abbath
Hi-Fi entusiast
Jeg slo like greit til. Det var en pris jeg ikke kunne motstå Jo fler turkise lys, jo bedre!
Det er drøm du deler med flere og en jeg akter å realisere straks jeg har avgjort hva jeg ønsker å gjøre med platespilleren.Men drømmen er og blir 1,2kw.
Sjekk torget og finn nåJepp! Og siden de har vært på besøk tidligere, vet jeg at det blir bra. Klangmessig god match med mine høytalere. Blir også spennende å teste 601 mot 501. Det får vi god tid til nå Consen. Men drømmen er og blir 1,2kw.
501 vs 601 vil jeg gjerne høre mer omJepp! Og siden de har vært på besøk tidligere, vet jeg at det blir bra. Klangmessig god match med mine høytalere. Blir også spennende å teste 601 mot 501. Det får vi god tid til nå Consen. Men drømmen er og blir 1,2kw.
Vakkert og står på her med et STORT smil ??????Et spørsmål for den noe nysgjerrige.
Ikke det at jeg har planer om å teste Macintosh med det samme ( mulig jeg burde en dag?)
Men lurer på om det går an å skru av det forferdelige turkise og grønne lysene i disse kreasjonene?
Nix. vurderer å kjøre digitalt rett ut av Bricasti-dacen og konvertere analog til digital med den nye digitale riaaen til McIntosh,BigSwifty: Hva skal inn når du har solgt din c1000t? c1100?
Det var en mann fra FlisaEt spørsmål for den noe nysgjerrige.
Ikke det at jeg har planer om å teste Macintosh med det samme ( mulig jeg burde en dag?)
Men lurer på om det går an å skru av det forferdelige turkise og grønne lysene i disse kreasjonene?
Det gleder jeg meg tilLes mer om det i neste nummer av fidelity
takker, men for ordens skyld, bildet er ikke mitt oppsett - men jeg har de samme komponenteneDrømmen er utvilsomt MC2KW, men det forblir nok en drøm... Rått oppsett BigSwifty
Blokkene "mine" ..Litt ommøblering i stua. Rydding i kabalsalaten gjenstår, men først litt musikk!
Vis vedlegget 403527
litt OT, men det tåler vi. Jeg har 4 terragrafier av Corneille i musikkstua. Artig teknikk som gir fine effekter.Corneille på veggen. Stillig lounge stil hr Klovn.
Vil nok si at det er to lydfamilier ut å går.Normalt sett låter vel så si alt ifra mcintosh sine forsterkere relativt likt?? Bare at reservene blir høyere på dyrere modeller..
Flott, da gjenstår det bare å beskrive lyden av både familie 1 og 2.Vil nok si at det er to lydfamilier ut å går.Normalt sett låter vel så si alt ifra mcintosh sine forsterkere relativt likt?? Bare at reservene blir høyere på dyrere modeller..
Familie 1: McIntosh MC452/MC601/ Denne lydfamilien har sterke bånd sonisk til 2kW.
Familie 2: MacIntosh MC252/MC501/ Denne lydfamilien har sterke bånd sonisk til 1,2kW.
MA6900 hører til familie 2.
MA7000 hører til familie 1.
MA800 hører til familie 1.
Slik kan en ta for seg de ulike modellene.
Det må nesten høres selv.Flott, da gjenstår det bare å beskrive lyden av både familie 1 og 2.Vil nok si at det er to lydfamilier ut å går.Normalt sett låter vel så si alt ifra mcintosh sine forsterkere relativt likt?? Bare at reservene blir høyere på dyrere modeller..
Familie 1: McIntosh MC452/MC601/ Denne lydfamilien har sterke bånd sonisk til 2kW.
Familie 2: MacIntosh MC252/MC501/ Denne lydfamilien har sterke bånd sonisk til 1,2kW.
MA6900 hører til familie 2.
MA7000 hører til familie 1.
MA800 hører til familie 1.
Slik kan en ta for seg de ulike modellene.
Jeg tror at McIntosh ville svart: Gå på konsert og hør instrumentene direkte inn i øregangene utenom stereoanlegg.Hva er da ekte lyd ifølge Mcintosh fam 1 eller 2?