Jeg skal ta en sjekk, så gir jeg tilbakemelding i morgen.65finger skrev:Er det noen som vet om det e mulig å laste ned dette bladet via appstore? jeg vil ikke ha det i postkassen(grunnen er kun at jeg sjelden vil få lest det)
Roy
Jeg skal ta en sjekk, så gir jeg tilbakemelding i morgen.65finger skrev:Er det noen som vet om det e mulig å laste ned dette bladet via appstore? jeg vil ikke ha det i postkassen(grunnen er kun at jeg sjelden vil få lest det)
Takker og bukkerR.E.S. skrev:Jeg skal ta en sjekk, så gir jeg tilbakemelding i morgen.65finger skrev:Er det noen som vet om det e mulig å laste ned dette bladet via appstore? jeg vil ikke ha det i postkassen(grunnen er kun at jeg sjelden vil få lest det)
Roy
good! da er jeg med 8)R.E.S. skrev:Der kom svaret du ville ha fra redaktøren, ser jeg.
Roy
Helt enig. Kjøper ikke Fidelity lenger.rumath skrev:Jeg synes Fidelity har tapt seg. Opplever en kvalmende ordonani i nær hver artikkel. Jeg skjønner behovet for å forklare lyden med ord, men det blir litt mye.
Jeg kjøper Fidelity, da de omtaler flere produkter av interesse, men prismessig treffer de dårligere enn Hjemmekino. For mange produkter med utenomjordiske priser, litt mer Toyota og litt mindre Porche hadde vært fint. 3)
Atle skal bare være i L&B, mens Gorm har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt, så der skal jeg ikke si verken det ene eller andre.JD skrev:Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?
Har det kommet hos Narvesen?
Får vi som har bestilt abonnement nå det første nummeret, eller må vi kjøpe det første og få nr. 2 og utover i posten?R.E.S. skrev:Atle skal bare være i L&B, mens Gorm har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt, så der skal jeg ikke si verken det ene eller andre.JD skrev:Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?
Når det gjelder hjemme-hos-reportasjer, så skal jeg ta de med hifi, mens Håvard (om jeg husker riktig) skal besøke hjemmekinofolket. Watt mener jeg kommer i Narvesen i morgen.
Roy
"L&B og Watt har ingenting med hverandre å gjøre. både Atle og Gorm jobbet for Hjemmekino inntil for et par år siden."JD skrev:Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?
Har ingen anelse, faktisk. Ta kontakt med redaktør jorn.finnerud@hl-media.no så kan nok han svare bedre enn megDazed skrev:Får vi som har bestilt abonnement nå det første nummeret, eller må vi kjøpe det første og få nr. 2 og utover i posten?R.E.S. skrev:Atle skal bare være i L&B, mens Gorm har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt, så der skal jeg ikke si verken det ene eller andre.JD skrev:Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?
Når det gjelder hjemme-hos-reportasjer, så skal jeg ta de med hifi, mens Håvard (om jeg husker riktig) skal besøke hjemmekinofolket. Watt mener jeg kommer i Narvesen i morgen.
Roy
Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.Retep skrev:Lang tråd å lese på mobil tlf. Er ikke Watt og lyd og bilde/hjemmekino samme magasin. Jeg fikk et blad i posten igår ifra lyd og bilde/hjemmekino igår. Med tilbud om abonemang.. Om de to ikke er samme som Watt, er det noen som kjenner til innholdet til watt. L&B har jeg kjennskap til og er ikke noe for meg.
Why, certainly, they are dark, but there is a glimmer of hope behind them.. in fine print..impulse skrev:Joda, Imperial. Jeg vet du ikke er blind, selv om smilyene dine har mørke briller...
Interessant det der med abonnementlista.R.E.S. skrev:Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.
Roy
Jeg så EiK nevnte det samme, men hvordan det har kunnet skje, har jeg ingen anelse om. Får bare satse på at du havner på lista til Watt i stedetPowerpoint skrev:Interessant det der med abonnementlista.R.E.S. skrev:Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.
Roy
Jeg har ALDRI abonnert hverken på Hjemmekino eller Lyd & Bilde, men like fordømt plasker L&B/Hjemmekino ned i min poskasse med abonnement nummer!?
Riktignok lå det en seddel å fylle ut i bladet dersom man ønsket og abonnere.
Jeg skal la være å bruke meg mhp innholdet i det nummeret jeg fikk i postkassa.
Det er no gærn`t som ikk er rekti her!?
For teh record RES, dette var overhode ikke myntet på deg 8)R.E.S. skrev:Jeg så EiK nevnte det samme, men hvordan det har kunnet skje, har jeg ingen anelse om. Får bare satse på at du havner på lista til Watt i stedetPowerpoint skrev:Interessant det der med abonnementlista.R.E.S. skrev:Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.
Roy
Jeg har ALDRI abonnert hverken på Hjemmekino eller Lyd & Bilde, men like fordømt plasker L&B/Hjemmekino ned i min poskasse med abonnement nummer!?
Roy
Skjedde med meg også. Og så elendig som den blekka var, skal den da aldri abonneres påR.E.S. skrev:Jeg så EiK nevnte det samme, men hvordan det har kunnet skje, har jeg ingen anelse om. Får bare satse på at du havner på lista til Watt i stedetPowerpoint skrev:Interessant det der med abonnementlista.R.E.S. skrev:Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.
Roy
Roy
lars_erik skrev:Skjedde med meg også. Og så elendig som den blekka var, skal den da aldri abonneres påR.E.S. skrev:Jeg så EiK nevnte det samme, men hvordan det har kunnet skje, har jeg ingen anelse om. Får bare satse på at du havner på lista til Watt i stedetPowerpoint skrev:Interessant det der med abonnementlista.R.E.S. skrev:Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.
Roy
Roy
Takk. Hi-Fi klubbens tilbud om 2 gratisutgaver finner jeg på klubbsidene deres nå. Abonnementet koster en 50 lapp mer som medlem i Hi-Fi klubben versus som medlem her, men der får man altså et par "prøvenummer" helt gratis før man binder seg (dvs. abonnerer). Btw: Spent på om trådstarter blir å lese i det nye bladet, eller om han eventuelt bare blir leser han også...CNK skrev:Fikk lyd og bilde + hjemmekino i posten idag, enda eneste jeg har gjort er å fylle ut tilbudet til hifiklubben om 2 gratisutgaver av Watt. Hms, blir nesten litt konspirasjonsteori ut av slikt.
Ingen "flukt fra Fidelity altså.impulse skrev:Trådstarter?? Han er der han skal være, han.