Kjedelig det med Vaulten @Bjørn.H Jeg husker når jeg hadde hatt Vaulten min i ca en uke at den ikke ville spille mer. Da hadde jeg vel klart å rippe noen hundretalls cder, men ikke tatt backup. Tenkte jeg skulle vente med backup til jeg hadde rippet alt. Uansett så sendte jeg inn en melding på online support og samme kveld så ringte det en kar fra Kanada og sjekket Vaulten over nettet. Han konkluderte med at her var det hardware feil og jeg kunne få en ny av forhandler. Han sendte meg en mail som jeg viste til Hifi klubben og jeg fikk ny. Har tatt periodisk backup etter det Håper det ordner seg med Vaulten dinMin følgesvenn i fire år, Bluesound Vault 2 hadde plutselig "Red Light of Death" forleden daG. Nå er den levert inn TILHifi-Klubben, og må på sykehuset for kjedens produkter. Forventet innleggelsestid: 4-8 uker avhengig av diagnose og behandling. I verste fall terminal utgang. Da blir det vel garantien som gjelder.
Uansett, det verste er dersom harddisken med godt over 200 Gb med musikk ikke kan reddes. Da er det å starte opp prosessen igjen med å rippe plater...
Vis vedlegget 695212
Er ikke det litt samme test som Tidal kjørte når de introduserte hifi? Var vel sånn at hvis du klarte testen så fikk du 1 mnd gratis hifi abonnement! Fikk en mnd med gratis hifi abonnement...ikke at du hører forskjell heller akkurat.
Is your audio system really ready for lossless?
Do an ABX test in your browser, and see if you can tell the difference between lossless and Spotify-compression quality audioabx.digitalfeed.net
Ka svarten e det du sei..?Knoter ! Er vel mye nærmere sanheten.
Var det deg ved ca. 10:30?Det er party på gang
hvor man kan føle seg fri
Det har vært på gang siden Nero’s tid
Flere og flere sliter seg fri