parafinoksen 2.0
Overivrig entusiast
Denne er fin til det formålet:
Problemet er bare at da blir jeg huggærn også
Problemet er bare at da blir jeg huggærn også
Mange takk! Gleder meg til å spille CD-er igjen.Denne har jeg sansen for - gratulerer.
Det ligger en del på nettet, ja, men lite på engelsk. Sjekk denne og oversett til norsk:Må innrømme at jeg ikke kjenner til det merket - finnes det noe mer info om den? Ser jo snasen ut da
Mange takk. Nei, den ser ikke så verst ut. Litt i den samme enkle, men funksjonelle gata som Rega. Skal prøve å ta noen bilder i bedre lys senere.Gratulerer med flott spiller - jeg synes designet var kult også Nå kan du bare hamstre bukte cd plater før prisene stiger igjen.
Ja, å kjøpe bare fordi det er billig er lite poeng. Da ender man opp med bunker som aldri blir spilt. Men , man kan fremdeles gjøre gode kjøp - både fra ECM og annen kvalitetsmusikk. Jeg mener når man kan få 10 brukte CD plater til prisen av 1 vinyl - da er valget lett for min del..........Mange takk. Nei, den ser ikke så verst ut. Litt i den samme enkle, men funksjonelle gata som Rega. Skal prøve å ta noen bilder i bedre lys senere.
Angående hamstring burde en kanskje være på ballen nå, ja. Samtidig har jeg egentlig mer enn nok til å klare meg lenge. Når jeg skal handle nå, skal jeg være langt mer selektiv, og det skal hovedsaklig bli «lyttemusikk». ECM, jazz og klassisk og sånn. Skjønt når jeg tenker etter, er det jo for det meste det jeg kjøper uansett
Takk, takk! Jeg skal rette det opp sporenstreksFlott spiller!! Men vi er på HFS og jeg er i pirkemodus Det heter serratert og ikke riflet (justerbare ben)