_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
Hva slags Lyngdorf er det?Det nye året innebærer endringer i oppsettet i stua. Hegel H90 byttes nå ut til fordel for Lyngdorf.
Hva slags Lyngdorf er det?Det nye året innebærer endringer i oppsettet i stua. Hegel H90 byttes nå ut til fordel for Lyngdorf.
TDAI 2170.Hva slags Lyngdorf er det?Det nye året innebærer endringer i oppsettet i stua. Hegel H90 byttes nå ut til fordel for Lyngdorf.
Sent på dagen, tidlig på året, har litt tungt for det. Men hvordan dukker sånne opp i posten?TDAI 2170.Hva slags Lyngdorf er det?Det nye året innebærer endringer i oppsettet i stua. Hegel H90 byttes nå ut til fordel for Lyngdorf.
Uheldigvis ser det ut som at det dukker opp enda en slik enhet i posten, men kun med USB-kortet installert.
Tja, jeg har bare betalt for en, men en annen person jeg hadde bud inne hos valgte å sende meg en uten å sikre seg betaling først. Overraskende nok. Skal forsøke gi litt drahjelp og har slengt inn en annonse på torget.Sent på dagen, tidlig på året, har litt tungt for det. Men hvordan dukker sånne opp i posten?TDAI 2170.Hva slags Lyngdorf er det?Det nye året innebærer endringer i oppsettet i stua. Hegel H90 byttes nå ut til fordel for Lyngdorf.
Uheldigvis ser det ut som at det dukker opp enda en slik enhet i posten, men kun med USB-kortet installert.
Glemte at du hadde bestilt en? Kvitlefsa i tastaturet som gjorde at bestillingen gikk to ganger?
Tror jeg hørte en sånn hos hornlyd en gang i verden. Rydda mye, ødela litt.
Han var godtroende, og slengte den i posten før jeg hadde bekreftet kjøpet gjennom å betale først. Det er jo fint å se at mennesker fortsatt stoler på hverandre, så jeg skal se om den kan selges til en annen som er interessert. Til en ferdigforhandlet pris.Aha! Realt av deg.
Pils får du vel neppe med dette settet med mindre du har god temperaturkontroll? Pils er undergjæret øl. Du kan likevel få god øl. Anbefaler å eksprimentere med sukker i kombinasjon med den druesukkerblandingen.Litt tilsetningsmidler må til. Ideelt skulle det vært minst mulig druesukker, men pakken var billig.
Vis vedlegget 565587
Skal være litt spraymalt i den blandinga der, men nå står det å gjærer på et rom under 18 grader. Smekker jeg mer sukker i den blandinga, bikker jeg forventet resultat på 5,5% ferdig karbonert.Pils får du vel neppe med dette settet med mindre du har god temperaturkontroll? Pils er undergjæret øl. Du kan likevel få god øl. Anbefaler å eksprimentere med sukker i kombinasjon med den druesukkerblandingen.Litt tilsetningsmidler må til. Ideelt skulle det vært minst mulig druesukker, men pakken var billig.
Vis vedlegget 565587
Ser ut som luringen lurte meg litt.Tja, jeg har bare betalt for en, men en annen person jeg hadde bud inne hos valgte å sende meg en uten å sikre seg betaling først. Overraskende nok. Skal forsøke gi litt drahjelp og har slengt inn en annonse på torget.Sent på dagen, tidlig på året, har litt tungt for det. Men hvordan dukker sånne opp i posten?TDAI 2170.
Glemte at du hadde bestilt en? Kvitlefsa i tastaturet som gjorde at bestillingen gikk to ganger?
Tror jeg hørte en sånn hos hornlyd en gang i verden. Rydda mye, ødela litt.
Nei. Han var nok litt "skuffet" og ville skremme meg litt. Artig fyr. Jeg tenkte at hvis det var slik at han hadde sendt den uten betaling, så var det rimelig naivt. Jeg kjenner folk som har gjort det og blitt grundig lurt.Han hadde ikke sendt?
Takk. Jeg brukte et døgn på å bli klok på hvordan dette fungerer, leste manualen (noe som i grunnen er litt uvanlig) som jeg ikke har gjort siden jeg hadde Meridian 500 og G-serie i hus. Grensesnittet er enkelt så snart man skjønner det. Likevel hadde det jo vær enklere om man kunne ha koblet opp en PC eller app på telefon eller nettbrett.Gratulerer med spennende ny amp[emoji2]
Har begynt å vurdere Lyndorf så smått selv , mest på grunn av Room perfect egentlig ...
Så dine inntrykk er av stor interesse[emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takk- Det virker interessant å holde på med. Eneste aberet er jeg nå må flytte høyttalerne når jeg vil høre på rør.Grattis Bjørn håper den svarer til forventningene
mvh
Takk. Det er noe med disse dingsene. RoomPerfect var egentlig det som tiltrakk mest.Grattis!
Lyngdorf er bra. Hadde TDA2200 m/AD og RP sammen med Gallo og Patos. Godt fornøyd.
Takk. Jeg hadde tenkt meg opp et hakk i alle fall, men akkurat nå er jeg nesten fristet å sette Hegel'n tilbake på plass. Noe blir veldig bra, mens noen innspillinger av eldre karakter blir litt tamme foreløpig.Grattis med ny amp, falt Hegel igjennom eller var det oppgraderings spöket som slo til
mvh
Jeg brukte RP siden jeg hadde et veldig vanskelig rom, kvadratisk, så det var ut fra den konteksten. Den Lyngdorf ble solgt videre innen kort tid. Flinkis lyd var ikke min greie, men det var en veldig praktisk forsterker, som gav mye mht utlegget.Takk. Det er noe med disse dingsene. RoomPerfect var egentlig det som tiltrakk mest.Grattis!
Lyngdorf er bra. Hadde TDA2200 m/AD og RP sammen med Gallo og Patos. Godt fornøyd.