Lydglede feirer sitt første år!

Anniversary.jpg

Et aldri så lite jubileum finner sted i disse dager. 14. mai 2019, ble Lydglede og Primare enige om å starte samarbeidet som gjorde det mulig for oss å etablere selskapet vårt. Vi er enormt takknemlig for tilliten Primare har vist oss og ser lyst på samarbeidet med dem om salg av noen av verdens beste stereoprodukter i det norske markedet. Primare gir enkelt og greit "mer moro hjemme".

De neste ukene kommer vi til å lansere flere spennende produkter, og vi holder selvfølgelig menigheten her på Hi-Fi Sentralen oppdatert.

Hilsen Jørgen, Kristian og Fredrik

På bildet ser vi Martin Dunhoff (Primare), Kristian Rogndal (Lydglede), Terry Medalen (Primare), Jørgen Julius Johansen (Lydglede), Siemen Algra (Primare) og Fredrik Øksnes (Lydglede)

Kommentarer

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
10.814
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
22
Gratulerer med jubileet :) var inne å kikket på sidene deres i går og mye fint, da spesielt In-akustik for min del og som jeg bruker i mitt oppsett.

mvh

Ble medlem
29.01.2014
Antall liker
23
Melder meg også på i gratulantenes rekker. (y)Siden i høst har jeg hatt mye kontakt med Lydglede, først og fremst knyttet til et komplett oppsett med inakustik-kabler fra Referenz-serien. Stort bedre kabler er det ikke mulig å få. Det har kostet en del, men til gjengjeld gitt store musikalske gleder. Det hadde også vært spennede å lukte litt på Primare-produkter, men de kan vel foreløpig ikke konkurrere med mine Marantz SA10 og PM10. Og dessuten har ikke Primare SACD-spiller i sitt sortiment.
Det har vært en udelt glede å ha å gjøre med det lille firmaet i Lommedalen. Jeg ønsker det alt godt i fremtiden!

Hilsen Trond Feiring

Jørgen_i_Lydglede

Bransjeaktør
Ble medlem
20.02.2008
Antall liker
8
Torget vurderinger
3
Melder meg også på i gratulantenes rekker. (y)Siden i høst har jeg hatt mye kontakt med Lydglede, først og fremst knyttet til et komplett oppsett med inakustik-kabler fra Referenz-serien. Stort bedre kabler er det ikke mulig å få. Det har kostet en del, men til gjengjeld gitt store musikalske gleder. Det hadde også vært spennede å lukte litt på Primare-produkter, men de kan vel foreløpig ikke konkurrere med mine Marantz SA10 og PM10. Og dessuten har ikke Primare SACD-spiller i sitt sortiment.
Det har vært en udelt glede å ha å gjøre med det lille firmaet i Lommedalen. Jeg ønsker det alt godt i fremtiden!

Hilsen Trond Feiring
Tusen takk for hyggelig hilsen og tilbakemelding Trond!

Hilsen Jørgen

Informasjon om bruker

Jørgen_i_Lydglede
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
8
Link til alle artikler
23
Jørgen_i_Lydglede sine annonser
Bransjenyheter
Grav ut gullet av LP-ene med en Goldring pickup

Grav ut gullet av LP-ene med en Goldring pickup

• 0
Goldring har produsert lydutstyr siden 1906, og var blant de første i markedet for elektriske pickuper på 1930-tallet. Pris/ ytelsesforholdet trekkes frem som et av de største fortrinnene til...
Fortsett
Bransjenyheter
Primare R15 phono-forsterker: den meget kapable lillebroren

Primare R15 phono-forsterker: den meget kapable lillebroren

• 0
Vi har jo tidligere skrevet om R35 som har fått meget gode omtaler og ikke minst har solgt godt. Nå er tiden inne for å ta en titt på lillebror R15. R15 ble lansert like før vi gikk inn i 2020 og...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi fortsetter å holde prisene våre lave på Primare og in-akustik

Vi fortsetter å holde prisene våre lave på Primare og in-akustik

• 0
Lydglede har til tross for hardt press på den norske kronen besluttet å ikke la dette gå ut over våre kunder. Vi har derfor bestemt at prisene på Primare og in-akustik ikke går opp. Vi følger...
Fortsett
Bransjenyheter
Primare R35: "Outstanding product" i Hi-Fi News

Primare R35: "Outstanding product" i Hi-Fi News

• 0
Primare R35 har fått særdeles hyggelig omtale i siste utgave av Hi-Fi News og utpekes til "Outstanding product". Den meget grundige omtalen avsluttes med følgende konklusjon: "I praksis er dette...
Fortsett
Bransjenyheter
Primare I25 Prisma testet i Hi-Fi Choice: anbefales entusiastisk!

Primare I25 Prisma testet i Hi-Fi Choice: anbefales entusiastisk!

• 0
Nylig ble Primare I25 Prisma testet i det svært anerkjente magasinet Hi-Fi Choice. I25 Prisma er en Primares nest kraftigste integrerte forsterker med kraftig klasse D-forsterkerløsning på 2x100W...
Fortsett
Bransjenyheter
in-akustik med helt ny serie: Reference Micro Air

in-akustik med helt ny serie: Reference Micro Air

• 0
Den nye Micro Air serien til in-akustik representerer et teknisk og lydmessig gjennombrudd i prisklassen. Med denne serien gjør in-akustik Air Helix teknologien fra seriene over tilgjengelig i en...
Fortsett
Topp Bunn