sclalars
Hi-Fi freak
Takksamlanes skrev:Nydelig forst Scalars.
Mvh.
Må jo si meg rimelig fornøyd , selv om det alltid er ting som kan forbedres
mvh
Lars
Takksamlanes skrev:Nydelig forst Scalars.
Mvh.
Du var tidlig innom og Bernt en av de siste. Glemte helt bort dette med dioden du nevner.HEL skrev:1) BerntJ fortalte om en diode som kan kobles bort for å få en litt fyldigere klang? Foto og beskrivelse?
2) Når jeg skal lage sideplater så er det veldig trang tilgang til skruefestene, noen forslag til løsning?
Kanskje det. Både diskantene og fulltonen selges av Dynabel.mteinum skrev:kanskje du kunne kjørt dette i rommet til dynaBel. En komponent er i det minste derifra
Blir nok litt trangt inne hos Brynjar.
- ække det aktive basser her'a..? ;DHEL skrev:
Ikke for øyeblikketbjornh skrev:- ække det aktive basser her'a..? ;DHEL skrev:
Takk i like måte!Audiomix skrev:GOD JUL TIL ALLE MAE SET 1'ere!
Takk for det!bambadoo skrev:Gratulerer med dagen Audiomix
AN preamp med trafoer på veldig veldig lettdrevne saker fortalte Olof at funka. Kanskje det du tenker på?bambadoo skrev:Bare preamp og ingen amp kan også være det beste
Upsamplingen til 24/192 gjør at man har masse å gå på før man mister informasjon. Er gainet i kjeden slik at man pendler mellom 60-70 og 100% mener jeg at digital volumkontroll er helt greit. Ellers må man kjøpe preamp til 50K pluss.ralex skrev:@HEL Men hvordan bli lyden ut fra Sonos når man skrur den ned digitalt? Har ikke Sonos selv, men har lest ymse om at lyden forringes når man demper signalet i Sonos og Squeezebox. Er ikke dette tilfellet selv på svært lave volum / normalt lyttevolum?
har testa det ja På 108db følsomme HT. Funka brillefint.HEL skrev:AN preamp med trafoer på veldig veldig lettdrevne saker fortalte Olof at funka. Kanskje det du tenker på?bambadoo skrev:Bare preamp og ingen amp kan også være det beste
SONOS har ca 2 volt ut. Hvor høyt det blir avhenger av hvor lettdrevne ht man har.ralex skrev:Men 60-70% ut på Sonos er vel alt for høyt lydmessig for å sitte å lytte?