Hehe ja det er det...
Kjekt med youtube..
|
Hehe ja det er det...
Tester lista di nå...Om den er delt? Aner ikke.. hvordan gjør vi det?Finner den ikke. Kan du legge ut lenke?
https://open.spotify.com/user/lovemusikk/playlist/2JPz5wcMRmhv6X8SZfdHlh?si=nBVkkI3OQieaKiqltBetcg
Jau...takkMeget god liste det her love.
Hehe... steike..Jo. Hvilen sjanger?
Glad du hadde med mye Jørn lande!! *ligger på, 105db her nå!!!!
Takk.Ikke metall, men en bra liste.
https://open.spotify.com/user/spotify/playlist/37i9dQZF1DX2LTcinqsO68?si=lu9GhCsESKmIEKR0wKvi_g
stadig fornøyd med Usherne jaLitt spilling i dag.
Kommentar fra fruen: Åjjj..dette minte om dei store du hsdde" Altså bassen og trøkket.
Så det likte ho.
Ja, de store jeg hadde var, V.S VR4 Gen III som hadde 2x9" basser i hver høyttaler.
Fikk spilt litt på normale lydnivåer i dag.
Like det jeg hører..![]()
Hehe.. ja.stadig fornøyd med Usherne jaLitt spilling i dag.
Kommentar fra fruen: Åjjj..dette minte om dei store du hsdde" Altså bassen og trøkket.
Så det likte ho.
Ja, de store jeg hadde var, V.S VR4 Gen III som hadde 2x9" basser i hver høyttaler.
Fikk spilt litt på normale lydnivåer i dag.
Like det jeg hører..![]()
si fra om de ikke passer helt da
vurderer å bytte ut konehøyttalerne, og savner enkelte ting med "mini"dancerne, men bytter de ikke ut med høyttalere fra hovedanlegget..
De har vel ikke økt reklamebudsjettet sitt til rett nivå i lyd og bilde...Legger merke til følgende, og det er vel første gang Hegel har fått mindre enn karakter 6.
Bare 4 faktisk.
Vis vedlegget 511150
Nei, du sier noe der..De har vel ikke økt reklamebudsjettet sitt til rett nivå i lyd og bilde...Legger merke til følgende, og det er vel første gang Hegel har fått mindre enn karakter 6.
Bare 4 faktisk.
Vis vedlegget 511150![]()
Det gjør jeg nok du...Du får ikke unge Malmin til å trylle litt med doxan?![]()
Nja.. snop pre er jo enda en MI men det har vi ikke råa til.Du skulle jo ha brukt doxa i rom 2 med en snop preamp![]()
Tenker jeg skal få hørt den på Soundgarden når Anders Ertzeid er der. Skal prøve å rydde litt tid neste uke og se om det går.Nei, du sier noe der..De har vel ikke økt reklamebudsjettet sitt til rett nivå i lyd og bilde...Legger merke til følgende, og det er vel første gang Hegel har fått mindre enn karakter 6.
Bare 4 faktisk.
Så du og vet om det ja..hmm..
Ingen annonsering, ingen test.
Ja, jeg må vel kanskje sjekke den ut ja.. høre om det er samme tyngde som i min effekt.Tenker jeg skal få hørt den på Soundgarden når Anders Ertzeid er der. Skal prøve å rydde litt tid neste uke og se om det går.Nei, du sier noe der..De har vel ikke økt reklamebudsjettet sitt til rett nivå i lyd og bilde...Legger merke til følgende, og det er vel første gang Hegel har fått mindre enn karakter 6.
Bare 4 faktisk.
Så du og vet om det ja..hmm..
Ingen annonsering, ingen test.