Luxman !

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Finn M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Antall liker
    1.218
    Torget vurderinger
    6
    Og nå flipper du den videre til nestemann?
    Kommer med rapport i bildetråden min etterhvert, akkurat nå vil jeg mye heller høre på musikk en å sitte og skrive på nettet... ;)
    Men det jeg kan si er at Luxmann L-595ASE på pop/rock fra 70-/80-tall spiller bedre enn noe annet jeg har hørt i anlegget. Alt henger liksom sammen og er troverdig, man glemmer liksom at ikke alt er gode innspillinger.
    Når jeg derimot setter på en god live jazz-innspilling så hører man at kombinasjonen Ayon CD med innebygd pre og McIntosh MC275 skjærer dypere inn i innspillingen og gjengir mer informasjon. Live-følelsen eller jeg-er-der følelsen er helt enorm. Sammen er de en helt magisk kombo på mine Dynaudio Legacy høyttalere.
    Men så må man huske på at Luxman har en nypris på omtrent det halve. Den ville sikkert også passe bedre sammen med en Luxman SACD/CD-spiller enn en rørbasert CD-spiller (2 stk 6H30 rør) med innebygd preamp.
    Og ikke minst: Hadde jeg hatt de Marten høyttalerne som jeg solgte i januar så ville jeg helt klart valgt Luxman. Tror den ville temme den vanskelige øvre mellomtonen som Marten Django L (og de fleste eldre Marten høyttalerne) har.

Sist redigert:

jallajalla

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    19.12.2011
    Antall liker
    91
    ENDELIG mulighet for å bytte ut utstyr uten at Innsatslederen lager et sabla rabalder over pengebruken i huset....Livet

audiom

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2004
    Antall liker
    1.424
    Sted
    Indre Enfold
    Torget vurderinger
    20
    Innsatslederen får vel bare oppgitt momsen på produktet, slik er det vel hos de fleste her inne? 😎

jallajalla

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    19.12.2011
    Antall liker
    91
    pleier å flytte komma en plass i riktig retning. Har fungert til nu....

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn