Veckans runkmotiv. Med klar marginkjoenik skrev:Toppmodellen under bygging og i linken nedenfor kan man lese kommentaren til en som har fått en liten lytt
http://www.avforums.com/forums/hi-fi-systems-separates/885326-living-voice-full-rang-horns.html
Vel, blir unektelig litt rastløs når jeg ikke får kommet meg ut før jobb på en tirsdag formiddag pga bihulebetennelse, feber og alt som hører med.Dave skrev:Flotte billeder Kjoenik - mange af disse setup har jeg aldrig set før! Du må have brugt en del timer på dette detektivarbejde..nu er du vel ikke blevet rastløs her i ferietiden ;D
Man må jo sige at det generelt ikke er i "det billige selskab" at LV'erne befinder sig!
Mvh
Dave
kjoenik skrev:Men de nye hornhøytalerne fra Living Voice er kraftsuseme noen lekre kreasjoner!
Er det ikke Maxwell som fører disse i Norge nu mon tro? som ett lite stall tips kan det jo nevnes at de trives særdeles godt med Accuphase kl A forsterkere ;DT A F skrev:Heisann
Masse flotte bilder og interesang lesning her inne i tråden dykkar.
Etter mykje god lesning,så blir eg meir og meir nysgjerrig på desse Living Voice høytalerne.
Er det noken på vestlandet som fører denne?(Les Bergen/Haugesund)
Må få hørt på denne asap.
TAF
Hvis jeg lukker øynene mine kan jeg se dem for meg i den kjoenikske yachten. Det er jo tross alt yachthøytalere... ;DGago skrev:kjoenik skrev:Men de nye hornhøytalerne fra Living Voice er kraftsuseme noen lekre kreasjoner!
lukker jeg øynene, så kan jeg se dem for meg i det kjoenikske hjem om et år eller to.
Vi kan da altids prøve å få til en liten demo hjemme hos meg...Bare send PM når du er i Bergen, så får vi prøve å organisere noe!T A F skrev:Heisann
Masse flotte bilder og interesang lesning her inne i tråden dykkar.
Etter mykje god lesning,så blir eg meir og meir nysgjerrig på desse Living Voice høytalerne.
Er det noken på vestlandet som fører denne?(Les Bergen/Haugesund)
Må få hørt på denne asap.
TAF
Betimelig spm, det ville jo i praksis være en mellom ting mellom IBX & OBX, selv valgte jeg IBX av praktiske årsaker, samt besparingen av ett xtra sett med kabler.Gago skrev:en tanke når det gjelder disse outboard x-over boksene.
hvorfor i helv... bygger ikke lv filteret inn i den svarte foten på høyttalerne, slik at man slipper store bokser som ligger og slenger på gulvet eller i racket?
Evt. bruke chord co sine jumpere om det går med lengden...Se i highend på sørlandet tråden. Der er det bilder av Robert Amundsen sin løsning på en av de siste sidene. Han bruker cardas jumpere mellom delefilter og ht.ELEL6200 skrev:Ser at det er ligger noe chordkabler på bruktbørsen. Kjøper jeg disse trenger jeg bare noen korte fra delefilter til høyttaler...........
Lf
Det får man si, kjenner meg igjen i mye her med mine egne IBX-R2, kanskje med unntak av det han opplever i starten av testen med sin egen SET amp, spesiellt dette tangerer godt mine egne preferanser og valg av LV IBX R2:Hagto skrev:Living Voice IBX-R2 testet i siste Positive Feedback:
http://www.positive-feedback.com/Issue50/livingvoice.htm
Whow! det får man si, det var en riktig flott artikkel ...Hagto skrev:FANTASTISK flott besøksartikkel hos Living Voice i England fra 6moons.
Blandt annet så lyttet de på de nye Vox Olympian hornhøyttalerne:
http://www.6moons.com/industryfeatures/roadtourlivingvoice/1.html
Jeg likte ideen godt: tenker jeg skal snakke med kona i kveld om ikke vi kan legge hele byggeprosjektet på is, kjøpe disse nydelige horna, og flytte som hel familie med to barn inn i dem. Nydelige høyttalere :-*kjoenik skrev:Herregud, jeg kjenner at det knyter seg i magen på meg. Den høytaleren ser bare så ultrakul ut!!
Om hundre år har jeg råd til dem. Da kan jeg selge huset og bo i hornet...
Du er nå "en liten tøysegutt" du Kjoenik. Du selger jo bare den nye terrengsykkelen, Volvoen og båten. Vips så er du der ;Dkjoenik skrev:Herregud, jeg kjenner at det knyter seg i magen på meg. Den høytaleren ser bare så ultrakul ut!!
Om hundre år har jeg råd til dem. Da kan jeg selge huset og bo i hornet...