Jeg har byttelånt meg en ma6900 og må si at jeg liker det jeg hører. Har hørt at denne skulle være litt varmere og døllere enn etterfølgerne, men synes det låter riktig så friskt og energisk på en herlig måte sammen med hegel hd20. Spesielt liker jeg hvordan den lar utklingingen skinne på en naturlig og overbevisende måte.
Må også si at de eq - knottene på 30-150-500-1500hz og 10 khz er geniale. Lar deg virkelig få lov til å tilpasse de mest essensielle frekvensene slik at lyden blir slik man foretrekker.
På mine pl 200 har jeg omtrent ikke vært I nærheten av 20 watt da det allerede lenge før den tid spiller langt høyere enn jeg liker, så til mitt bruk er kreftene uendelig nok! Lyden høres helt lik ut på absurde nivåer som på normalt volum, noe som tyder på at vræng er det lite av.
Det er ingen tvil i mine øyne om at denne forsterkeren fortsatt i dag holder skyhøy kvalitet både bygge- og lydmessig, så utfra alder og prisklasse på brukten må jeg si at dette imponerer stort.
Siden jeg ikke eier produktet selv kan jeg vel ikke kalle meg venn, men må innrømme at jeg er en liten snik-kompis av big mac likevel