bluesbreaker
Hundeeier
Vem kan segla för utan vind
Vem kan ro utan trosor
God helg M.
Tror hun synes vannet var litt kaldt. Kom , kom , så kan vi dele litt kroppsvarme
Fofler med Salma Hayek?God hælj Lagga
Je driver fortsatt med litt mere kjøtt, former og fargerike tekstiler her oppe i Innlandet
Vis vedlegget 1089597
gismo
Åja…..så du veit åkke ho er du au
Skal si det er frodig rundt MjøsaGod hælj Lagga
Je driver fortsatt med litt mere kjøtt, former og fargerike tekstiler her oppe i Innlandet
gismo
Er nok på Helgøya dette.Skal si det er frodig rundt Mjøsa
Regner med Bluesbreaker har svart på PM. Det er liksom ikke alt som passer seg i åpne foraTror hun synes vannet var litt kaldt. Kom , kom , så kan vi dele litt kroppsvarme
Ja, det var detHer var det sikkert mye interessant.
Signe deg.Morsom lese Power’n! Pixy er informert, vi har stemt møte der nede i fem-seks-tiden. Fikk såvidt hørt Studeren mandag kveld, da det var rigging. I går var det lytting «den andre veien» når jeg var der. Skal se om det blir Studer/QLN i kveld.
Pixy er det gubben som en gang hadde Tube Technology Unisis amp pluss noe Impulse hornhøytalere ? Mvh noe dementSom nevnt over, ble det en tur til messa i kveld også, plukket like godt opp Pixy på veien.
I stua hans finner vi en Magnat amp, en Acoustic Solid kvern, med Micro Seiki MA 505 arm og KEF høyttalere.
- den største kosen er dog å finne i gruva, men det får bli en annen gang.
Vis vedlegget 1091224
Hovedbolken av platesamlingen, dvs over halvparten, er i stua.
Vis vedlegget 1091226
Men det er plater overalt Pixy finner plass, som her, i trappeoppgangen.
Vis vedlegget 1091227
I efta ble det en god omgang med både Studer og Garrard - og QLN da. Det spilte fett!
Vis vedlegget 1091228
Det ble tid til flere runder fra begge sider av lokalet, godt med folk i kveld også, hvor av flere kjentfolk, koselig!
Det var bra å få med seg Pixy @Powerpoint, han bar tungt da han gikk...
Jeg gjorde meg ferdig i går, trodde jeg - men Pixy fant jammen litt til jeg måtte ha med hjem. Lytt til erfarne fjellfolk!
Vis vedlegget 1091229
/Morten
Det stemmer bra Laban, dvs begge deler er blant utstyret som fyller gruva hans, så det er noe han ennå har.Pixy er det gubben som en gang hadde Tube Technology Unisis amp pluss noe Impulse hornhøytalere ? Mvh noe dement