Jeg kjører uten sub, ja.
Jeg foretrekker bypass fordi lyden virker mer levende og gjennomsiktig da. Det er sikkert jeg som ikke korrigerer rett.
TDA'en driver MS4 som bare det. Utrolig kontroll, og meget bra dypbass, uansett nivå. Det er forsterkerens sterkeste side, å låte uanstrengt uansett om det er høyt eller lavt, krevende eller enkel musikk. Store orkesterverk er akkurat like presist på høyt nivå som enkel visesang på lavt. Det er deilig å ikke være redd for volumhjulet. Spilte Mira Craig her om dagen, med dundrende dypbass og dertil hørende skrangling i glass og bilder. Gikk bort for å sjekke vandringen, siden jeg tenkte at dette må nærme seg en eller annen grense snart. Tipper p-p vandring var 3mm eller så... Artig!
Har også brukt forsterkeren mye på 803D, som er en notorisk vanskelig høyttaler å holde kontroll på. Det går som bare juling!
Den sliter mer med veldig lite følsomme høyttalere, som f.eks B&W XT4. Der låter det flott på lavt til moderate nivåer, men så er det stopp. Det kan selvfølgelig også være høyttaleren som begynner å gi seg litt her, det skal være usagt.
Forsterkeren takler lav-ohmig last veldig bra, mye bedre enn det meste jeg har hørt. Sikkrt fordi den ikke låter anstrengt når det begynner å dra litt strøm.