LydKarls lyttekrok - bildetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.987
    Torget vurderinger
    27
    Høres ut som en sunn barneoppdragelse dette her LydKarl. Når sommer og ferie, kommer vi nedover til Sørlandet, forventer gjennsyn med anlegg og gjeng. Gleder meg.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hei!!

Ser alltid fram til å få besøk av deg og fru Fosse - her ventar varm sommar, god mat og kald drikke samt godt selskap. Eg og vesla skal holde av plass til deg i lyttekroken. Eg verdsetter også tilbakemeldingane dine på lydbildet frå oppsettet mitt; takkar for godord, og ser stor nytteverdi i at du kan sette fingern på svakheter, store som små. Det blir fort lenge mellom kvar oppgradering, så eg rekk å plukke opp litt hint og vink eg veit å benytte meg av før kontoen blir letta. Ellers håpar også eg å få besøkt dykk ila sommaren, om det no blir på gamle eller nye adressa di.

Vel, no må eg ned og snu førstesida av Jethro Tull - Bursting Out. Eg kan trygt fortelle at den flotte riaaen eg kjøpte av deg blir flittig brukt!

Musikalsk helsing frå Karl :)

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.10.2002
    Antall liker
    100
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    LydKarl skrev:

Jeg får rett og slett utslett hvordan Lauvland syr sammen ledninger og komponenter. Yrkes stolthet er det vist noe som heter... hva med å bytte hele kabelen?

*grøss*

MVH

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Eg stussa sjølv på dette, og vurderte ei stund å seie ifrå, men droppa det. Lauvland er kjent for å gå egne vegar (les: kjerringa mot straumen), men dette her er nok dessverre fristande å karaterisere som dårlig jobb. Skulle veldig gjerne sett til at eg hadde fått bytta til ei heil lengde i staden, mest av alt for å redde nattesøvnen. Spekulering på evt lydmessig innvirkning i dette tilfellet kvir eg meg derimot for å begi meg ut på. Eg er forøvrig godt fornøyd meg det totale lydmessige resultatet etter besøket i Kristiansand, så godt fornøyd at eg gjerne kunne beholdt Doxaen til seinare bruk i eit oppsett nr to i kjellarstova, etter at hovudoppsettet har fått nytt effekttrinn.

Mvh. Karl

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.987
    Torget vurderinger
    27
    Takker for hyggelige ord LydKarl.

Jeg vet det utenfor budsjett Karl, så det er ikke ment som et råd, kun som en drøm, men det skulle vært utrolig moro å hørt Karan på de høyttalerene dine. Noen som har hørt den kombinasjonen forresten?

Jeg lyttet til 270 og 450 igår, og det er ett eller annet med de forsterkerene som sier meg at det hadde matchet godt med Gradient. Kun gjetting så klart.

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.10.2002
    Antall liker
    100
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    LydKarl skrev:
    Eg stussa sjølv på dette, og vurderte ei stund å seie ifrå, men droppa det. Lauvland er kjent for å gå egne vegar (les: kjerringa mot straumen), men dette her er nok dessverre fristande å karaterisere som dårlig jobb. Skulle veldig gjerne sett til at eg hadde fått bytta til ei heil lengde i staden, mest av alt for å redde nattesøvnen. Spekulering på evt lydmessig innvirkning i dette tilfellet kvir eg meg derimot for å begi meg ut på. Eg er forøvrig godt fornøyd meg det totale lydmessige resultatet etter besøket i Kristiansand, så godt fornøyd at eg gjerne kunne beholdt Doxaen til seinare bruk i eit oppsett nr to i kjellarstova, etter at hovudoppsettet har fått nytt effekttrinn.

Mvh. Karl
    Suns du bør ta en telefon og klage over utført arbeid. Det virker som om det er alt for få som bryr seg om dette.

Jeg klagde på min 140 i sin tid. Fikk liten forståelse for mine synspunkt på hvordan en effekforsterker skal se ut invendig...

Etter 4 Doxaer er vel konklusjonen at dette er meget gode effektforsterkere på sine felt. Jeg liker dem veldig godt. Men... det er og blir proff DIY, gir derfor ikke meg den trygheten og den god eierfølelse som jeg gjerne skulle hat med disse produktene

MVH

R

Rojoh

Gjest
    Grunnen til den "noe raske snarveien" er nok at det medfører en del arbeid å få loddet inn en ny kabelstump. Dette p.g.a. at det må loddes på undersiden av printet, og at print + utg. transistorer må løsnes for å få det til.

Mvh. Johan

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.10.2002
    Antall liker
    100
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    I dette tilfellet er prinkortet tatt ut av effektforsterkeren. Uansett så finner jeg ikke disse snarveiene aksektable fra vilkensomhelst leverandør...

Hvorfor kan ikke Lauvland gi et like godt intrykk håndtverkmessig som lydmessig?

MVH

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Litt usikker på om eg tar meg bryet med å få gjort noko med dette altså. Årsaken til at eg ikkje har tatt meg bryet hittil er nok at det lydmessige resultatet har blenda meg litt. Etter to turar til konstruktøren er forsterkeren havna eit stykke på veg mot Doxa 72 og med betydeleg lydmessig forbedring som resultat (KØL ønsker å ta turen hit og demonstrere Doxa 72, kunne vore artig å hørt differansen mellom min modifiserte Signature MkII og 72).

Men; om evt framtidig kjøpar ønsker å få fixa dette, går eg ikkje av vegen for å ta ein telefon til Kristiansand. Eg har personleg inntrykk av KØL som ein meget serviceinnstilt mann, og ser ikkje bort i frå at han gjerne utbedrar dette.

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Fosse skrev:
    Takker for hyggelige ord LydKarl.

Jeg vet det utenfor budsjett Karl, så det er ikke ment som et råd, kun som en drøm, men det skulle vært utrolig moro å hørt Karan på de høyttalerene dine. Noen som har hørt den kombinasjonen forresten?

Jeg lyttet til 270 og 450 igår, og det er ett eller annet med de forsterkerene som sier meg at det hadde matchet godt med Gradient. Kun gjetting så klart.
    Audiofreaks har mykje lekkert, deriblant Karan. Budsjettmessig har du dessverre rett, sjølv KA S 180 blir i dyraste laget for meg. Tippar det høyrest temmeleg rått ut. No tek eg på generelt grunnlag lytteinntrykk på hifimesser med ei klype salt, men det Peter D leverte på Hortenmessa i fjor gjorde inntrykk (riktignok med Edge sluttrinn var det vel).

Og apropos drøm - eg kan nemleg drømme, og det håpar eg gjeld fleire audiofile her på forumet. Ved eitt tilfelle opptok ein stk 5.52 HP eit godt stykke gulvplass i lyttekroken min. Det var litt småsurt å vakne til 70-wattaren den morgonen.

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Heisann

Tenkte eg kunne slenge ut ein kort rapport etter gårsdagen.

Etter å ha varma opp med ein liten båttur til Arendal for å sjå etter nye plater, sette eg og StereoJoe oss ned i go´kroken i heimen. Det var tid for å byttelåne forsterkarar i går. Har jo prøvd den ved tidlegare anledning med meget lovande resultat, då kun med vinyl som ok lydkilde (før dacen kom i hus), umodifisert Doxa og med første generasjon Revolution. I det oppsettet meinar eg å huske at eg likte mellomtonegjengivelsen via Doxaen likesågodt som via DPen.

Denne gangen, i nytt oppsett, er situasjonen ein litt annan.. Ift Doxaen er sjølvsagt kontrollen av ein annan verden, men der er meir. Lydbildet strekk seg lenger oppover/nedover, toppen er meget godt oppløyst, gjengivelse av piano er meir realistisk, flyter fint, og er fritatt frå hardhet. Kvart enkelt element i musikken får sin egen markerte plass med såpass med luft rundt at det er lett å plassere og følge instrument/vokal enkeltvis (hvis fleirstemt og/eller koring i bakgrunnen). Lydbildet vaks også litt i størrelse, dog ikkje i veldig stor grad. Kunne opplevast som litt slankt ift med Doxaen, har nok mykje med økt kontroll nedover med Ernstens kraftverk. Totalt sett hakket meir sammensydd frå dei lavaste frekvensar og heilt opp i store stå. Veldig moro mao. Eg fullfører gjerne signalveien med DP (bortsett frå riaaen, som eg er veldig godt fornøyd med), men vil også prøve ut andre sluttrinn før eg ein dag bytter forsterkeri. Ellers har eg som eg har nevnt fleire gongar tidlegare god tid, og kjem ikkje til å investere endå.

Doxaen er forresten blitt ganske bra. Sjølv om den nok ikkje når heilt opp i kampen mot Goliat, og det skulle gjerne berre mangle, er den god nok til å leve med litt til. No skal eg bruka tid, energi og pengar på musikk, for det er det hobbyen handlar om for meg. Men ein dag. Ein vakker dag..

Legg ved to stemningsbilder frå kvelden:

StereoJoe kan såvidt skimkast i musikkavdelingen. Eventuelle hfs´arar som har mistenkt gokroken min for å vere lokalisert på loftet/hemsen kan her sjå at det ikkje er tilfelle.

3x DP

Takk til StereoJoe for ein triveleg kveld med mykje god musikk.

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hei venner

Vurderer for tida ny plassering. Ørliten smakebit frå forsøkstadiet per i dag:

Mvh. Karl

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.702
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    hvis fotografen stod inntill bakveggen på det bildet, kan ikke rommet være særlig stort :p
    Men fra spøk tell revolver... gleder meg til å se fortsettelsen :)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Er vel ikkje størrelsen det kjem an på? Eg står ikkje heilt innåt bakveggen. Klarar kanskje å tvinge kamera litt lenger unna og skue heile monitoren? Jo. Det går det. "Blitz"stativet mitt også, ikkje heilt beregna det nei.

Til og med basskassa klarar Karlegutten å få med seg. Tommelmerket kom også med ja, flotte greier.

Men klarar han heile sulamitten på eitt og same bilde? Er rommet så stort at det går tru? Jo, eg trur faktisk det går.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Sånn.

No har de fått eit solid inntrykk av det som vurderast som ny plassering av anlegget. Fædi. Kan heller begynne å skrive ned masse om korleis og kvifor og når og ditt og datt. Bilder er så kjedeleg.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Varm lyd, Valentino. Varm lyd. Det blir så kaldt ellers.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takk, Rolf-Inge :)

Dei når derimot ikkje dine bilder opp til ankelen eingang, min gode mentor. Du og Timbre er store inspirasjonskjelder! Gitaren er eitt av konas mange fantastiske kunstverk som pregar det som kan bli nye lytterommet.

Var litt redd ei stund for at det kanskje var litt tabu å knipse bilder utan at det var nytt på gang, men eg tar råsjansen og knekker til likevel. Dvs., nytt utstyr er ikkje på gang med det fyrste. Men akustikken er ny, og ganske annleis enn der oppsettet har stått til no.

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Litt stemningsinnslag frå rommet..

Med god hjelp av fyrstikk og ovn burde ved frå eigen skog sørge for analog lyd.

Mvh. Karl

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Skal si dine kunstneriske, og kreative talenter kommer for en dag ;D

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takker for det hehe

Luftar foreløpig kun smakebitar av rommet då ikkje alt er på plass enno. Spesielt mhp fornuftig plassering av elektronikken. Har nok for mange boksar ja ;)

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Montana er lekkert!

Leikar dog foreløpig litt med tanken på noko DIY her. Apropos Montana; eg er så glad på dine vegne for at ting enda godt i stova di etter uhellet til gjeldsarvingen!! Ser virkeleg lekkert ut på bildene dine. Gratulerer så mykje med smakfull lyttestove :D

Hjå meg vil forøvrig venstre høgtalar blir antagelig flytta litt mot høgre. Dette vil frigjere meir plass under trappa til rack.

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1

Noko av møblementet i normal posisjon. Ikkje for kritisk lytting.

Mvh. Karl

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.702
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Lekre bilder.... (lite tips.. sjekk hvitbalanse instillingene på kameraet, og prøv noe annet enn auto (som kanskje står på nå)... da spiller du at alle fargene er gul eller gulaktig :)

mvh

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takk, Valentino og Zemtex

Eg kan på mitt kamera dessverre ikkje overstyre kvitbalansen om eg samtidig ønsker lang lukketid. Dette er noko av det eg saknar ved kompaktkameraet mitt. På f.eks. bildet av Diana Krall kunne eg derimot pga god tilgang på lys styre kvitbalansen.

Mvh. Karl

EDIT:
    Har fått tips frå RoDa om korleis Picasa kan kompensere litt for denne "mangelen" på mitt simple kamera (veldig ok å ha eit kamera å skylde på hehe). Er veldig fersk på dette geniale programmet, har kun brukt det ei vekes tid. Skal sjå om eg kan få sett litt på dette til kvelden.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Har forsøkt å rette opp kvitbalansen med Picasa. Veldig allright bildeverktøy altså. Lett å bruke også. Har også retta det litt opp samt beskjært det ein tanke. Tanken bak bildet er å avsløre bittelitt meir av lyttekrokens ulike elementer. Slik ser siste bildet ut etter overhaling (eg har valgt å fortsatt beholde det litt mot det varme):

Føler bildet no gjengir fargane frå rommet meir korrekt.

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1

Desse bildene fresa også gjennom Picasa. Mine stolte finske damers kirsebærhattar har stadig mitt fokus. I bakgrunnen litt fleire treslag som også får litt oppmerksomhet, inklusiv Black Magic Revelation som kan skimtast nede i høgre hjørnet. Elektronikk høyrer også med:

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takk for det, tkr :)

Lengst til høgre komponentane som sørgar for varm lyd.

Mvh. Karl

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn