emotikon
Æresmedlem
Sovnet vel ved tastaturet- sliten etter turen....johnnygrandis skrev:Kom igjen nå Bird ! Firkanten din er grønn ... ;D
Sovnet vel ved tastaturet- sliten etter turen....johnnygrandis skrev:Kom igjen nå Bird ! Firkanten din er grønn ... ;D
Går det greit med 4.500,- ?johnnygrandis skrev:Selges for latterlige 5000 grunnet plassmangel, foretrekker henting.
For gitaren ?mteinum skrev:Går det greit med 4.500,- ?johnnygrandis skrev:Selges for latterlige 5000 grunnet plassmangel, foretrekker henting.
De greiene der er svindyre! Jeg har hørt at de koster 100 000 kroner .mteinum skrev:Nå tenkte jeg på de greiene med de hvite rundingene inni - det var sånn fin speileffekt på siden.
Ok, men sånn rent hypotetisk hvis du faktisk fikk tak i et par Coltrane. Ville du ha byttet ut Bird med Coltrane, eller ville du ha tenkt at Bird er bra nok :?Birdman skrev:Jeg vet!
Har ikke pokerfjes på nettet en gang :-\ ;D.
Bird er mer enn bra nok!!!!! Men, hvis jeg kunne ha byttet mot Coltrane omtrent uten mellomlegg, som jeg hypotetisk sett kunne ha gjort i dette tulletilfellet, så hadde jeg selvfølgelig gjort det, rett og slett fordi Coltrane er Coltrane .torem skrev:Ok, men sånn rent hypotetisk hvis du faktisk fikk tak i et par Coltrane. Ville du ha byttet ut Bird med Coltrane, eller ville du ha tenkt at Bird er bra nok :?Birdman skrev:Jeg vet!
Har ikke pokerfjes på nettet en gang :-\ ;D.
;D ;D ;D ;D ;D ;Dlars_erik skrev:Her drar man laksefiske, kommer hjem,pakker fisken i fryseren og slår på datan. Så går man inn på sentralen, sjekker først bruktbørsen for så å gå inn på Marten-tråden. Så får man altså nærmest hjertestans- igjen!!! Det som slår mot meg, er at den godeste Birdman har vært i Bærum i dag- hentet høyttalere.!!!! Jeg får svette-perler i panna, blir tungpustet og kjenner det strammer i brystet! Og fuggeln svarer ikke på spørsmålene som kommer! Jeg leser videre, mens jeg ringer 113! Så, langt om lenge, med stadig mer strammhet i brystet og tiltagende prikking i venstrearmen, leser jeg at denne kråka! bare kødda!!
Dette er ikke morsomt! 8)
Er nå registrert som en lallende idiot i ambulanse-registeret :-[
Det jeg tenkte på er at det er kanskje ikke så stort poeng å ha Coltrane hvis en ikke har elektronikk, lytterom og akustikk som står i stil. Følgelig kunne dette totalt sett blitt ganske dyr oppgardering selv om man skulle få Coltrane til drømmepris. De ville neppe gitt noe mening i stua mi BORTSETT fra at de er veldig pene å se på da! Vel, egentlig bare et forsøk på "trøst" til de av oss som uansett ikke har råd til Coltrane.bambadoo skrev:Jo - forsåvidt enig med Birdman.
Har ikke lyttet til noen av dem men om jeg skal tro det som er skrevet i tester så ville jeg personlig utifra lydmessige preferanser og slikt valgt bird framfor Coltrane.
Nå tror jeg ikke så mye på skrevne tester egentlig da
johnnygrandis skrev:Dette er kunst på høyt nivå ;D - Ungdommene nå til dags de har ikke respekt for seriøse voksne leketøy fyyyy...
Ser du har noen fine kabler (holdere) der også... Spiller bra dette på kremelektronikken din kan jeg tenke meg, har du noen form for akustikk remedier også ?
Nei enig, ungdommen burde skamme seg, tenke seg til å si noe sånt.
Kabelholdere MÅ man ha, man overlever ikke uten noe slikt (det smilet indikerer en viss ironi)
Akustisk har jeg ikke gjort mye. Har plassert noen DaaD i hjørnene på frontvegg, thats it.
Det er mye bøker og bokhyller i dette rommet og det fungerer fint for akustikken det også.
Men det er klart at mye kunne vært gjort akustikkmessig i dette rommet, men dette er et imidlertidig stopp på
vei til loftet og et eget rom hvor jeg virkelig kan jobbe mer med akustikken.
mag
Ja, det er godt å bli kvitt viftestøy og det tynne kabinett.jakr skrev:fett..ser du gjør det samme som jeg, spiller med 210-ene nakne
jakr