Støttes. Ser virkelig innbydende ut.Necroth skrev:Virkelig lekre bilder, smukkt
Skal du på messa lydkarl?
Støttes. Ser virkelig innbydende ut.Necroth skrev:Virkelig lekre bilder, smukkt
Takk for det Thomand!! Klart eg skal på messa - blir nok ein gang artig å sjå att andre medpasientar ;Dthomand skrev:Støttes. Ser virkelig innbydende ut.Necroth skrev:Virkelig lekre bilder, smukkt
Skal du på messa lydkarl?
Minnast også at eldstemann kommenterte ein ny boks han plutseleg oppdaga i racket (var vel dpdacen som nettopp hadde gjort sitt inntog om eg ikkje tek heilt feil), der han spurde om noko slikt som;LydKarl skrev:Vel, regaen kan nok med fordel bytast ut etterkvart, men det er ikkje berre undertegnede som veit å sette pris på den. I dag sat nemleg eg og lytta til The Moody Blues - every good boy deserves favour då vesla (2) hoppa opp i lyttesofaen (det er ikkje unormalt at ho sit saman med meg og lyttar, veldig veldig triveleg). Begge sit og nyt klassikeren i fulle åndedrag, smiler og trampar takta, heilt til me er ved veis ende på plata og det blir ganske stille. Allerede før Glidern rekk å entre innerste rilla bryt ei begeistra jentestemme stillheten; -Mer!!
8)
Takk i like så, Nec (dog er det hakket meir kos i virkeligheten med lyd enn kun bilder uten lyd ;D)Necroth skrev:Kjekt og høre erfaringene dine Karl, her i denne tråden-er det alltid kos og være
Det er nettopp derfor eg starta denne tråden, for å dele mine erfaringar med andre. Litt som ei hifi-dagbok i grunnen. At 70 transistorwatt er lite på Revolution har eg alltid visst, har likevel ikkje fått det så brutalt avslørt som no. Ingen go´følelse det der nei.. På Eltek Exact høgtalarane mine gjorde derimot Doxa underverker, trass i at desse var tungdrevne. Blir ein litt anna jobb å holde 2x6,5" i sjakk enn 4x12"..FallenA skrev:Synd å høre dette da!
Men det er artig at du poster dine egne opplevelser, slik at vi "Revolusjonære" kan få litt inputs i fra andre Gradient eiere.
Doxa er jo en utrolig bra konstruksjon, men Gradientene trenger nok en del krefter når 4 x 12" er i fri bevegelse.
Blir spennende å følge med på hva som blir løsningen din. Det har jo lagt mye snadder ute på bruktbørsen i det siste
Jeg for min del spiller jo på en rør konstruksjon fra Tim de Paravicini (EAR 890). Den leverer 2 x 70W i klasse A.
Jeg skal også over i et større rom etterhvert, så det blir spennende å se hva som skjer.
Det er mulig jeg tenker i retning biamping, men det får tiden og lommeboka vise
Uansett så må du ha lykke til med dine "nevroser"
Kunne godt tenke meg å lytte til oppsettet ditt ved en passende anledning!!
Er så heldig å ha ståande invitasjon til John. Lurte på å stikke opp til helga, men det blir ikkje noko av enno. Må nok ha det til gode til neste gang eg besøker gamle heimbygda (forøvrig ingen dum ting å ha til gode dette her ;D).tkr skrev:Come to think of it, har jo hørt gradientene hos ACTIVE. En kan vel trygt si at han har en del mer watt enn det du har til disp. Ca. 2 x 600, tror jeg.
Ingen manko på basskontroll der i gården, nei.
mvh
Takk for hyggelge ord, T A FT A F skrev:Du har taket på den fotograferinga du. Kjempe flotte bilder du tar. Hvilket kamera bruker du? Speilrefleks?
Takk i like så, misterSOEDAL skrev:Fine bilder. Artig å følge tråden din LydKarl
Jo, det hadde vært trivelig det. Veldig koselig forrige gang. Har tenkt på a invitere dere over til meg også, men så har jeg liksom alltid et eller annet hifiprosjekt på gang som jeg må få i orden først før jeg vil vise det til noen.LydKarl skrev:Takk i like så, misterSOEDAL skrev:Fine bilder. Artig å følge tråden din LydKarl
Er det ikkje snart på tide at du vender nasen over i nabofylket igjen? Lenge sida sist no, hadde vore kjekt med eit gjensyn.
Mvh. Karl