MakkinTosken
Who, me?
Men er det å kunne bruke DSP hele veien opp et tegn på kvalitet?Forige høyttalere jeg hadde fungert det dårlig med dsp "hele veien opp" lyden ble kjedelig og uten detaljer.
Men er det å kunne bruke DSP hele veien opp et tegn på kvalitet?Forige høyttalere jeg hadde fungert det dårlig med dsp "hele veien opp" lyden ble kjedelig og uten detaljer.
Det er vel mye som spiller inn når det gjelder lyd i rom... Hos meg gir dsp hele veien opp best kvalitet.Men er det å kunne bruke DSP hele veien opp et tegn på kvalitet?
Siden det er et ferdig produkt, vil jeg mene det indikerer at produktet enten er defekt, eller at den grunnleggende tilnærmingen produsenten har er feil. Paneler er jo i grunn ikke hifi, men effekteri.Det er vel mye som spiller inn når det gjelder lyd i rom... Hos meg gir dsp hele veien opp best kvalitet.
Enig!Har lite å si når dsp fikser det, og lytteren selv (samt alle som har vært innom) synes det låter meget bra.
Hvad er der for en ?Har bestilt en Aktiv lukket subwoofer 16" med 1500 w forstærker. Dsp vil udelukkende blive brugt på den.
Eneste Lessloss jeg har er 3 af de billigste strømkabler. Sven Palvigs anlæg er på et meget højere niveau end mitt på alle parametre. Han har også tunet sit rum til et helt andet niveau end mit.Er du en no brainer?
I rest my caseEneste Lessloss jeg har er 3 af de billigste strømkabler. Sven Palvigs anlæg er på et meget højere niveau end mitt på alle parametre. Han har også tunet sit rum til et helt andet niveau end mit.
Det har jeg ikke midler til at nå. Vil ikke bruge den million jeg har i aktier pt.
Bestilte sådan en.Hvad er der for en ?
Har du bare en sub?Bestilte sådan en.
SVS SB16 Ultra subwoofer | Ask, sort
SVS-SB16U-BA - Lukket subwoofer i sin ondeste form! SB16-Ultra er udrustet med en heftig 16" og en 1500W forstærker. Betjen hele galskaben med en app.www.av-connection.dk
Nådeløs humor Ser for meg alle Maggie eierne nå....Greiene med Magnepan er at driverne er veldig gode, så om man river ut delefiltrene, blir kvitt en del mekaniske resonanser, hjelper diskantene med spredelinser, bruker dsp til delefiltere og EQ, og digre forsterkere, lar dem slippe å gjøre noe under 100 Hz, ja så kan de låte riktig og spille alt for høyt (til Mahler til og med) uten å klappe i hop.
/ot
Går så fint serr'u...Nådeløs humor Ser for meg alle Maggie eierne nå....
Problemet er dette er ikke bare ligeKan du underbygge disse påstandene?
Så du tenker at bilen alltid er skyldig om man blir tatt i å kjøre for fort?Og snakker vi highend lyd er DSP ubrueligt
Du må nesten presisere / definere hva du mener når du sier DSP for å unngå at det eneste man kan svare på dette er "pølsevev".Problemet er dette er ikke bare lige
Hvad er god lyd ?
Og snakker vi highend lyd er DSP ubrueligt
Skremmende att du kan komme med slike påstander.Problemet er dette er ikke bare lige
Hvad er god lyd ?
Der er sikkert nogle der kan bruge DSP med fordel fordi udgangspunktet er dårligt Hakkebøf er og bliver hakkebøf
Mit passive 6db filter koster vel omkring 60000 Nkr med Jupiter copper foil og Nano X kerner fra japan
Det ene er mit filter det andet er til Western Eletric WE66 Horn system Vis vedlegget 1091657 Vis vedlegget 1091658
Trump som truer med å ta fra dere Grønland? Likandes kar det.Nå nej Nordmænd hader Trump. Nok fordi han ikke hele tiden fører krig som den sindsyge Biden
Kan du forklare for oss hvordan du konstruerer filter for fase/tidskompensasjon på en WE høytaler ?Problemet er dette er ikke bare lige
Hvad er god lyd ?
Der er sikkert nogle der kan bruge DSP med fordel fordi udgangspunktet er dårligt Hakkebøf er og bliver hakkebøf
Mit passive 6db filter koster vel omkring 60000 Nkr med Jupiter copper foil og Nano X kerner fra japan
Det ene er mit filter det andet er til Western Eletric WE66 Horn system Vis vedlegget 1091657 Vis vedlegget 1091658
Går nok på originaltape fra Elvis der i gården.Men det som er virkelig festlig, er om man som puritaner våger seg å høre på utgivelser som er yngre en 30-40 år... Hva tror de det de sitter å hører på er for noe? Nemlig, et DSP behandlet signal.
Så highend er bare dyrt og ubrukelig, er det du sier.. Om det er pent, kommer an på øyet som ser. Danmark er jo kjent for mye pent design, men noen dyre komponenter på en trefjøl inne i et simpelt chassi er nok ikke helt det jeg tenker på med pent dansk design eller highend for den del.Problemet er dette er ikke bare lige
Hvad er god lyd ?
Vi vet hva god lyd er, det er det som høres mest mulig ekte ut på tvers av det største antallet ulike innspillinger.Problemet er dette er ikke bare lige
Hvad er god lyd ?
Det ene er mit filter det andet er til Western Eletric WE66 Horn system
Tror lige du skal opdatere dig lidt på fakta. Grønlænderne vil hellere have relation til USA end til Danmark. USA kan gøre meget godt for Grønland.Trump som truer med å ta fra dere Grønland? Likandes kar det.
Et tips er, hvis folk tror du er en tulling når du holder kjeft, ikke åpne munnen og bekreft det.Tror lige du skal opdatere dig lidt på fakta. Grønlænderne vil hellere have relation til USA end til Danmark. USA kan gøre meget godt for Grønland.
Grønlands statsminister: – Vi vil ikke være amerikanereTror lige du skal opdatere dig lidt på fakta. Grønlænderne vil hellere have relation til USA end til Danmark. USA kan gøre meget godt for Grønland.
Dere er i en tråd om DSPGrønlands statsminister: – Vi vil ikke være amerikanere
Grønlands statsminister: – Vi vil ikke være amerikanere
USAs president Donald Trump fastholder at han tror Danmark vil gå med på å selge Grønland. Det er ikke øyas statsminister Mute Egede med på.www.vg.no
Beklager, men han kunne bare ikke få den gratis.Dere er i en tråd om DSP
Man har det ja. Man sier, at "manden er fuld af lort"Har man et dansk uttrykk for å preike ut av ræva?
Nå må dere huske på, at @Drossel "bare" er nordmann. Stakkaren har jo blitt indoktrinert i Danmark igjennemEt tips er, hvis folk tror du er en tulling når du holder kjeft, ikke åpne munnen og bekreft det.
Eller:Man har det ja. Man sier, at "manden er fuld af lort"
USAs president Donald Trump fastholder at han tror Danmark vil gå med på å selge Grønland. Det er ikke øyas statsminister Mute Egede med på.www.vg.no