Behöver jo ikke väre noe draw back i seg dette, ta serie nummeret og en telefon til Marten i Gbg, får svar på mye da vil jeg tro...torem skrev:Bruktimport? Inkasso?Birdman skrev:Ok, rent hypotetisk, hvis noen skulle annonsere et nytt par med Marten Coltrane for 100 000,-, er ikke det for godt til å være sant??!
Rent hypotetisk vil jeg si, løp og kjøp!!!
Det merkelige er at jeg ikke kjenner meg snytt for noe heller- selv om Coltrane har vært en av mine våte drømmer i flere år nå.lars_erik skrev::'( For sein!!! :'( :'( :'(
.......Hadde det bare vært så vel ;Demotikon skrev:Jeg tipper på Grandis
Emm Labs to boks annonsen var vel reell nok den?! Settet hadde to forskjellige front finisher, manglet originale Kimber KP14 power kablene på begge enhetene, hadde uoriginal optisk kabel, var kjøpt i utlandet (ikke dekket av garanti fra norsk forhandler) og med tillegg om flere audio fora som nevnte en del om dårlig stabilitet/pålitelighet i drivverket, var det vel flere som ikke syntes at 43.000 var et ubetinget røverkjøp??!lars_erik skrev:Som sagt, så var det en moroklump i fjor som la ut B&W 800D til 60k.
Han ga tilslutt bedskjed på foumet at han kødda.
Så var det han med EmmLabbs to-boks til 43k!
Det jeg ville fram til, var at det måtte være noe som gjorde den så billig. Fikk svaret nåterryboy skrev:Emm Labs to boks annonsen var vel reell nok den?! Settet hadde to forskjellige front finisher, manglet originale Kimber KP14 power kablene på begge enhetene, hadde uoriginal optisk kabel, var kjøpt i utlandet (ikke dekket av garanti fra norsk forhandler) og med tillegg om flere audio fora som nevnte en del om dårlig stabilitet/pålitelighet i drivverket, var det vel flere som ikke syntes at 43.000 var et ubetinget røverkjøp??!lars_erik skrev:Som sagt, så var det en moroklump i fjor som la ut B&W 800D til 60k.
Han ga tilslutt bedskjed på foumet at han kødda.
Så var det han med EmmLabbs to-boks til 43k!
Du kødder nå ?mag skrev:Denne høyttaleren tror jeg bare vil bli mer verdt jo eldre den blir. Uten tvil!
mag
Tror hjertet til lars erik hoppet over ettpar slag i fortvilelsen av ikke å nå sjekkheftet i tide ;DBirdman skrev:Stressnivået steg i hvert fall betraktelig i denne tråden ;D.
Ikke bare ET PAR slagjohnnygrandis skrev:Tror hjertet til lars erik hoppet over ettpar slag i fortvilelsen av ikke å nå sjekkheftet i tide ;DBirdman skrev:Stressnivået steg i hvert fall betraktelig i denne tråden ;D.
Godt det bare var tull da..., selv om spøken er helt på kanten av hva vi ønsker ;D
Jaha,, og ?Birdman skrev:Da har jeg brukt denne streikedagen til å kjøre tur-retur Bærum 8).
Hvis du er i streik er vel det nesten streikebryteri. Det er meningen du skal stå vakt eller stå på stand.. Antar du ikke for dispensasjon bare fordi du fant noe billig der nede.Birdman skrev:Da har jeg brukt denne streikedagen til å kjøre tur-retur Bærum 8).
Kankje han traff på noen 100 000 kroners HT der nede... ;D, da betyr ikke litt streikebryteri noe særlig..torem skrev:Hvis du er i streik er vel det nesten streikebryteri. Det er meningen du skal stå vakt eller stå på stand.. Antar du ikke for dispensasjon bare fordi du fant noe billig der nede.Birdman skrev:Da har jeg brukt denne streikedagen til å kjøre tur-retur Bærum 8).
Ble det bom-tur?Birdman skrev:Da har jeg brukt denne streikedagen til å kjøre tur-retur Bærum 8).