Det har jeg faktisk ikke spurt noen om er mulig.Tillater de å drikke den mens man ser på den såkalte bedre halvdelen sikkle på alt dilldall de ellers har på IKEA?
Det har jeg faktisk ikke spurt noen om er mulig.Tillater de å drikke den mens man ser på den såkalte bedre halvdelen sikkle på alt dilldall de ellers har på IKEA?
Den har jeg inntaget under noen kursdager der nede for noen år siden
Denne har jeg drukket noen liter av de siste tre dagene, i tillegg til en annen lokalt tilhørende øl fra Licher. Ser ikke bort fra at pensjonisttilværelsen kommer til å tilbringes i Tyskland i fremtiden.Den har jeg inntaget under noen kursdager der nede for noen år siden
Øl går man ikke glipp av i TysklandMen øl går man ikke glipp av
Takk for det. Det er alltid gøy å dele inntrykk. Ferie med familien gir ikke altfor stort handlingsrom for ego-prosjekter, men jeg tenker det blir flere anledninger. Det som er mest Artig er likevel at man får sett en del ting man ellers bare leser om.Øl, haifai og mange gode plater er en uslåelig kombo MediaMarkt er stort i Nederland og det finnes fremdeles et par tv og en lydplanke derfra her i Drotningsvik. Takk for at du deler fra turen
Dette er min andre tur her i Berlin, og jeg har fått med meg en del ting hittil. Som avslutning denne gang skal jeg til Riksdagen å kikke litt på en av de guidede turene man får her.Om det skulle være aktuelt med litt utenom-X/FI aktiviteter når en først er i Berlin (Som forøvrig betyr "Myrland/myr" som det opprinnelig var) så kan jeg anbefale disse turene "by foot". Det er så utrolig mye interessant innenfor en 3 timers spasertur i B. https://www.neweuropetours.eu/sandemans-tours/berlin/free-tour-of-berlin/. Mange forskjellige turer/temaer å velge mellom. Tips til guiden på slutten av turene er "obligatorisk" og vel verdt det.
Innenfor noen få steinkast + besøk til Universitetet der men brant (alle) bøker som ikke passet systemet på sent 30 tall, fab minnesmerke der - + Mye Annet. ligger innenfor en liten radius....
Møtepunkt gjerne Brandenburger Tor, -> Holokcaust minnesmerket, parkeringsplassen = ovenpå Hitlers Bunker, skuddmerker i bygner fra krigen, det tidligere Luffahrsministerium (WWII), litt av muren, Checkpoint Charlie (Gjenoppbygget), det var mye mer men dette er noen glimt.
Fyren vi hadde som guide var en utrolig morsom amerikaner fra Coca Cola Land (Atlanta). Han var brennende interessert, engasjert og svært kunnskapsrik....
Ovenpå Hitlers Bunker i 2008, mulig de har begynt å "restaurere, aner ikke...
Vel, sånn på en Søndag kvell....
Det får bli neste gang at jeg finner mer dedikerte Hi-Fi butikker. Annet enn det som er mer mainstream var ikke så lett å finne i denne omgang med familien på slep.Om jeg skal ha kommersielle/butikk forsterkere igjen så står det onkyo settet øverst på lista