HeiHei. Hvor kan man kjøpe frontplate / deler til C 15
Gratulere med en flott forsterker. McIntosh har noe eget, en x factor som så mange andre mangler. Tror du kommer til og kose deg mye med musikk fremover. NB McIntosh er vanedannende. Først bitt av den basillen er det ingen vei tilbake...Har akkurat fått meg en Mc 300 effektforsterker,er fornøyd med den.
Du har vel ikke noe valg - har du ?Har akkurat fått meg en Mc 300 effektforsterker,er fornøyd med den.
Kan man ha det bedre ?Morgenstemning foran stue-anlegget hos Kalle Klovn med minstejenta og John Mayer "born and raised" over anlegget. MA6600 diskret plassert bak sorte stoffdører.
jeg tror faktisk ikke det!Kan man ha det bedre ?Morgenstemning foran stue-anlegget hos Kalle Klovn med minstejenta og John Mayer "born and raised" over anlegget. MA6600 diskret plassert bak sorte stoffdører.
DP, du kan forvente at det er stor fare for at du blir McIntosh frelst og vil ha flere produkter. Jeg startet også med C220. Du kan jo se på de fantastiske bildene til Dolbytor hvordan det kan gå når du først blir bitt av basillen.Snuser litt på en C 220...hva kan jeg forvente om jeg kjøper?
Se signatur for å se hva den eventuelt skal spille sammen med.
Vel,da har jeg blitt eier av en C220....og har rykket flere rader frem i konsertlokalet.mye mer nærhet til musikken er mitt første inntrykk.DP, du kan forvente at det er stor fare for at du blir McIntosh frelst og vil ha flere produkter. Jeg startet også med C220. Du kan jo se på de fantastiske bildene til Dolbytor hvordan det kan gå når du først blir bitt av basillen.Snuser litt på en C 220...hva kan jeg forvente om jeg kjøper?
beklager, men jeg kjenner ikke resten av utstyret ditt til at jeg kan gi noen vurdering om lydmessig gevinst av å kjøpe en C220. - men du vil trolig elske den uansett (så rart som det kan høres ut).
Vel,da har jeg blitt eier av en C220....og har rykket flere rader frem i konsertlokalet.mye mer nærhet til musikken er mitt første inntrykk.DP, du kan forvente at det er stor fare for at du blir McIntosh frelst og vil ha flere produkter. Jeg startet også med C220. Du kan jo se på de fantastiske bildene til Dolbytor hvordan det kan gå når du først blir bitt av basillen.Snuser litt på en C 220...hva kan jeg forvente om jeg kjøper?
beklager, men jeg kjenner ikke resten av utstyret ditt til at jeg kan gi noen vurdering om lydmessig gevinst av å kjøpe en C220. - men du vil trolig elske den uansett (så rart som det kan høres ut).
Har prøvd den bare en times tid foreløpig,skal komme med flere lytteinntrykk senere.
Jeg vet ikke om dette i grunnen er negativt eller positivtDu kan jo se på de fantastiske bildene til Dolbytor hvordan det kan gå når du først blir bitt av basillen
Som sagt, herlig vulgærtVU-metrene kan slukkes, ikke logoen. Den alene lyser opp rommet som et middels tivoli.
He he,ja jeg ble advart,men nå er det for sent,c220 blir her!Grattis DeepPurple! - du ble advart ;-)
Du har faktisk rett! Det har gått i den nye Neil Young plata i dag - Psychedelic Pill...Hmm,litt stille her,alle lytter vel til musikk.
Jeg har i alle fall lytta mye siden C220 kom i hus.....
Bestå fra Ikea, uten midthyllene, og uten bakstykket (MC-452 sin rumpe stikker dermed ut på baksiden).Lurer litt på dere som har f.eks McIntosh 452 etc, og har dem i skap. Hva slags møbler bruker dere og hvor får en tak i dem?
Bestå fra Ikea, uten midthyllene, og uten bakstykket (MC-452 sin rumpe stikker dermed ut på baksiden).Lurer litt på dere som har f.eks McIntosh 452 etc, og har dem i skap. Hva slags møbler bruker dere og hvor får en tak i dem?
BESTÅ Hylle/overhylle - brunsvart - IKEA
Og med disse dørene (Bestå Tofta "bambus"):
BESTÅ TOFTA Dør - bambusmønster/høyglanset/brun, 60x38 cm - IKEA
Se mitt innlegg litt tidligere i tråden for bilder.
Vel,foretrekker Jasmine LP2 Mk2 fremfor det innebygde i C220....Hvordan synes du riaa trinnet på c220 er?
Hadde min i Frislev benk funket bra detLurer litt på dere som har f.eks McIntosh 452 etc, og har dem i skap. Hva slags møbler bruker dere og hvor får en tak i dem? Har min på gulvet i dag. Det er ikke stort problem da det verken er dyr eller unger i huset. Kunne dog tenkt meg et tv møbel etc som har plass til alt og med tv på toppen for å få ryddet litt i ting, mindre kabler etc synelig. Har vurdert Frislev, men håpet og finne noe som ikke kommer 55cm ut i rommet men har nok plass. Kom gjerne med forslag til møbel både med og uten dører.
mvh
Maxmekker
Hadde min i Frislev benk funket bra detLurer litt på dere som har f.eks McIntosh 452 etc, og har dem i skap. Hva slags møbler bruker dere og hvor får en tak i dem? Har min på gulvet i dag. Det er ikke stort problem da det verken er dyr eller unger i huset. Kunne dog tenkt meg et tv møbel etc som har plass til alt og med tv på toppen for å få ryddet litt i ting, mindre kabler etc synelig. Har vurdert Frislev, men håpet og finne noe som ikke kommer 55cm ut i rommet men har nok plass. Kom gjerne med forslag til møbel både med og uten dører.
mvh
Maxmekker
Flere bilder litt nede på side 42 .