Kalle Klovn
Hi-Fi freak
Spissoy, har dere prøvd å ta bort glassbordet (som står rett foran sweetspot) når dere spiller? Hvis ikke så ville jeg prøvd det for morroskyld.
Spissoy, har dere prøvd å ta bort glassbordet (som står rett foran sweetspot) når dere spiller? Hvis ikke så ville jeg prøvd det for morroskyld.
JaMcIntosh MCD-301 har vel ledlys bak McIntosh-logoen?
Ja, spade- og bananplugger.Hvordan er det med McIntosh MA7000, tar den spader ?
Det kan jeg tenke meg til. Er det noen ører igjen å høre med? Klarer meg mine 450 watt til magnepan 1.7 ennå dem er tung å drive. Regner med at det var gøy.
Ja, jeg. Jeg har jo dem ute for salg nå, muligens derfor du spør? Tror det er veldig få om noen i det hele tatt som har erfaring så store og dyre eldre McIntosh høytalere her hjemme. Mine XRT22 har nydelig lyd, helt spesielle med to basskasser med to tolvere og en ti tommer, pluss noen diskanttårn med 23 diskanter(ja du leste riktig) som du i hvertfall ikke kan ha uten 240under taket. De står på solide eikesokler men kan også henges rett på veggen, faktisk! De blir for vanskelig å plasere i min stue. Min er under 4meter i bredden, litt for smalt, desverre, ellers skulle jeg ha beholdt dem. Jeg tror nemlig det blir vanskelig å få det de egentlig er verd her hjemme, ukjente som de er. Men på E-Bay er $5-7000 normal pris for fine eksemplarer. Var foresten en kar innom idag som kanskje vil ha dem, han synes det var like god lyd i dem som mine JBL 4344mkII og tenker på saken. For dem som liker å lese HiFi historie er det interessant å se på linken: http://www.roger-russell.com/xrt22pg.htmNoen som har prøvd høytalerne til Mcintosh?
Ja ørene sitter på enda og det var veldig gøy! Jeg hadde huset for meg selv, så da gikk det bare en veiDet kan jeg tenke meg til. Er det noen ører igjen å høre med? Klarer meg mine 450 watt til magnepan 1.7 ennå dem er tung å drive. Regner med at det var gøy.
Noen ord?Kanskje den mange er nyfiken på, DAC/Pre D100, I dette oppsettet en ren DAC.
Hegel P30/McIntosh D100
Vis vedlegget 195650
Skriver noen ord i eget innlegg da dette ble litt langt
oy beklager sent svar her! Travle dager!Noen ord?Kanskje den mange er nyfiken på, DAC/Pre D100, I dette oppsettet en ren DAC.
Hegel P30/McIntosh D100
Skriver noen ord i eget innlegg da dette ble litt langt
Ingen kvitter seg m."top of the line" produkter.Hva er greia med at ingen her inne vil selge meg McIntosh C50 eller C48 a?
...Egoister!!
...dessverre for megIngen kvitter seg m."top of the line" produkter.Hva er greia med at ingen her inne vil selge meg McIntosh C50 eller C48 a?
...Egoister!!
mvh
JA! gjør det! Kjøp ny, så kan jeg kjøpe den av deg når du bestemmer deg for å gå over til MX-136Jeg leter selv etter C48 og C50, men det ser heller ut som at jeg må kjøpe ny c48 gitt.
Har selv C220.
Ellers frister det litt å kjøpe MX-136 og D100 Dacen.
Hardt arbeid lønnet seg nok! Gratulerer så mye, Oct! Pass på så du ikke blir stråleskadet ved å sole deg for mye i de lekre VU-meterne.
Oi! For et flott oppsett, blir helt svett her. Er lerrettet nødvendig? Bør gå fint og sitte 2-3 timer i strekk og bare titte på VU-meternes dans.Det har blitt noen oppgraderinger i det siste, med bla. at MCD500 har kommet inn i stedet for MCD205
Vis vedlegget 192554
Konge! Gratulerer! Si hva du synes når du får den daNei pokkern heller, jeg lar være å kjøpe C48,D100 og MX136 og slår heller på stortromma å slo til på en C-50.
Jeg klarte ikke å bestemme på hva jeg skulle kjøpe som kan leses over.
Gleder meg.
Takk for detOi! For et flott oppsett, blir helt svett her. Er lerrettet nødvendig? Bør gå fint og sitte 2-3 timer i strekk og bare titte på VU-meternes dans.Det har blitt noen oppgraderinger i det siste, med bla. at MCD500 har kommet inn i stedet for MCD205
Vis vedlegget 192554