Trondmeg skrev:
Og med tilstrekkelig avstand til bakveggen (ca 1,2m har jeg nå, takk for tipset Fallen_A) synes jeg dybden ble vesentlig bedre. Det har vært litt flatt tidligere. Et annet problem nå er litt dårlig framkommelighet i stua, men det skal jeg leve med inntil videre. Neste trinn er å få tilbake egne ht-kabler (AU-24 som er på bygda og måler rygg mot Oblivion) samt gjøre litt med akustikken. Deretter forhåpentligvis en ny preamp. Alt tar tid.
Hallo Trond.
AU 24`n er pakket ned og klar for tilbakelevering. Takker så mye for lånet. Meget bra kabel, men i mitt oppsett passet Raymond Celius sin Oblivion Technology bedre. Utrolig bra kabler......
Her venter også 4 stk absorbenter/diffusorer i bjørk og gummi. Vi må også prøve MF kW 500 på Miles i løpet av uken. Blir spennende.......... Får la rødvinen stå i hylla iallfall et par timer etter oppkobling
Det er jo lov å invitere flere
(forresten, den rødvinsdrikkinga der ga meg noen litt ubehaglige timer sist, (etterpå altså))
Ellers hjertlig takk for sist RBN, det var hyggelig å få høre på ditt vellydene oppsett. Kan jo litt OT. skyte inn vedr. kablene at jeg kan dele oppfatningan av at Celius matchet bedre i ditt oppsett. Jeg er likevel litt mere delt i oppfatningen siden jeg generelt har en sterk tendenes til alltid å havne opp med det som spiller mest åpent og gjennomsiktig. AU24 har utvilsomt noen kvaliteter her. Ellers svært enig i at den godeste Celius her har kommet opp med noen svært gode kabler, har jo nettopp testet de som signalkabler selv og det var utvilsomt et hyggelig bekjentskap:'(
mvh.