Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.885
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Gårsdagen ble avsluttet på Glenghuset, med Gentle Groove, etter sigende kanskje det beste Led Zeppelin tribute-bandet i Europa.

Jeg må jo innrømme at det var en ganske rufsete utseende gjeng som entret scenen, og jaggu låt det rufsete og, men etter et par låter
    hadde miksepulten fått det på stell, og derfra og ut, var det party on. 😁 🤘

IMG_2378.jpeg
    IMG_2381.jpeg

The battle of Evermore
    IMG_2386.jpeg
    IMG_2389.jpeg

Nå kosær vi vårs!

IMG_2391.jpeg
    IMG_2395.jpeg

Joda, dette hadde gutta god rutine på, låtene satt som ei kule. Veldig gøy å endelig få høre Zeppelin-låter live på en scene!
    Vi manglet vel bare tre-fire minutter på to timer, nok til å få en tilfredsstillende dose go'låter.

IMG_2397.jpeg

/Morten

Sist redigert:

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.885
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Kjente at jeg ikke var i havn, med hva jeg synes om Icon Audio Stereo 40, så henta den hjem etter messa på Glenghuset.

Seiler ut i natten i selskap med Vollenweider.
    IMG_2430.jpeg

Førsteinntrykket, for noen uker siden, var at den låt litt sånn In your face bøst.

Men, importør advarte jo om at den ikke var ferdig innspilt. I tillegg huket jeg den opp med KEF 105.2, og de hadde i praksis hatt null timer etter at delefilteret ble byttet…

Nå har begge fått kjørt seg en del timer, og inntrykket er et helt annet. Forsterkeren viser fram sin finesse og høyttalerne synger. Det gledes!

IMG_2431.jpeg

Sølv-surfærn harn’te mista pusten ennå, så hyggefaktoren er klart til stede. 😄

IMG_2432.jpeg

/Morten

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn