aldri har klart Ä reprodusere .
Hvordan stÄr denne gamle seg opp mot Ortofon hirakiet i dag ? ( Var det ikke FG sliping pÄ nÄlen ( Fritz Gyger ) eller noe sÄnt Mvh
Ut av nysgjerrighet, var det deg som stod med kamera ute pÄ plassen der?Jeg sÄ du kom gÄende mot byporten, men tenkte att her er det en herremann som har ett viktig Êrend og gjÞre. Vurderte og si hei.
PrÞver du konsekvent at vÊre et rÞvhul..... Eller falder det dig bare helt naturligt ???à benbart kan det blive lidt smÄt for mange.
Flott rack men de beista som stÄr i hjÞrnet av noe hÞytalere ke e det ? MvhTusen takk for hyggelige ord Tom!
GĂ„rsdagens lille runde, var mere hĂžstpreget, Gio var uansett veldig klar for en tur.
Vis vedlegget 1060006
Fine farger pÄ fjellsiden.
Vis vedlegget 1060007 Vis vedlegget 1060008
Vi hadde flaks, himmelen Ă„pnet seg da vi var bare ti meter unna denne undergangen - det ble en liten pause her.
Vis vedlegget 1060009
Det var greit for Gio ogsÄ.
Vis vedlegget 1060010
Skuren ga seg, og vi fikk fullfÞrt runden vÄr uten Ä bli kliss blÞte.
Vis vedlegget 1060011
To-sifra, 97 dager (trur eg), til uniformen kan henges bort for godt.
Vis vedlegget 1060012
Det har vĂŠrt en kaos-stemning over "the business end" av furterommet i lengre tid, lite brukervennlig, rett og slett.
Vis vedlegget 1060013
SÄ, jeg prÞver Ä ta grep - har kjÞpt inn et par "rack", sÄ fÄr jeg se om jeg fÄr ryddet litt opp i galskapen. Fikk skrudd sammen ett av de etter
nattevakten. Virker tillitsvekkende solid.
Vis vedlegget 1060014
/Morten
Beist er ordet, jeg fikk en finger nesten knust da de ble bÊrt inn...Flott rack men de beista som stÄr i hjÞrnet av noe hÞytalere ke e det ? Mvh
Husker jeg glatt avskrev slike den gang vi hadde katt. Veit jo hvor den hadde tatt veienBeist er ordet, jeg fikk en finger nesten knust da de ble bĂŠrt inn...
Det er en hÞyttaler jeg har sett pÄ bruktmarkedet kun én gang, og da kjÞrte jeg til KragerÞ og handlet tvert.
KEF Reference 105.3
Vis vedlegget 1060212
Gio er for stor, og uansett sÊrdeles uinteressert. Har dog hatt tre katter opp i gjennom, sÄ ser dilemmaet ja...Husker jeg glatt avskrev slike den gang vi hadde katt. Veit jo hvor den hadde tatt veien