Jeg har hatt den noen mnd og den fungerer perfekt. Kan absolutt anbefales! Hadde U1 mini fÞr, og bruker nÄ en U1, fantastisk gode produkter.Hei, noen som har kjÞpt fjernkontrollen til lumin og gjort seg noen erfaringer med den?
NÄ har u1 Mini fÄtt ytterligere 3uker pÄ seg, fantastisk Streamer pÄ alle mÄter.
Spennende. Har selv en T2 og er egentlig superfornÞyd, men man lurer nÄ alltid pÄ - hva om..... osv.SÄ er en X1 pÄ inngÄende. Kommer om 14 dager. Opgraderer fra en T2.
KjÞpte fjernkontroll ganske umiddelbart etter at jeg fikk min U1 Mini og er superfornÞyd! For meg er dette - selvfÞlgelig sammen med lydkvaliteten - en av fordelene med Lumin. Det er deilig Ä kunne legge vekk skjermen. Man kan starte et album fra skjermen, og deretter gjÞre resten fra fjernkontroll. Det blir mer liknende Ä sette pÄ en LP eller CD, og man kan fokusere helt pÄ musikken fremfor Ä bla gjennom ting mens man lytter, som er lett Ä gjÞre.Hei, noen som har kjÞpt fjernkontrollen til lumin og gjort seg noen erfaringer med den?
NÄ har u1 Mini fÄtt ytterligere 3uker pÄ seg, fantastisk Streamer pÄ alle mÄter.
SÄvidt jeg kan se sÄ er det samme som til lumin u1 Mini, sÄ 12-13v versjonen.Har bestemt meg for Ä fÄ for ekstern psu til cd-drivverket jeg har stÄende.
SÄ baller det pÄ seg, og nÄ sitter jeg og tygger litt pÄ det, om man skulle prÞve ut en sbooster til Lumin D2.
Ser jo at de kommer i masse ulike varianter, hva Voltspecs angÄr.
Hvilken Volstpec vil gjelde for en D2?
mvh
Proffen
Min U1 Mini var sĂ„nn noen timer en LĂžrdag fĂžr jul, lot den stĂ„ uten strĂžm et par timer og da var den like fin igjen.Trenger litt hjelp. Har T2. SĂ„ snart jeg trykker pĂ„ symbolet for Ă„ spille Qobuz i Lumin sĂ„ spretter den tilbake til startsiden pĂ„ i padenâŠ.altsĂ„ fĂ„r jeg ikke brukt streaming. Har slettet bĂ„de lumin og qobuz appen og lastet inn pĂ„ nytt. Uten suksess. Noen tips?
Det er sant, regner med at den har siste oppdateringer pĂ„ plass.Ok. Skal prĂžve det. Har skjedd noen ganger fĂžr. NĂ„r jeg har lagt meg for natten sĂ„ virket det neste dag. Men det er ikke greit at det ikke funker hele tidenâŠ
Ikke for Ä blande meg for mye inn, men det er vel en T1. Ikke T2.Gratulerer! Merket du stor forskjell pÄ D2 og T2?
Ja det er ikke brÄtt umulig,pluss at det ser bÞsere utIkke for Ä blande meg for mye inn, men det er vel en T1. Ikke T2.
T1 har samme Wolfsson DAC-chiper som D2, mens T2 bruker DAC chips fra Sabre.
Vil tro det er stÞrre forskjeller pÄ T1 og T2 enn T1 og D2, men har ikke sammenlignet.
Det er jo selvfÞlgelig ikke bare chipen det kommer an pÄ, men det er en viktig komponent i boksen.
Vil tro at det du beskriver som forskjell @Evo III ,kan like gjerne tilskrives ekstern psu. Eller hva trur du sjĂžl?
Hadde en mistanke om det da jeg sÄ din forrige kommentar, og Marantzen pÄ torget.Har bestilt P1. HÄper Ä fÄ den neste uke.
Jeg gikk litt «musikklei» nĂ„r jeg stort sett bare streamet. Den fungerer sikkert ypperlig med cd digitalt inn pĂ„ en av inngangene. Gratulere, virker Ă„ vĂŠre en topp kilde du fĂ„r.Ja, du har helt rett. Kommer til Ă„ bruke Luxman 509X som rent effekt trinn. Med tiden blir nok den solgt til fordel for et godt Luxman effekt trinn. Antagelig m900u. Ang Marantz sĂ„ beholder jeg den om jeg ikke fĂ„r en grei pris. MĂ„ jo ha mulighet for Ă„ spille cd med alle cdâene jeg har. Alternativet er Ă„ kjĂžpe et bra drivverk. Vi fĂ„r seâŠ
Regner med du skal bruke roon?Ja. Forforsterkeren, eller LEEDH volumkontrollen skal iflg alt jeg leser vĂŠre sĂ„ god at den gjĂžr de aller fleste forforsterkere overflĂždig. Blir spennende detteâŠBig Swifty kan kanskje utdype..