Takksamlanes skrev:Nydelig forst Scalars.
Mvh.
Må jo si meg rimelig fornøyd
mvh
Lars
Takksamlanes skrev:Nydelig forst Scalars.
Mvh.
Du var tidlig innom og Bernt en av de siste. Glemte helt bort dette med dioden du nevner.HEL skrev:1) BerntJ fortalte om en diode som kan kobles bort for å få en litt fyldigere klang? Foto og beskrivelse?
2) Når jeg skal lage sideplater så er det veldig trang tilgang til skruefestene, noen forslag til løsning?
![]()
Kanskje det. Både diskantene og fulltonen selges av Dynabel.mteinum skrev:kanskje du kunne kjørt dette i rommet til dynaBel. En komponent er i det minste derifra
Blir nok litt trangt inne hos Brynjar.
- ække det aktive basser her'a..? ;DHEL skrev:
Ikke for øyeblikketbjornh skrev:- ække det aktive basser her'a..? ;DHEL skrev:
Takk i like måte!Audiomix skrev:GOD JUL TIL ALLE MAE SET 1'ere!
Takk for det!bambadoo skrev:Gratulerer med dagen Audiomix![]()
AN preamp med trafoer på veldig veldig lettdrevne saker fortalte Olof at funka. Kanskje det du tenker på?bambadoo skrev:Bare preamp og ingen amp kan også være det beste![]()
Upsamplingen til 24/192 gjør at man har masse å gå på før man mister informasjon. Er gainet i kjeden slik at man pendler mellom 60-70 og 100% mener jeg at digital volumkontroll er helt greit. Ellers må man kjøpe preamp til 50K pluss.ralex skrev:@HEL Men hvordan bli lyden ut fra Sonos når man skrur den ned digitalt? Har ikke Sonos selv, men har lest ymse om at lyden forringes når man demper signalet i Sonos og Squeezebox. Er ikke dette tilfellet selv på svært lave volum / normalt lyttevolum?
har testa det jaHEL skrev:AN preamp med trafoer på veldig veldig lettdrevne saker fortalte Olof at funka. Kanskje det du tenker på?bambadoo skrev:Bare preamp og ingen amp kan også være det beste![]()
SONOS har ca 2 volt ut. Hvor høyt det blir avhenger av hvor lettdrevne ht man har.ralex skrev:Men 60-70% ut på Sonos er vel alt for høyt lydmessig for å sitte å lytte?