LUMINs venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Calmati

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.08.2016
    Antall liker
    632
    Sted
    Bærum
    Jammen ikke lett å være importør for hifi merker. Bygger opp en god posisjon bare for at produsenten finner en annen som sikkert lover gull & grønne skoger - i et land med antall innbyggere på linje med en by og sterkt fallende valuta :rolleyes:

Multirom

Bransjeaktør
    Ble medlem
    11.03.2014
    Antall liker
    163
    Torget vurderinger
    1
    Hei.

Multirom har ikke vært pådriver her.
    Ellers er vi ganske A mennesker hos Multirom BigSwifty, men salg vil gå via våre forhandlere.
    Kontakt oss gjerne direkte for spørsmål.

God helg!

Med vennlig hilsen
    Stuart Sharman
    Daglig leder
    Multirom AS

Sist redigert:

Calmati

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.08.2016
    Antall liker
    632
    Sted
    Bærum
    Vil presisere at mitt innlegg var en generell refleksjon og ikke ment som et angrep på Multirom. Absolutt ikke.

BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    3.881
    Vil presisere at mitt innlegg var en generell refleksjon og ikke ment som et angrep på Multirom. Absolutt ikke.
    ...ikke mitt heller.Bare et ønske og håp om at Lumin fortsatt kan nyte godt av den gode og personlige servicen vi Lumin-eiere har opplevd til nå.

rolf

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.04.2003
    Antall liker
    155
    Sted
    Sogn & Fjordane
    ...ikke mitt heller.Bare et ønske og håp om at Lumin fortsatt kan nyte godt av den gode og personlige servicen vi Lumin-eiere har opplevd til nå.
    Enig , men ser det er 2 veldig ulike priser nå , fra 109» hos Erdal til 135« hos Hifihub ??

Prebs

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.09.2013
    Antall liker
    53
    Oslo HiFi har også kastet seg på Lumin bølgen. Nå mangler vi bare El-kjøp og Power så er ringen sluttet🤣🤣

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.960
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Hallo Lumin-venner, i dag hadde jeg en ganske ekkel opplevelse. Det hele endte heldigvis bra, men jeg vil gjerne fortelle hva som hendte: I dag, onsdag 2. oktober 2024 åpnet jeg Lumin-appen på nettbrettet mitt. Der sto det at en ny firmware-versjon (v.18) var tilgjengelig for min Lumin D3 streamer, og om jeg ønsket å oppgradere. Jeg trykket "ja", og oppgraderingen gikk raskt og smertefritt. Så åpnet jeg appen, og så til min forskrekkelse at alle mine Qobuz spillelister var borte! Skrekk og gru, tenkte jeg. Her blir det mye jobb å gjøre om igjen. Så slappet jeg av, og begynte å undersøke menyene i appen nærmere. Og heldigvis, det viste seg at mine spillelister hadde blitt flyttet et hakk ned i Qobuz-menyen, og lagt under en ny gruppe "Favorites". Der lå alle sammen og glitret, og jeg kunne trekke et lettelsens sukk. En bagatell selvfølgelig, men jeg vil allikevel opplyse om dette. Sånn at dere kan oppgradere uten frykt..... :)

I ettertid ser jeg at denne meny-forandringen sannsynligvis har skjedd i selve Lumin-appen, som også kom med ny oppdatering i dag. Og ikke i den nye versjonen av firmware for Lumin D3. Men hovedsaken er jo at alle spillelistene var intakte!

Mvh Salty

Sist redigert:

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Mine Tidal spillelister/"nedlastinger" er også bortevekk.
    Får se om jeg finner de igjen i morgen, litt seint å lete nå......

mvh
    Proffen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn