emotikon
Æresmedlem
Har hørt med Plinius SA Ref. Ikke mye slank og lys lyd å rapportere fra der.Jeg er ikke veldig missfornøyde , men lure bare på om noen har faktisk erfaring med forskjelle amps på S3! Jeg synes lyden er veldig slank og lys!
Har hørt med Plinius SA Ref. Ikke mye slank og lys lyd å rapportere fra der.Jeg er ikke veldig missfornøyde , men lure bare på om noen har faktisk erfaring med forskjelle amps på S3! Jeg synes lyden er veldig slank og lys!
Det har kommet en del bra forlag, men av andre du event kan teste ut er McIntosh, Electrocpmpaniet og Bryston.Jeg er ikke veldig missfornøyde , men lure bare på om noen har faktisk erfaring med forskjelle amps på S3! Jeg synes lyden er veldig slank og lys!
Plinius Sa Reference blir nevnt her, denne vil nok være en del fyldigere i lyden enn Devialet.Jeg er ikke veldig missfornøyde , men lure bare på om noen har faktisk erfaring med forskjelle amps på S3! Jeg synes lyden er veldig slank og lys!
Her er avmentor sin måling av s1. Det blir selvsagt litt forskjellig etter hvordan man måler, men den er definitivt ikke avrundet i toppen så det stemmer jo med det du hører.Må melde meg inn her med fattigmanns Magico . S1 Mk1.
Jeg har et spørsmål jeg lurer på. Når jeg hadde Focal Utopia Micro på Devielet D200 så visste jeg at det var litt mer å gå på i oppløsning og luftighet i diskanten på Focal, men jeg trodde det meste lå i Devialet´en. Jeg tenkte at forsterkeren var litt soft øverst.
Når jeg byttet til Magico så forvant den "mangelen" helt. Er det da rett og slett Magico og Devialet som er svært nøytrale, eller har Magico litt mye energi i øvre mellomtone og opp?
Hvilken utgivelse av «mitt hjerte alltid vanker» var dette?
Det ser ut som det var utgivelsen fra Til Alle Tider (med instrumentering), men takk for tipset i retning av Skruk!Det er SKRUK med mitt hjerte alltid vanker fra albumet Stille natt.
Dersom Magicos tegning og mål stemmer, og baseplate/kabinett avsluttes som det ser ut som, så er nettomål på kabinett 1159 mm.Takk, men nei.
Som det fremgår av spørsmålet, er jeg ute etter S3-kabinettets høyde UTEN føtter eller baseplate påmontert.
Er det mk1 eller mk 2 du tenker på? Mk2 utgaven som Xerxes har målsatt er muligens noe lavere, MK1 er 122,5 cm med spikes.Takk, men nei.
Som det fremgår av spørsmålet, er jeg ute etter S3-kabinettets høyde UTEN føtter eller baseplate påmontert.
Perfekt. Tusen takk!S3 mk1