Hvis du ikke trenger skjerm så Bluesound eller WiiM Pro.Jeg slenger meg på også. Jeg lurer på det samme som trådstarter. Eversolo er nok er smart kjøp, men finnes det andre alternativer? Gjerne kinaprodukter
Det kommer an på behovet ditt.Jeg slenger meg på også. Jeg lurer på det samme som trådstarter. Eversolo er nok er smart kjøp, men finnes det andre alternativer? Gjerne kinaprodukter
Allt jeg trenger er high res internett radio, spille high res musikk fra SSD , DAC , det er også fint med stor skjerm. Spilleren trenger ikke å ha standard bredde.Det kommer an på behovet ditt.
Skal den være konegodkjent å stå på stua? Trenger du tapsfri digital volumregulering i streamer? Liker du store skjermer med mye info, eller liker du en bortgjemt mørk boks? Har du ekstern DAC?
Bruker du mange forskjellige kilder og tjenester? Jeg klarte ikke Volumio 3 lenger i Minidsp SHD, store forskjeller i utgangsvolum på de forskjellige tjenestene. Dessuten er ikke spotify connect gapless lenger.
Jeg fikk en Lumin U2 mini til en god pris på brukten, den dekker mine behov. Hører jeg forskjell på lyden fra volumio 3? Neppe. Men boksen er fin, støtter mange tjenester, og det er enkelt med spotify connect for familien.
Streamer med mulighet for intern SSD, stor skjerm og god DAC - da kommer du ikke unna med noe billigere enn Eversolo. Eventuelt Hi-fi Rose om du vil legge enda litt mer i det.Allt jeg trenger er high res internett radio, spille high res musikk fra SSD , DAC , det er også fint med stor skjerm. Spilleren trenger ikke å ha standard bredde.
Det er kanskje ikke en streamer jeg trenger, men en digital musikk avspiller. Har fått øynene opp for streamere, siden de har mye av det som trengs.
Tvilsomt, siden dacen ligger i Minidsp.Bruker nå en MiniDSP SHD som streamer. Vil jeg merke god forskjell ved å bruke feks en Eversolo DMPA6 ?
Mye hyping av de kina greian her.... De er nok ikke så gullkanta lengere etter å ha brukt de en
Oi... Skal komposten vendes igjenDette må du forklare nærmere, Graks.
Jeg lurer på en slik nemlig. Forklar gjerne hvorfor jeg ikke skal kjøpe en A6?
Det må du jo forklare. Er det ikke DAC i en Eversolo? Brukes rett i en analog forsterkerTvilsomt, siden dacen ligger i Minidsp.
Ok, trodde du brukte en Minidsp... Jeg forstår ikke helt hva du bruker Minidsp til i så fall. Jeg bruker min Minidsp som forforsterker/dac/aktiv-delefilter.Det må du jo forklare. Er det ikke DAC i en Eversolo? Brukes rett i en analog forsterker
Jeg vil vite om dacen i EverSolo er bedre enn i Minidsp. Jeg kjører ikke alltid via dsp når jeg hører på musikk.Ok, trodde du brukte en Minidsp... Jeg forstår ikke helt hva du bruker Minidsp til i så fall. Jeg bruker min Minidsp som forforsterker/dac/aktiv-delefilter.
Kjører fra EverSolo - digitalt til min flex. Siden jeg bruker Minidsp slik jeg gjør så er det dagen i den som "bestemmer" uansett. Selv om jeg hadde sendte signal analogt til flex så er det dacen i den som tar kontroll.
Ok, da tror jeg EverSolo er en del hakk bedre.Jeg vil vite om dacen i EverSolo er bedre enn i Minidsp. Jeg kjører ikke alltid via dsp når jeg hører på musikk.
Jeg vet Eversolo er bedreOk, da tror jeg EverSolo er en del hakk bedre.
Ser i signaturen din at du har RME ADI-2.Jeg vet Eversolo er bedre
Disse er helt grei og anbefales. CA bruker samme software paa alle sine streamereDriver å snuser på Cambridge sine nye strimere. AX-10 - MX-10 bare størrelsen er forskjellen. Det er jo en ren strimer, men regner med at de bruker samme programvare som Cambridge sine egne strimere, dac/strimere. Sikkert noen her som har erfaring med noen av disse. Noen som vil dele erfaringer?
Eversiloen er smartere, og bedre lydSer i signaturen din at du har RME ADI-2.
Har du noen formening om hvordan den låter sammenliknet med Eversolo (kun DAC-delen)?
Mener du at dacen i Eversolo er bedre enn RME ADI-2?Ev
Eversiloen er smartere, og bedre lyd
Helt klartMener du at dacen i Eversolo er bedre enn RME ADI-2?
Eversolo er bedre du nedgraderte med andre ord hoj hojRme adi-2 er noe av det aller beste jeg har vært borti, så det høres nesten for godt til å være sant.
Eversolo bruker det beste av chipp, og det egne chipp på hver kanalDet er vel det vanlige spørsmålet: er den bedre eller liker du den bedre?
AKM 4499EX er jo den nye chippen fra akm og er flaggskipet deres. Chippen i rme er en eldre modell fra akm AKM AK4493Det er vel det vanlige spørsmålet: er den bedre eller liker du den bedre?
Det er riktig som du beskriver, men ikke når det gjelder EversoloJa men chip er nesten irrelevant, kommer helt an på implementeringen og kvaliteten på analogdelen etter chipen. Så umulig å si at en DAC er bedre enn en annen basert på chip som er benyttet.
Det stemmer, rme er ingen dårlig dac og er langt ifra feilkonstruert, det samme gjelder for eversolo. jeg har testet beggeJa men chip er nesten irrelevant, kommer helt an på implementeringen og kvaliteten på analogdelen etter chipen. Så umulig å si at en DAC er bedre enn en annen basert på chip som er benyttet.
Jeg har brukt RME Adi 2 dac fs i 2 årDet stemmer, rme er ingen dårlig dac og er langt ifra feilkonstruert, det samme gjelder for eversolo. jeg har testet begge
Eversolo presterer litt bedreJeg har brukt RME Adi 2 dac fs i 2 år