Åja..Nei den er ikke Polert.. Bare relativt ny..Ja den tar heftige bilder.
Mer en jeg turde håpe på.
Polert bilen?
Tok selv 2 steg polering for 14 dager siden.firma bilen
Vis vedlegget 554467
Utfra skiltet, spiller du i en gruppe?
|
Åja..Nei den er ikke Polert.. Bare relativt ny..Ja den tar heftige bilder.
Mer en jeg turde håpe på.
Polert bilen?
Tok selv 2 steg polering for 14 dager siden.firma bilen
Vis vedlegget 554467
Hehe.. Jepp. Litt jalla lakking og sånt, men så ikke så verst ut da det tørket. Bedre enn jeg troddeHer snakker vi DIY.
XLR gir vel normalt sett litt bedre lyd pga. bedre støyskjerming, men ved overgang til RCA vil det ikke bli noe gevinst av det, siden det da i praksis vil bli som en RCA-kabel.Innbiller meg at xlr har bedre lyd så...
Har noen XLR/RCA plugger fra EC som jeg plugget inni dac og rca inn i forsterkeren. Blir det for høyt signal det? Trygt eller er det fali det, som Ludvig sier?
Noen som vet, mens jeg venter på at stativene skal tørke.?
Hei.XLR gir vel normalt sett litt bedre lyd pga. bedre støyskjerming, men ved overgang til RCA vil det ikke bli noe gevinst av det, siden det da i praksis vil bli som en RCA-kabel.Innbiller meg at xlr har bedre lyd så...
Har noen XLR/RCA plugger fra EC som jeg plugget inni dac og rca inn i forsterkeren. Blir det for høyt signal det? Trygt eller er det fali det, som Ludvig sier?
Noen som vet, mens jeg venter på at stativene skal tørke.?
Det varierer litt fra apparat til apparat hvor høyt signal som aksepteres på linjeinngangen, men vanligvis går det fint. Har selv ved ett tilfelle hatt en forsterker som fikk for høyt signal inn fra XLR ut fra dac, og det ble en svak forvrengning av signalet. På den dacen hadde jeg volumkontroll, så ett knepp ned på volumet så var problemet løst (ved RCA ut fra samme dac kunne jeg kjøre max volum ut, uten forvrengning). Det er vel det eneste som - kanskje - kan skje; ikke noe mer fali enn det![]()
Så ut til å ha en fin atmosfære - Både i musikken og i sweetspot.Ikke se på rotet.
Her litt på lavt volum og bare slengt alt inn.
Ikke noe er justert.
Sigmund sitt munnspill er ikke skrapt en gang selv om han går opp i de lyseste toner. Knall.
Joda.. Men bedre skal de bli med litt rydding og justering av høyttalere og slikt.Så ut til å ha en fin atmosfære - Både i musikken og i sweetspot.Ikke se på rotet.
Her litt på lavt volum og bare slengt alt inn.
Ikke noe er justert.
Sigmund sitt munnspill er ikke skrapt en gang selv om han går opp i de lyseste toner. Knall.
Satt å kikket litt innpå sidene til Bilradiospesialisten..Har ikke giddet.. Aux og mobiltelefon løser alt ������
Å joda hehe.. Fått time neste Torsdag etter jobb.Har ikke giddet.. Aux og mobiltelefon løser alt ������
Så hvordan gikk dette?Å joda hehe.. Fått time neste Torsdag etter jobb.Har ikke giddet.. Aux og mobiltelefon løser alt ������
Som gammel bilstereomann kunne jeg lett fikset det selv, men er blitt lat pluss at de har det en trenger av koblinger og sånt
Med andre ord som forventetSå hvordan gikk dette?Å joda hehe.. Fått time neste Torsdag etter jobb.Har ikke giddet.. Aux og mobiltelefon løser alt ������
Som gammel bilstereomann kunne jeg lett fikset det selv, men er blitt lat pluss at de har det en trenger av koblinger og sånt
Elendig glassantenne de har montert. Mon tro om de har jordet den?
Klaget og skal inn igjen Tirsdag i neste uke.
Har montert mange selv, men de virka nå fint selv.
Adapter:
Tja.. Manual er knapt brukendes. Står lite.
Hvis den streamer 18 kanaler samtidig, hvorfor kommer ikke kanalen umiddelbart når en skifter kanal på FM?
Mulig det skyldes antennen. Ser på regningen at de har montert en Pioneer antenne til 100 lappen.
Ikke imponert.
Hva er bra?
Prinsippet om å legge inn kanalene en bruker, fast på FM er bra.
Lydkvaliteten er bra ved bra signal.
Vi får se om en god uke..
Jepp, men bruker bare en egen kabel der jeg avisolerer 2-3cm og sprer lederene utover jording før jeg limer på. Lar ledning gå ned med den andre og jorder den godtMed andre ord som forventetSå hvordan gikk dette?Å joda hehe.. Fått time neste Torsdag etter jobb.Har ikke giddet.. Aux og mobiltelefon løser alt ������
Elendig glassantenne de har montert. Mon tro om de har jordet den?
Klaget og skal inn igjen Tirsdag i neste uke.
Har montert mange selv, men de virka nå fint selv.
Adapter:
Tja.. Manual er knapt brukendes. Står lite.
Hvis den streamer 18 kanaler samtidig, hvorfor kommer ikke kanalen umiddelbart når en skifter kanal på FM?
Mulig det skyldes antennen. Ser på regningen at de har montert en Pioneer antenne til 100 lappen.
Ikke imponert.
Hva er bra?
Prinsippet om å legge inn kanalene en bruker, fast på FM er bra.
Lydkvaliteten er bra ved bra signal.
Vi får se om en god uke..vindus antennene er notorisk dårlige og de fleste skraper ikke av lakken på a stolpen slik at de får grei jording.
Personlig skraper jeg godt samt at jeg legger en kabel under når jeg limer antennejordingen som jeg strekker ned og jorder på et av bilens originale jordingspunkt![]()
Offa.. Finnes ikke ord.Man skal ikke tro for mye om noen..
Hadde en bobilkunde som dro til bilradiospesialisten da han fikk noen 100lapper bedre tilbud der enn hos meg.. Det ble dyrt for kunden og bilradiospesialisten når de klarte å ødelegge både parabolen, kjøleskapet og den elektriske trappen..![]()
Åja stilig. Var på noen få mesterskap. Her vest.Jeg var verkstedleder for Ferda her oppe i nord.. Så vi monterte mye dab I bobiler den tiden FM slukket.
Tidligere har jeg vært dommer i bilstereo konkurranser så har en fortid som bilstereo tullingsamt at jeg har bakgrunn i elektro osv
![]()
WiFi virker fint.Tåler nok fint å ligge der sålenge du ikke merker noe problem med dekning![]()