Lytteinntrykk: Nye Coanda fra Whistler Audio

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.388
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    johnnygrandis skrev:
    Kanskje jeg skulle bestille to sett og se om min skepsis kan bli gjort til skamme ? - Hvor ble det av 10 000kroners kabelen og HT kabelen da ...?
    Du bør nok bare bestille grandis ;D ;D
    10K kabelen savner jeg ikke, men HT kabel hadde vært spennende ;)

    gismo
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.117
    Antall liker
    14.793
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Har både Coanda og Cerise i daglig bruk fortsatt.
    Cerise på RIAA og Coanda på CD.
    Tror ikke jeg kommer til å bytte de ut heller.
    Hvis pokker fortjener de mer blest, gismo!
    Dette er jo kabler som, sett i forhold til prisen på råmateriale og plugger, er rimelige og mine ører slipper gjennom musikken uten bremser eller filter.

    R
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.970
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    gismo skrev:
    emotikon skrev:
    gismo skrev:
    Noen som vet hvorfor det ikke er liv her lenger?
    Kan det tenkes at mange av oss skygger kabeltråder som pesten- ellr i det minste er rimelig skeptiske til å åpne og lese i en? ;D
    Ja du er mulig inne på noe emotikon ;)

    Men Coanda trenger litt "blest om seg", så gode er de at de fortjener det, selv om det skulle storme litt 8)
    Ser jo den. Og jeg respekterer at folk er "opptatt" av kabler. Blir lite lyd uten.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.117
    Antall liker
    14.793
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    emotikon skrev:
    gismo skrev:
    emotikon skrev:
    gismo skrev:
    Noen som vet hvorfor det ikke er liv her lenger?
    Kan det tenkes at mange av oss skygger kabeltråder som pesten- ellr i det minste er rimelig skeptiske til å åpne og lese i en? ;D
    Ja du er mulig inne på noe emotikon ;)

    Men Coanda trenger litt "blest om seg", så gode er de at de fortjener det, selv om det skulle storme litt 8)
    Ser jo den. Og jeg respekterer at folk er "opptatt" av kabler. Blir lite lyd uten.
    Som denne tråden viser blir de som kjøper Coanda heller lite opptatt av kabler... ;D ;D

    Coanda er som andre audiokabler, hører du i dag ikke forskjell på kabler så vil du nok ikke høre forskjeller med Coanda heller.
    Men hører du i dag forskjeller så kan det være verdt å sjekke ut om de forskjellene Coanda bringer med seg er noen du liker.

    R
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.246
    Antall liker
    2.426
    Torget vurderinger
    13
    Ser ikke hvorfor det ene skal utelukke det andre Roda, at en er skeptisk til virkning av kabler burde ikke sette en stopper for utprøving i eget oppsett. Så langt det ikke går prestisje i det,- Uansett om kablene er så bra som det hevdes burde det være en smal sak å dektere forbedringer hos meg, jeg er ingen kabelmotstander det er bare det at de det lille jeg har testet har ikke gitt meg de hakeslippene det rapporteres om her.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.117
    Antall liker
    14.793
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    johnnygrandis skrev:
    Ser ikke hvorfor det ene skal utelukke det andre Roda, at en er skeptisk til virkning av kabler burde ikke sette en stopper for utprøving i eget oppsett. Så langt det ikke går prestisje i det,- Uansett om kablene er så bra som det hevdes burde det være en smal sak å dektere forbedringer hos meg, jeg er ingen kabelmotstander det er bare det at de det lille jeg har testet har ikke gitt meg de hakeslippene det rapporteres om her.
    Nja, kanskje ikke. Det spørs hvor hardt skepsisen sitter inne.
    At forskjellene er små, og for mange ikke verdt å betale for respekterer jeg.
    Kabler som forandrer lyden fra anlegget til noe helt annet har ikke jeg heller opplevd, men jeg har hatt noen "satan, er det mulig?" opplevelser med kabler hvor jeg ikke var forberedt på endringene. :)
    Et greit utgangspunkt for deg vil være å høre om det blir forskjell.
    Hvis det blir det så få du vurdere om du 1 liker forskjellen og 2 er beredt å betale for den.

    Mvh
    Rolf
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.246
    Antall liker
    2.426
    Torget vurderinger
    13
    RoDa skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Ser ikke hvorfor det ene skal utelukke det andre Roda, at en er skeptisk til virkning av kabler burde ikke sette en stopper for utprøving i eget oppsett. Så langt det ikke går prestisje i det,- Uansett om kablene er så bra som det hevdes burde det være en smal sak å dektere forbedringer hos meg, jeg er ingen kabelmotstander det er bare det at de det lille jeg har testet har ikke gitt meg de hakeslippene det rapporteres om her.
    Nja, kanskje ikke. Det spørs hvor hardt skepsisen sitter inne.


    Mvh
    Rolf
    Nå er det vel de små forskjeller som utgjør den store helheten, jeg vil ikke ha noen betenkeligheter å kjøpe kabler til denne prisen om jeg for bedre lyd som er lett og høre, selvfølgelig er "lett å høre" en vag bemerkning men for en som hører forskjell på de digitale lydavspillere (Pure Music, iTunes) så burde det gi en pekepinne på hva jeg mener.
    Når det er sagt ville jeg heller ikke hatt noen form for å rapportere enhver form for forbedring om jeg skulle oppleve det.
    Kablene er lagt på min toodo list og selger jeg mine gamle for jeg sikkert igjen nok til å stå inne for ett kjøp med Whistler kabler :)

    God Påske !
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.117
    Antall liker
    14.793
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Spennende grandis! Gleder meg til rapport.

    God Påske ja :)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.388
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    God påske til dere RoDa og grandis ;)
    Da venter jeg spent på en mulig test/rapport fra grandis en gang i fremtiden 8)
    Så får RoDa og jeg kose oss med de Coanda`ene vi eier så lenge ;D

    gismo
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    717
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    4
    Prøvde å finne hjemmesiden til Whistler uten et positivt resultat.

    Er det noe virksomhet hos han ?
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    Hei og hopp! :)

    Oppdatering av hjemmesiden har vært på tapetet i flere år. Den ble tatt ned i forbindelse med lanseringen av COANDA. Mulig at du kan finne hjemmesiden via Wayback Machine eller lignende. Den inneholder i så fall kun info om den tidligere CERISE som ble testet i Fidelity, men grunntanken og prisippene er de samme. ;)

    FIY: COANDA produseres nå kun i balansert utførelse.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.388
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Der var mannen jo ;D da det er liv er det håp ;)
    Da ser jeg at mine 2 stk Coanda i RCA utførelse er verd sin vekt i gull 8)
    Prisen på disse blir da astronomisk...!!!

    ;D gismo
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.117
    Antall liker
    14.793
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    gismo skrev:
    Der var mannen jo ;D da det er liv er det håp ;)
    Da ser jeg at mine 2 stk Coanda i RCA utførelse er verd sin vekt i gull 8)
    Prisen på disse blir da astronomisk...!!!

    ;D gismo
    Fader gismo, begynner å hope seg opp av utgåtte produkter her i anlegget også.....
    Audionet SAM V2
    Marantz SA-11S1
    Whistler Coanda RCA
    Whistler Cerise RCA
    Harmonic Technology Pro9+
    Rotel Michi RHQ-10
    Men men, er jo fint å sitte og lytte til at pengene vokser. For sånne vintagegreier stiger vel bare i verdi? ;D

    R
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.388
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    RoDa skrev:
    gismo skrev:
    Der var mannen jo ;D da det er liv er det håp ;)
    Da ser jeg at mine 2 stk Coanda i RCA utførelse er verd sin vekt i gull 8)
    Prisen på disse blir da astronomisk...!!!

    ;D gismo
    Fader gismo, begynner å hope seg opp av utgåtte produkter her i anlegget også.....
    Audionet SAM V2
    Marantz SA-11S1
    Whistler Coanda RCA
    Whistler Cerise RCA
    Harmonic Technology Pro9+
    Rotel Michi RHQ-10
    Men men, er jo fint å sitte og lytte til at pengene vokser. For sånne vintagegreier stiger vel bare i verdi? ;D

    R
    Ja den begynner å bli lang for unge RoDa også ser jeg ;D
    Men det bør ikke bety at noe "nyere" utstyr ville vært mye bedre, trøst deg med det
    kjære unge mann 8)
    Har kun Audionet EPS, AP ht og ht-kabler som fortsatt er i salg på egen liste sjøl :eek:

    gismo
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.970
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    RoDa skrev:
    emotikon skrev:
    gismo skrev:
    emotikon skrev:
    gismo skrev:
    Noen som vet hvorfor det ikke er liv her lenger?
    Kan det tenkes at mange av oss skygger kabeltråder som pesten- ellr i det minste er rimelig skeptiske til å åpne og lese i en? ;D
    Ja du er mulig inne på noe emotikon ;)

    Men Coanda trenger litt "blest om seg", så gode er de at de fortjener det, selv om det skulle storme litt 8)
    Ser jo den. Og jeg respekterer at folk er "opptatt" av kabler. Blir lite lyd uten.
    Som denne tråden viser blir de som kjøper Coanda heller lite opptatt av kabler... ;D ;D

    Coanda er som andre audiokabler, hører du i dag ikke forskjell på kabler så vil du nok ikke høre forskjeller med Coanda heller.
    Men hører du i dag forskjeller så kan det være verdt å sjekke ut om de forskjellene Coanda bringer med seg er noen du liker.
    R
    ;)
    Jeg hører nok forskjeller på en del kabler. Alltid gjort det, men har slått meg til ro med at det i de fleste tilfeller er marginalt og at jeg heller vil plassere pengene andre steder i avspillingskjeden/hus. Og så lenge jeg ikke lenger går og ergrer meg over at noe er riv ruskende galt ett sted, altså jeg vet hvor skoen trykker og det er forbedringspotensiale- går livet rolig videre med de kablene jeg har i hus, mange musikker og dertil pur glede.
    Klart det hadde vært moro å prøvd ett komplett sett Coanda for å høre hva de kan gjøre i mitt oppsett.
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    johnnygrandis skrev:
    Kanskje jeg skulle bestille to sett og se om min skepsis kan bli gjort til skamme ? - Hvor ble det av 10 000kroners kabelen og HT kabelen da ...?
    Tror ikke jeg klarer å lage noen kabel til 10000,-. :-\
    Har brukt en del tid på å komme fram tid en superkabel i Vadseth-prisklassen, men uten et tilfredsstillende resultat. Det har ikke noe for seg å kreve 10000,- eller mer for en kabel når man allikevel ikke får bedre performance enn COANDA til omlag 5000,-. Det kommer imidlertid en liten oppdatering på XLR-varianten i sommer med induktive filtre på jordlederen. Fra august vil man også kunne bestille COANDA i lengder på over 1m!!. :)

    Jeg har fått en del henvendelser vedr. en rimeligere variant av COANDA. Mange har et utall bokser i anlegget sitt, og et fullt oppsett med COANDA kan bli nokså kostbart. Flere her på forumet kjenner CERISE, og jeg vurderer sterkt å gjeninnføre denne over ferien. Tar gjerne i mot synspunkter på dette på mail til whistler[at]pageone.no.

    God sommer! :)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.388
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    whistler skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Kanskje jeg skulle bestille to sett og se om min skepsis kan bli gjort til skamme ? - Hvor ble det av 10 000kroners kabelen og HT kabelen da ...?
    Tror ikke jeg klarer å lage noen kabel til 10000,-. :-\
    Har brukt en del tid på å komme fram tid en superkabel i Vadseth-prisklassen, men uten et tilfredsstillende resultat. Det har ikke noe for seg å kreve 10000,- eller mer for en kabel når man allikevel ikke får bedre performance enn COANDA til omlag 5000,-. Det kommer imidlertid en liten oppdatering på XLR-varianten i sommer med induktive filtre på jordlederen. Fra august vil man også kunne bestille COANDA i lengder på over 1m!!. :)

    Jeg har fått en del henvendelser vedr. en rimeligere variant av COANDA. Mange har et utall bokser i anlegget sitt, og et fullt oppsett med COANDA kan bli nokså kostbart. Flere her på forumet kjenner CERISE, og jeg vurderer sterkt å gjeninnføre denne over ferien. Tar gjerne i mot synspunkter på dette på mail til whistler[at]pageone.no.

    God sommer! :)
    Behold prisen og kvaliteten du allerede har du Tommy, den holder et utrolig høyt nivå til riktig pris ;)
    Lengre lengder kan nok være kjærkomment for noen, flott :)
    Cerise tror jeg også kan være et utrolig flott alternativ til sin riktige pris, ta den inn i sortementet igjen spør du meg ;)

    En god sommer til deg også :)

    gismo
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    gismo skrev:
    Behold prisen og kvaliteten du allerede har du Tommy, den holder et utrolig høyt nivå til riktig pris ;)
    Lengre lengder kan nok være kjærkomment for noen, flott :)
    Cerise tror jeg også kan være et utrolig flott alternativ til sin riktige pris, ta den inn i sortementet igjen spør du meg ;)

    En god sommer til deg også :)

    gismo
    Takk for innspill!

    Har allerede fått flere mail i formiddag vedr. CERISE, og det skulle ikke forundre meg om det blir et "gjensyn" over ferien. ;)
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Hva med høyttalerkabler? Har du jobbet med en løsning der, eller er det lagt på vent?
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    janerlen skrev:
    Hva med høyttalerkabler? Har du jobbet med en løsning der, eller er det lagt på vent?
    Det har foreløpig blitt lagt på is siden aktivitetene rundt COANDA tar såpass mye tid. De kommer også til å øke utover høsten.
    (Har en svært lovende prototype på HT kabel, men problemet er at produksjonen er veldig tidkrevenede når man ikke har tilgang til heftig maskineri.)
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    Jeg har fått mange henvendelser siden nyttår vedr. info priser mm. vedr. Coanda.
    Vedlegger derfor litt info her for å gjøre det litt enkelt for meg selv. ;)
    Sølvet som brukes i Coanda og Cerise produseres i batch, så undertegnede har derfor vært tom for sølv en periode. Nytt sølv ankommer uke 2 i mars.
    Dere som allerede har bestilt, vil få deres kabler produsert umiddelbart etter at sølvet kommer inn.
    Dersom man skulle ønske å reservere et sett kabler, kan det gjøres ved å sende en mail til info@whistleraudio.com.
    Ikke pm, siden jeg ikke har noen god måte å organisere dem på!!

    Og til dere som lurer på det, så har det fremdeles ikke skjedd noe på høyttalerkabel-fronten. ;)
     

    Vedlegg

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    prnesse skrev:
    Skiftet merke på plugger, IGJEN? :eek:

    :)
    Prisene på plugger har tatt helt av, så dersom man skal holde et edruelig prisleie må man man finne passende alternativer. Som du ser har Coanda gått ned i pris.
    Man kan selvfølgelig spesialbestille med f.eks. WBT Nextgen 0152 i sølv, men til en forhandlerpris på kr. 2000 sier det seg selv at det vil gi utslag i utsalgsprisen.
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    Har fått pm vedr. link til hjemmesiden min.
    Hjemmesiden er www.whistleraudio.com, men der ligger det forløpig ikke noen spennende info.
    Bildet ovenfor i tråden inneholder de viktigste momentene. Bildet er klikkbart.
    Send evt. en email til info@whistleraudio.com hvis dere har flere spørsmål.
     

    sinep

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2008
    Innlegg
    957
    Antall liker
    108
    Sted
    Vallhall
    whistler skrev:
    Prisene på plugger har tatt helt av, så dersom man skal holde et edruelig prisleie må man man finne passende alternativer. Som du ser har Coanda gått ned i pris.
    Man kan selvfølgelig spesialbestille med f.eks. WBT Nextgen 0152 i sølv, men til en forhandlerpris på kr. 2000 sier det seg selv at det vil gi utslag i utsalgsprisen.
    Personlig hadde jeg ikke brukt 2000,- på plugger som er neddynka i PVC. Finnes nok av rimelige, hule bananplugger uten isolasjon f.eks.

     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    Re: sinep
    Vi snakker om RCA-kontakter, ikke høyttalerkontakter.
     

    sinep

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2008
    Innlegg
    957
    Antall liker
    108
    Sted
    Vallhall
    De er jo mer fornuftige. RCA terminalene derimot...



    Det må vel finnes noen kommersielle produkter som tar hensyn til dette?
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.388
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Meget flotte kontakter på de nye Coanda ;)
    Om du samtidig klarer å opprettholde den gode lydkvaliteten og holde prisene på flott nivå, hva kan være bedre da :)

    gismo
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.679
    Antall liker
    16.806
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Etter å ha lest i denne tråden så lurer jeg på om ikke Coanda kunne vært et godt/bedre alternativ til mine Audience AU24. Får se om jeg ikke får testet et par snart :)

    OU812
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.679
    Antall liker
    16.806
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    ou812rh skrev:
    Etter å ha lest i denne tråden så lurer jeg på om ikke Coanda kunne vært et godt/bedre alternativ til mine Audience AU24. Får se om jeg ikke får testet et par snart :)

    OU812
    Da blir et par Coanda å finne i anlegget om en drøy uke :)

    OU812
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    ou812rh skrev:
    ou812rh skrev:
    Etter å ha lest i denne tråden så lurer jeg på om ikke Coanda kunne vært et godt/bedre alternativ til mine Audience AU24. Får se om jeg ikke får testet et par snart :)

    OU812
    Da blir et par Coanda å finne i anlegget om en drøy uke :)

    OU812
    :)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.388
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    ou812rh skrev:
    ou812rh skrev:
    Etter å ha lest i denne tråden så lurer jeg på om ikke Coanda kunne vært et godt/bedre alternativ til mine Audience AU24. Får se om jeg ikke får testet et par snart :)

    OU812
    Da blir et par Coanda å finne i anlegget om en drøy uke :)

    OU812
    Gratulerer, denne kan umulig gjøre bort seg i ditt oppsett ;)

    gismo
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.679
    Antall liker
    16.806
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    gismo skrev:
    ou812rh skrev:
    ou812rh skrev:
    Etter å ha lest i denne tråden så lurer jeg på om ikke Coanda kunne vært et godt/bedre alternativ til mine Audience AU24. Får se om jeg ikke får testet et par snart :)

    OU812
    Da blir et par Coanda å finne i anlegget om en drøy uke :)

    OU812
    Gratulerer, denne kan umulig gjøre bort seg i ditt oppsett ;)

    gismo
    Takker for det gismo. Håper det blir en knallmatch ja :D

    OU812
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.679
    Antall liker
    16.806
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Nå sitter et par Coanda mellom riaa og forforsterkeren og det høres meget bra ut :) Skal spille noen dager før jeg gir endelig dom!

    OU812
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.388
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    ou812rh skrev:
    Nå sitter et par Coanda mellom riaa og forforsterkeren og det høres meget bra ut :) Skal spille noen dager før jeg gir endelig dom!

    OU812
    Ikke noe å vente på OU812, bare å kjøre på videre.....fra cd til pre også fra pre til effekt, totalt 3 stk da er du der ;D ;D

    gismo
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.679
    Antall liker
    16.806
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    gismo skrev:
    ou812rh skrev:
    Nå sitter et par Coanda mellom riaa og forforsterkeren og det høres meget bra ut :) Skal spille noen dager før jeg gir endelig dom!

    OU812
    Ikke noe å vente på OU812, bare å kjøre på videre.....fra cd til pre også fra pre til effekt, totalt 3 stk da er du der ;D ;D

    gismo
    Ja du sier noe gismo! Akkurat nå så er jeg vel ikke helt fremmed for tanken :D

    OU812
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    ou812rh skrev:
    Nå sitter et par Coanda mellom riaa og forforsterkeren og det høres meget bra ut :) Skal spille noen dager før jeg gir endelig dom!

    OU812
    8)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn