Litt usikker på om han hadde fått skikk på alle problemene, men han kunne gått inn i kommunikasjonsavdelingen og postet fredagsinnlegget sitt på storskjerm på stasjonene. Hadde kanskje ikke blitt bedre, men ventetiden ville føltes kortereFull togstans over hele landet i 1 døgn og Lagga skal gå av med pensjon? Kommer aldri til å gå bra - jeg stemmer på Lagga som ny jernbanedirektør, da vil vi endelig få orden i togrotet.
Ja alltid hyggelig å se Mortens blide åsyn når jeg passerer Han blir savnet, men nå fortjener han langfriKl 14 i dag mister BaneNor en av sine beste og mest trofaste arbeidere gjennom 40 år......... jeg er ganske så sikker på at Morten's muntre smil på perrongen vil bli savnet av mange passasjerer og loførere.
Takker så mye Aurora. Det er nok av de som pensjonerer seg, går hjem og setter seg foran TV, og dør der...God helg - og gratulerer med ny tilværelse.. Jeg kan skrive under på at det er en overgang, - på godt og vondt.... - men dog - de det virkelig er synd på, er de som sikkert av forskjellige grunner, ikke ar etablert et sikkerhetsnett i form av andre fritidsaktiviteter, sosiale nettverk etc..
Velkommen i pensjonistlauget. Triveleg å vere pensjoist, men det er kostbart å fikse dei prosjekta ein hadde tenkt seg. 9Pensjonistar må prioritere meir enn folk i jobb, og det kan verte smertefullt .Dere ass!
Tusen takk for alle hyggelige hilsener, det settes pris på!
Som nevnt av noen; ikke bare bursdag, men pensjonist om 5 vakter (inkl. denne)
Jeg har alltids noe å pusle med, så dagene forsvinner nok likevel - men at det nok vil føles litt merkelig
etter å ha tøyset med tog i over 40 år, joda.
Så det er litt sånn.
Vis vedlegget 1083150
/Morten
Og jeg som trodde, du allerede hadde stoppetEr på plass og passer på tog og reisende i innspurten til julefeiringen, ønsker dere alle en riktig god jul.
Vis vedlegget 1084505
Jeg trodde jo at det VAR slutt, så da leste på danske nyhetene: "Feilen er funnet",Full togstans over hele landet i 1 døgn og Lagga skal gå av med pensjon? Kommer aldri til å gå bra - jeg stemmer på Lagga som ny jernbanedirektør, da vil vi endelig få orden i togrotet.