Hatt bud 2 gang nå på 20.000kr for olympica
Ja, har også den i tankene. Den nye skal jo også være enda bedre.For min del blir nok node2 her en stund.. den gjør ingenting galt...
Ja, den er lett å bruke, ala å trykke inne på Spotify/Tidal, eller er det mye mer styr?^ Har brukt Bluesound-appen i flere år uten noen nevneverdige problemer. Litt kronglete når man skal koble til nye spillere, og det finnes nok enda mer brukervennlige apper, men alt i alt en helt ok app.
Men Sonos har vel dårligere lyd?Ikke prøvd nye +, men var ikke overvettes imponert over stabiliteten på vanlige Node2. Sonos er skuddsikkert i forhold
Det hørtes jo enkelt ut. Og lovendes.Appen er enkel og grei.. intuitivt nok. Spotify brukes i Spotify app.
Har kun kjørt den over Wi-Fi, men aldrig hatt så mye som hikke i en sang osv.. dønn stabil
Ja..Har brukt Sonos i flere år. Handlet nettopp inn en Bluesound node2.
Foreløpig har jeg ikke vært kar å høre noen forskjeller mellom disse, annet enn at node 2 kanskje har høyere gain ut.....
Sitter fortsatt på gjerdet og tygger på "hvem skal ut"......
mvh
Proffen
La merke til en ting med moon.Fordelen med node kontra Sonos er vel at node har bedre oppløsning samt mqa..
P30 pro blir et nytt merke for meg og hvis jeg kjøper den.Fikk nylig min p30 pro.. Første Huawei for min del.. Litt uvant operativsystem da jeg har hatt Nokia en stund, og den helt rene androiden er likandes.
Vil man ha en billig men meget bra telefon er Nokia 7 plus konge
Åjjj..liker å høre. Folk og sier den er rå..Ja til nå må jeg vel si at jeg liker den.. Batteritid fra en annen verden, kjapp, osv. Og nå begynner programvaren å sette seg i fingra.
Kamera er av en annen verden.. Ikke noe tvil om