Jeg ser en viss forskjell forskjell ja ;D ;DAudiomix skrev:Nå er det din tur Lars.
Må bare rydde litt først
Stemmer det. Rett før den ble helt ferdig.hel skrev:Det må vel være min
Flotte greier Hans!Audiomix skrev:Nå står forskjellige utgaver av MAE SET 1 på rekke og rad i Horten.
Både de tradisjonelle med flott innpakking av Sclalars, en hp versjon innpakket av Haldenmannen og en påbegynt Sclalars Special.
Følg veiviseren til Motron
Gøy! Hvilke høyttalere er det du skal bruke med denne?creek skrev:Da er det lagt en bestilling på en SET-1. Skal bli artig men noen byggekvelder framover.
Monopulse og MAE er en flott match.creek skrev:Ikke sikker ennå. Som det er nå har jeg ikke noe som er egnet, så må ut å handle etterhvert.
Tips?
Gjør et forsøk da velnex_86 skrev:Hei
Er det noen som har testet MAE-SET 1 på Stig Erik Tangens; Inconcert Miles?
http://www.tangenavdesign.com/html/inconcert_miles.html
Hva tror godtfolket om den komboen?!
mvh Øystein.
Det finnes noen MAE SET 1 i Arendalsområdet. Hvis de ikke har flyttet på seg. Tror vi lot en forsterker eller to drive Merlin da jeg var der. Jeg sier to fordi vi forsøkte å koble to stereo om til to mono for å doble effekten.nex_86 skrev:Ja spørs om jeg ikke skulle prøve :-\ :-\
Kanskje blir jeg Arendallitt til høsten. Isåfall tenkte jeg å søke opptak i Arendal Lydlaug?
Hvilken anbefalt følsomhet og impedans på høyttalerne liker MAE SET1 best?
mvh Øystein.
Det tror jeg ikke jeg har noe eksakt svar på. Gjorde noen målinger for lenge siden, men det kan like godt ha vært på min PP forsterker. En dag jeg ikke har annet å gjøre, måler jeg kanskje.hel skrev:Hans: hvordan er dempefaktoren på mae set1 og på mae set1hd?
Mvh
Hans Erik
Hvis lav dempefaktor er SÅ viktig, er det ingen vei utenom transistortrinn. Men sånn er det vel ikke?hel skrev:Jeg spør fordi jo lavere dempefaktor jo bedre funker det på svært lettdrevne fulltoner.
Tipper den store trafoen og den ekstra choken bidrar til mer kontroll? Er ikke det filosofien til Borderpatrol og LMC?
Kom igjen da!yzfr17 skrev:Nydelig - gratulerer !!