Tilfeldig knepping = sync problemer
Det er litt det jeg mistenker i mitt hode de siste dagene også, kneppingen er litt mer lignende LP spraking så man får litt LP wibes når man spiller fra Spotify.Tilfeldig knepping = sync problemer
Har ikke tatt i bruk Dante enda, bare merket det var noe krøll med lyden bare jeg aktiverte det på JBLn. Kjører bare alt direkte i ampene som er integrert enda på SDR-35, også RCA ut til subbene. Så litt merkelig at det skal slå ut på lyden bare på det også. Men den kan jo ta imot lyd over Dante, så selv uten kabel tilkoblet så roter vel klokken som er integrert i JBLn tipper jeg.Har du mulighet til å justere bufferne?
Vet ikke om noe slikt fungerer med Dante direkte her, man må ha tilkobling til nettverk der Dante står for å velge der Grande uhren for å bruke PTP. Ingen bajonett koblinger tilgjengelig for å putte inn noe annen kilde, da må man ha en annen Dante enhet isåfall som tar imot denne og settes til master i Dante.Bruker femtoklokka mi jeg...Lydbildet har aldri vært raskere
Det er det som er litt uklart med JBL og endel av de bugs som muligens kan komme av det. Den burde klare å kjøre master selv alene, men ettersom det er en bug der så kan det hende det er det som er problemet (om det ikke er noe annet da) og at man må sette en annen kilde som master klokke rett og slett. Mulig JBLn prøver å finne en annen klokke selv, men når den ikke finner noen så blir det støy istedet.Jeg var en Garmin klokke som akkurat nå viser at jeg har utført 0 skritt og har puls. Jeg har formulert en hypotese at skrittelleren enten jobber parallelt med hjerneaktivitet eller feilaktig teller kun denne.
Mer intressant. Er det behov PTP om det kun er en mottager? Eller er all Dante koding basert på at det er et synkronisert nett?
Tenker jeg skal se litt nærmere på Dante contoller senere en dag, så kanskje jeg finner noe feil der forhåpentligvis eller noe jeg kan endre på.Her er det jo Nova som setter takten, men jeg opplevde sa irriterende tikking en gang etter uvøren leking med klokkefrekvenser. Løste seg ikke før jeg rebootet boksen. Ikke vært noe problem siden. Ikke relevant for annet at jeg har opplevd samme fenomen
Vis vedlegget 1103890
Man blir tvunget til å kjøre Dante stupid ihvertfall!Heldigvis mer eller mindre p&p her, men så er ikke jeg en nettverksnerd og kjører mine tre rutere som et nettverk og diller ikke med tøv. KISS!
Jeg koblet det jo til slutt "feil", så skiten faktisk fungerer. Så får jeg nyte musikk når man får tid, mest sannsynlig tidligst på hjemmekontor på mandag.Må du gjøre så mye? Se nå å koble skiten riktig og len deg tilbake og nyt musikk!![]()