Spiller ingen rolle om jeg bruker tv eller stereo remoteEr vel mest at du styrer volumet på forsterkeren med fjernkontrollen til TVen. Men det gjør du kanskje over optisk også, for alt jeg vet.
dumt spørsmål, men hvor finner man ady. Filen på pc en når man bruker ipad appen? Eller hvordan får man overført den?
Har også brukt Multeq-X med SR8015. Vært veldig fornøyd med det, og har fulgt mange av OCAs tips i REW.Jeg har cinema 40… veldig fornøyd med den!
Har kjøpt audessey pc versjonen også, der er det mye muligheter å tweake selv med filtre etc…samt legge inn target kurver jmfr målingene gjort i audessey…
Ja det ser jo virkelig gøy ut!
åssen utstyr bruker du Marantzen på ellers?
Tøft!! Det er drømmen å bygge noe selv. Må ta det når alle husprosjekt er ferdigSpennende suber! Goldenear har jeg heller ikke hørt men skal være meget bra!
Marantz er jo en fantastisk allrounder!
Jeg har diy selvbygde med scanspeak elementer og jantzen delefiltre. Og 5 x12» scanspeak subber…
Blir gøy!Tøft!! Det er drømmen å bygge noe selv. Må ta det når alle husprosjekt er ferdig
Kult! Cinema 30 kommer til Tyskland 18, så kanskje levert i Norge slutten av neste uke. Tortur å venteBlir gøy!
Lasta ned rew og programmet istad…
Kikka raskt over ..
Mulig jeg rekker å prøve etterpå!
Da kan vi ta en pm med info til messenger.Det skal absolutt funke på AV10 også! Og ja, ART blir vel å koste Full dirac med DLBC multisub er jo 8500kr.
Ingen måling med REW først - kun for å sammenlikne før/etter.
Antall målinger var maks 8, men alt mellom 3 og 8 er ok. Kun måling i Audyssey som føres fra app uredigert til PC.
Da må jeg først nullstille filter og justere volum på sub og måle i vei. Jeg har ikke sett helt hvordan det skal overføres, men det kanskje mulig å gå igjennom på messenger etterhvert.
Enig! Har ikke whatsapp, men discord og messenger
Det skal jeg gjøre Gleder meg veldig!Håper dere legger ut erfaringer med cinema 30 her også! Tror denne er god på lyd..
Aldri skal jeg forstå hvorfor Marantz bruker ikke balanserte innganger i mange av sine fosterkere, aldri.Må på forhånd beklage dersom jeg overskrider sedelighetsreglene her på forumet fortsatt fornøyd eier av PM-15s2
Vis vedlegget 1010757
Vis vedlegget 1010758
Vis vedlegget 1010759
Vis vedlegget 1010760
Enig, skulle gjerne hatt det på den.Aldri skal jeg forstå hvorfor Marantz bruker ikke balanserte innganger i mange av sine fosterkere, aldri.
Noen som vet om man kan forandre str. på skriften i displayet på en CD 6007 ?
Dersom , hvordan?
Finner ikke noe info om det så det er nok ikke mulig.Noen som vet om man kan forandre str. på skriften i displayet på en CD 6007 ?
Dersom , hvordan?
Avstand å synsvansker kan fort føre til at det er et ønske... ikke vanskelig å forståHvilken betydning har størrelsen på skriften i displayet -dette er vel ingenting å bry seg om . Forstår ikke problemet.
Hvordan dimme ?Finner ikke noe info om det så det er nok ikke mulig.
Eneste man kan gjøre er å dimme.