Takk takk for gratulasjoner!
Ja som dere ser er dette ekemplaret Magico S3 mk2 i M-Coat Titanium Grey. Gjør litt mer utav seg i denne fargen og lakk. Hvis jeg skal beskrive forskjellen fra mk1 så må jeg si at denne har mer av alt. Stortromma høres større og mer ekte ut, mer homogen og forsvinner i lydbildet. En god del mer overtoner på instrumenter som jeg merker godt på klassiske innspillinger. Ikke hørt så mye på det før, men disse får virkelig fram størrelsen, dramaet og følelsene i verket - gåsehudfaktoren er stor.
Jeg synes så absolutt mellomlegget fra mk1 til mk2 er verd pengene - de musikalske følelsene jeg får med disse kan nesten ikke omsettes i penger spør du meg - helt utrolig. Mange veier til lydnirvana - men synes Magico har klart å dra strikken veldig langt med sine teknologiske nyvinninger innenfor høyttalere. Vil tro lyden er lett og like for de fleste - veldig liten egensignatur. Prisen er kanskje ikke like lett å like for alle da. Men det sies at Magico er det merket med minst marginer innenfor høyttalerproduksjon.