A
ANM
Gjest
Ja, du får trøste deg med det, men er sikker på at du hadde plass. >
Tror du har nok McIntosh, må la andre også få littNei jeg skjønner heller ikke helt den gullfargen når i tillegg forforsterkeren er i sølv...
Jeg har uansett C50 + et par EAR 509 MKII monoblokker til formålet, men dette hadde jeg solgt hvis jeg hadde sprukket på McIntosh settet.
He,he. Ligger identisk foto noen sider tilbake. Gjorde bare hva jeg sa jeg skulle gjøre. Foto er f.ø. ferskt. Kan poste igjen i morgen.Hvorfor driver du og sletter innlegg oct? Var vel ikke noen grunn til det, flotte bilder tåler man å se om igjen
Ingen D.J. Må man ikke bruke en Technics 1210.Mye morsomt på de hyllene! To snurrere også. Er du DJ?
c50 er lydmessig lik c48, bare med mer utstyr. Samme analoge og digitale kretser.Der er vel en "mellomdivisjon" med C50?
Hvor fikk du bestilt? Tenkte å bestille C2600
Er den bedre enn c2500 noe den sikkert er, kan du glede deg. C2500 er jeg skikkelig lei meg for at jeg ikke har lengre.Hvor fikk du bestilt? Tenkte å bestille C2600
Synes prisen er urovekkende lav. Er du sikker på at denne er made in USA.Uhørt.
Stoler på guttene i Binghampton her
Pris: 85 k.Hvor fikk du bestilt? Tenkte å bestille C2600
Grattis. Der gjør du et godt kjøp.Da var den vertfall bestill så da er det bare å glede seg til starten av august