Så sensur av Roald Dahls bøker osv er rett?Tja, nå står man jo fritt til å nytolke en hver historie, så ettersom det ikke finnes en fasit vil det være høyst merkelig å hevde at en historie ikke kan fortelles på nye måter. Det ligger jo i fortellingens natur at nye vinklinger, nye tolkninger osv. kan gjøres av fortelleren. Hvem er dette moralpolitiet som har rett til å definere hva som er galt?
Jeg syns endring av noe uten personens eget innspill er feil ja.. det er å ikke anerkjenne verket eller historien..Astrid Lingrens barn gikk med på å endre noen ord i fortellingene om Pippi. Men det synes du kanskje var feil..?
Ringenes herre(nesten)?
Sa du Ringnes herre..? Du vet du er i Mack-land nå..?Ringenes herre(nesten)?
Nei Mack rømte byen.. de er nordkjosbotninger nåSa du Ringnes herre..? Du vet du er i Mack-land nå..?
Det heter balsfjording. Og balsfjordinger er kjent for to ting...Nei Mack rømte byen.. de er nordkjosbotninger nå
De er i allefall kjent for å ikke vite hva de er.. balsfjording, nordkjosing eller vollan-neserDet heter balsfjording. Og balsfjordinger er kjent for to ting...
Nei du, balsfjordinger er kjent for to ting...De er i allefall kjent for å ikke vite hva de er.. balsfjording, nordkjosing eller vollan-neser
Der har jeg faktisk fått en av mine beste middager noensinne.Da var aften på Fiskekompaniet i Tromsø. Passe kulinarisk.
De serverer god mat, jeg er nok litt tradisjonell i forhold til hvordan jeg liker at mat skal serveres. Men det er spennende å bli servert måltid der kombinasjonen av smak og dandering utgjør en opplevelse man vil huske. Det synes jeg at man skal spandere på seg en gang i blant.Der har jeg faktisk fått en av mine beste middager noensinne.